Fitness Seller

Tren-E v.s. Tren-A

Tren werkt heerlijk in de cut maar nog beter in een cutkuur waar je een redelijke hoeveelheid carbs eet. Het enige nadeel op 100 mg tren ace per dag is dat ik absoluut geen oog kan dichtdoen 's nachts. Als ik vanaf nu ga cutten dan doe ik dat nog met primo en misschien high dose primo + low dose tren als primo de sides van tren kan verminderen.

Tren werkt heerlijk in de cut maar nog beter in een cutkuur waar je een redelijke hoeveelheid carbs eet. Het enige nadeel op 100 mg tren ace per dag is dat ik absoluut geen oog kan dichtdoen 's nachts. Als ik vanaf nu ga cutten dan doe ik dat nog met primo en misschien high dose primo + low dose tren als primo de sides van tren kan verminderen.

50 ed is ook prima man;)

Klopt maar goed, zie niet helemaal hoe 350 tren a een super meerwaarde zou hebben ten opzichte van 400 tren e per week vandaar dat ik heb gekozen voor de 100 ed. Ga binnenkort zien wat het brengt, hou wel een log bij dan. Wordt overigens wel een cleanbulk wss.

Klopt maar goed, zie niet helemaal hoe 350 tren a een super meerwaarde zou hebben ten opzichte van 400 tren e per week vandaar dat ik heb gekozen voor de 100 ed. Ga binnenkort zien wat het brengt, hou wel een log bij dan. Wordt overigens wel een cleanbulk wss.

dit is geen logica want dan kan je net zo goed tren e 700 zetten per week;)

Dat klopt alleen na een paar weken 50 werkt tren wat minder, opschroeven naar 75 en vervolgens 100 is denk ik beter als je langer dan 4 weken met tren kuurt. Tren sides op 100 waren volgens mij niet heel veel meer dan met 50 om eerlijk te zijn.

Ik wil volgend jaar ook tren gebruiken.
Bij me primo maar ben bang voor de sides,
Als ik hem op 125 tren e pw pakt zou dat wat doen ?
Mag ik weinig bijwerkingen hebben kan ik hem opschroeven.
Of volgende kuur hoger doseren.

Heb liever dat ik in de zomer wat extra zweet dan dat ik er in de winter als hijgend paard bij loop :P

OT, Tren E op 400 gehad, halverwege naar 600 geuppt en alleen beetje last van wat zweten. Volgens m'n vrouwtje werd ik er een schatje van, heel lief en bezorgd en blabla ( ben van mezelf ook niet bepaald agressief gelukkig )
Tren A ga ik met een maand of 2 pakken, 100 mg ED met t3 erbij.

Ace is absoluut topspul icm met T3. 2 maand ed prikken is voor mij niet weggelegd.
Ga volgende winter test/tren (van slechtere conditie heb ik hoegenaamd geen last) doen, dan bridgen en tijdens lente/zomer low test high primo (eventueel nog beetje deca erbij, lekker old school :-) en eindigen met mast of var.

Ace is absoluut topspul icm met T3. 2 maand ed prikken is voor mij niet weggelegd.
Ga volgende winter test/tren (van slechtere conditie heb ik hoegenaamd geen last) doen, dan bridgen en tijdens lente/zomer low test high primo (eventueel nog beetje deca erbij, lekker old school :-) en eindigen met mast of var.

Pak het voor 6 weken, is wel uit te houden hoop ik, roteren tussen quads, glutes en schouders. Wat droger worden, bridgen voor een tijdje en dan weer gainen op dikke test only met mss wat bold maar dat heb k nog nooit gehad.

Om het in de woorden van Kriel te zeggen: Bold dient enkel om frieten in te bakken. :-)

Volgens Pleister is bold top spul

Of niet dan? :D

vermoeidheid door tren en slecht slapen zijn veel voorkomende sides, hoe zit het eigenlijk in de gym als je zo vermoeid bent??

vermoeidheid door tren en slecht slapen zijn veel voorkomende sides, hoe zit het eigenlijk in de gym als je zo vermoeid bent??

ook al slaap je slecht op tren, zodra je die deur binnenstapt van de gym......

BOEM

Kan niet uitleggen.
agressie zit dan op level 9000 ;)

ook al slaap je slecht op tren, zodra je die deur binnenstapt van de gym......

BOEM

Kan niet uitleggen.
agressie zit dan op level 9000 ;)

Klinkt goed, zal het binnenkort wel ervaren icm mast/test/primo.
Hoop alleen dat ik mijn agressie dan onder controle kan houden op mijn werk. Ben nu al een chagrijn als ik weinig slaap heb gehad:o

deze winter even tren denk ik, ga wel voor de E variant kijken hoe ik daarop reageer.

250 test e 400 tren e voor 12 weken, of is tren echt beter voor cutten? wil er een bulk tegenaan gooien maar lees regelmatig dat tren ook goed werkt op een bulk.

deze winter even tren denk ik, ga wel voor de E variant kijken hoe ik daarop reageer.

250 test e 400 tren e voor 12 weken, of is tren echt beter voor cutten? wil er een bulk tegenaan gooien maar lees regelmatig dat tren ook goed werkt op een bulk.

Kan toppie, tren werkt ook lekker met wat meer carbs.

Terug
Naar boven