cjw
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 27
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 6%
Iemand bekent met deze tren en batch ?
lot 172-D82
exp 11-2014
lot 172-D82
exp 11-2014
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet zeggen dat ik deze batch tren van GG wel heeeeel licht vind.
Ik doe niet graag mee aan het afkraken van labjes maar dit is echt niet "rood" genoeg voor tren e of a.
---------- Post toegevoegd 31 August 2013 om 11:32 ----------
Ik doe niet graag mee aan het afkraken van labjes maar dit is echt niet "rood" genoeg voor tren e of a.
---------- Post toegevoegd 31 August 2013 om 11:32 ----------
Wil je eens 2 ml in een spuitje optrekken en daar een foto van maken met een witte achtergrond.
Ff wit velletje uit je printer pakken ofzo.
Ja als het echt zo groen/geel is als het op de eerste foto lijkt bevat het niet veel tren ben ik bang.
Maar een betere foto is wel belangrijk.
Wil je eens 2 ml in een spuitje optrekken en daar een foto van maken met een witte achtergrond.
Ff wit velletje uit je printer pakken ofzo.
Ja als het echt zo groen/geel is als het op de eerste foto lijkt bevat het niet veel tren ben ik bang.
Maar een betere foto is wel belangrijk.
Naar mijn idee veel te licht voor TREN E. het hoeft niet altijd echt oranje te zijn maar er moet wel een rode gloed aan zitten.
Je kan het kuurtje gewoon doorzetten en proberen. Zoals ik al aangaf ik wil GG niet afzeiken maar Tren hoort wel donkerder te zijn dan dit.
Naar mijn idee veel te licht voor TREN E. het hoeft niet altijd echt oranje te zijn maar er moet wel een rode gloed aan zitten.
Je kan het kuurtje gewoon doorzetten en proberen. Zoals ik al aangaf ik wil GG niet afzeiken maar Tren hoort wel donkerder te zijn dan dit.
Geen idee niet over gehad heb normaal altijd goed spul gehad vandaar dat ik nu dus zo twijfel
zou het idd omruilen GG is al tijden niet meer wat het geweest is!
Niks op gegaind dan of is t gewoon zwaar ondergedoseerd ?
---------- Post toegevoegd 1 September 2013 om 19:22 ----------
De 1 zegt van wel en ander weer niet dus maar heb ook nog tren van ander merk dus probeer t gewoon maar aangezien ik altijd goed spul heb gekregen
Niks op gegaind dan of is t gewoon zwaar ondergedoseerd ?
---------- Post toegevoegd 1 September 2013 om 19:22 ----------
De 1 zegt van wel en ander weer niet dus maar heb ook nog tren van ander merk dus probeer t gewoon maar aangezien ik altijd goed spul heb gekregen
Amper wat meegepakt zwaar ondergedoseerd en niet alleen de tren. Was altijd een trouwe gg gebruiker.