XXL Nutrition

tren e

cjw

Advanced Bodybuilder
Waardering
27
Lengte
1m75
Massa
86kg
Vetpercentage
6%
Iemand bekent met deze tren en batch ?
lot 172-D82
exp 11-2014

43001d1375649838-test-e-genesis-trenbolone-e-golden-gear-20130804_225212.jpg

Deze batch heb ik gebruikt op 800 mg per week (4 ml ) 0,0 aangekomen vp zelfde na 6 weken overgestapt op n ander ug op 400 en toen begon ik te gainen

Moet zeggen dat ik deze batch tren van GG wel heeeeel licht vind.
Ik doe niet graag mee aan het afkraken van labjes maar dit is echt niet "rood" genoeg voor tren e of a.

---------- Post toegevoegd 31 August 2013 om 11:32 ----------

Moet zeggen dat ik deze batch tren van GG wel heeeeel licht vind.
Ik doe niet graag mee aan het afkraken van labjes maar dit is echt niet "rood" genoeg voor tren e of a.

Mijn golden shower tren e was ook niey super rood? Ligt aan de olie die ze gebruiken

Heb nooit slechte GG-shizzle gehad, doch is het al eeuwen geleden dat ik GG gebruikt heb. Mss zijn ze ondertussen wel wat van hun goede kwaliteit verloren (zeker als ik het hier zo hoor).
Mijn tren-E van ander UG lab (MG) was aan de andere kant ook erg licht gekleurd onlangs en daarop ging ik als een speer. Durf daarom niet zomaar te zeggen dat het fake is op basis van deze kleur.
My 2 cents...

Heb nooit slechte GG-shizzle gehad, doch is het al eeuwen geleden dat ik GG gebruikt heb. Mss zijn ze ondertussen wel wat van hun goede kwaliteit verloren (zeker als ik het hier zo hoor).
Mijn tren-E van ander UG lab (MG) was aan de andere kant ook erg licht gekleurd onlangs en daarop ging ik als een speer. Durf daarom niet zomaar te zeggen dat het fake is op basis van deze kleur.
My 2 cents...

De vraag is ook niet of er wat in zit of niet. Op jou MG labeltje stond Tren E maar zat dit er ook in?
Je kan op nog veel meer producten als een speer gaan dat is niet de vraag.

De vraag is; is dit Tren E en op 200 mg. Ik betwijfel het.

Misschien is het iets anders lekkers en ga je ook als een speer. :D

• Topic Starter Topic Starter
De vraag is ook niet of er wat in zit of niet. Op jou MG labeltje stond Tren E maar zat dit er ook in?

Haha idd tenzij hij ook enorm is toegenomen in kracht ;)
ik heb ook wel is gezien dat d3ca beetje geel is en ik had laatst deca van hcl die bijna op water leek maar ging er als een gek op

---------- Post toegevoegd 2 September 2013 om 13:15 ----------

ik heb ook wel is gezien dat d3ca beetje geel is en ik had laatst deca van hcl die bijna op water leek maar ging er als een gek op

Dus weet niet of kleur zoveel uit maakt

Nu zeg je zelf niet zoiets ongenuanceerdst, ik ging er als een gek op.

Is dat de maatstaaf dat je op Tren E als een speer gaat en op deca als een gek?

Zoals ik al eerder aangaf ik snap de teksten wel maar het voegt niks nuttigs toe.
Als er in je Test E, Test E zit en in je Tren e ook Test E ga je zeker wel als een........

---------- Post toegevoegd 2 September 2013 om 13:15 ----------

Dus weet niet of kleur zoveel uit maakt

Hch gebruikt andere olie, heb test e van ze lijkt ook net water, wel fijn zetten

Daar heb je idd een sterk punt. Toch blijf ik vermoeden dat m'n MG Tren-E echt Tren-E was gezien de kenmerkende bijwerkingen (krachtoename, korte lontje, wat drogere massa als voorheen op Deca, zweten als de t*fus, ...). Dosering is nog een ander punt zoals je zelf stelt; is het wel 200mg/ml gedoseert...

Doch zekerheid kan je pas echt bekomen na een labtest oid.

Ik ben ook bezig geweest met hetzelfde batch tren en test van goldengear ben na 4 weken overgestapt!test was sowieso echt niks tren was volgens mij zwaar onder gedoseerd,gainde helemaal niks..heb nu andere gear en het gaat beter:)

Als mijn espresso apparaat zegt "lekbak legen" komt dat er ook uit.

Ziet er ranzig uit in ieder geval.

Naar mijn idee veel te licht voor TREN E. het hoeft niet altijd echt oranje te zijn maar er moet wel een rode gloed aan zitten.

Je kan het kuurtje gewoon doorzetten en proberen. Zoals ik al aangaf ik wil GG niet afzeiken maar Tren hoort wel donkerder te zijn dan dit.

Staat een beetje haaks op deze post vind je zelf niet? :)

http://forum.dutchbodybuilding.com/...olone-enanthate-erg-licht-343717/#post7849876

Misschien moet ik mijn bril oppoetsen, maar beide Tren. E. varianten vind ik op elkaar lijken. Die van GG is iets lichter, maar zoveel scheelt t niet toch?

http://forum.dutchbodybuilding.com/...olone-enanthate-erg-licht-343717/#post7849876

Misschien moet ik mijn bril oppoetsen, maar beide Tren. E. varianten vind ik op elkaar lijken. Die van GG is iets lichter, maar zoveel scheelt t niet toch?

Als ik de foto vergroot van Noordhollander paar posts hierboven open is de olie echt heel smerig donker. bij jou niet?

---------- Post toegevoegd 9 September 2013 om 15:24 ----------

Sorry zie wat je bedoelt. Ik vind er wel duidelijk verschil in zitten. Namelijk dat deze GG Tren helemaal geen klein beetje die rode gloed heeft. Waardoor er best van alles in kan zitten maar naar mijn mening geen (of nauwelijks) Tren E.

• Topic Starter Topic Starter

Vind ik ook maar ik probeer t gewoon komt wel van betrouwbare bron af dus en anders ruil ik het om :D

---------- Post toegevoegd 9 September 2013 om 20:50 ----------

Als ik de foto vergroot van Noordhollander paar posts hierboven open is de olie echt heel smerig donker. bij jou niet?

---------- Post toegevoegd 9 September 2013 om 15:24 ----------

Sorry zie wat je bedoelt. Ik vind er wel duidelijk verschil in zitten. Namelijk dat deze GG Tren helemaal geen klein beetje die rode gloed heeft. Waardoor er best van alles in kan zitten maar naar mijn mening geen (of nauwelijks) Tren E.

Ik heb wel die soort kleur maar is moeilijk om foto van te nemen in t echt is t wat donkerder

Terug
Naar boven