cjw
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 27
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 6%
Iemand bekent met deze tren en batch ?
lot 172-D82
exp 11-2014
lot 172-D82
exp 11-2014
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet zeggen dat ik deze batch tren van GG wel heeeeel licht vind.
Ik doe niet graag mee aan het afkraken van labjes maar dit is echt niet "rood" genoeg voor tren e of a.
---------- Post toegevoegd 31 August 2013 om 11:32 ----------
Moet zeggen dat ik deze batch tren van GG wel heeeeel licht vind.
Ik doe niet graag mee aan het afkraken van labjes maar dit is echt niet "rood" genoeg voor tren e of a.
Mijn golden shower tren e was ook niey super rood? Ligt aan de olie die ze gebruiken
Heb nooit slechte GG-shizzle gehad, doch is het al eeuwen geleden dat ik GG gebruikt heb. Mss zijn ze ondertussen wel wat van hun goede kwaliteit verloren (zeker als ik het hier zo hoor).
Mijn tren-E van ander UG lab (MG) was aan de andere kant ook erg licht gekleurd onlangs en daarop ging ik als een speer. Durf daarom niet zomaar te zeggen dat het fake is op basis van deze kleur.
My 2 cents...

De vraag is ook niet of er wat in zit of niet. Op jou MG labeltje stond Tren E maar zat dit er ook in?
Je kan op nog veel meer producten als een speer gaan dat is niet de vraag.
De vraag is; is dit Tren E en op 200 mg. Ik betwijfel het.
Misschien is het iets anders lekkers en ga je ook als een speer.![]()

Haha idd tenzij hij ook enorm is toegenomen in kracht
ik heb ook wel is gezien dat d3ca beetje geel is en ik had laatst deca van hcl die bijna op water leek maar ging er als een gek op
Haha idd tenzij hij ook enorm is toegenomen in kracht
ik heb ook wel is gezien dat d3ca beetje geel is en ik had laatst deca van hcl die bijna op water leek maar ging er als een gek op
---------- Post toegevoegd 2 September 2013 om 13:15 ----------
Dus weet niet of kleur zoveel uit maakt
Hch gebruikt andere olie, heb test e van ze lijkt ook net water, wel fijn zetten
De vraag is ook niet of er wat in zit of niet. Op jou MG labeltje stond Tren E maar zat dit er ook in?
Je kan op nog veel meer producten als een speer gaan dat is niet de vraag.
De vraag is; is dit Tren E en op 200 mg. Ik betwijfel het.
Misschien is het iets anders lekkers en ga je ook als een speer.![]()
Naar mijn idee veel te licht voor TREN E. het hoeft niet altijd echt oranje te zijn maar er moet wel een rode gloed aan zitten.
Je kan het kuurtje gewoon doorzetten en proberen. Zoals ik al aangaf ik wil GG niet afzeiken maar Tren hoort wel donkerder te zijn dan dit.

heheheStaat een beetje haaks op deze post vind je zelf niet?
http://forum.dutchbodybuilding.com/...olone-enanthate-erg-licht-343717/#post7849876
Misschien moet ik mijn bril oppoetsen, maar beide Tren. E. varianten vind ik op elkaar lijken. Die van GG is iets lichter, maar zoveel scheelt t niet toch?
Staat een beetje haaks op deze post vind je zelf niet?
http://forum.dutchbodybuilding.com/...olone-enanthate-erg-licht-343717/#post7849876
Misschien moet ik mijn bril oppoetsen, maar beide Tren. E. varianten vind ik op elkaar lijken. Die van GG is iets lichter, maar zoveel scheelt t niet toch?
Staat een beetje haaks op deze post vind je zelf niet?

Als ik de foto vergroot van Noordhollander paar posts hierboven open is de olie echt heel smerig donker. bij jou niet?
---------- Post toegevoegd 9 September 2013 om 15:24 ----------
Sorry zie wat je bedoelt. Ik vind er wel duidelijk verschil in zitten. Namelijk dat deze GG Tren helemaal geen klein beetje die rode gloed heeft. Waardoor er best van alles in kan zitten maar naar mijn mening geen (of nauwelijks) Tren E.