MuscleMeat

Tren en Primo?

Tsunami

Rijk man
Elite Member
Waardering
1
Ik zie deze combinatie niet zo veel, maar zou er met name in de cutperiode toch wel voorbeelden van verwachten.

Zeker nu primo weer goed verkrijgbaar is (GS) en tren enanthaat ook goed toegankelijk is lijkt het mij een goede combi of ik moet iets over het hoofd zien.

Zijn er mensen die dit geprobeerd hebben, eventueel misschien nog in combinatie met andere middelen?

heb nu primo, test enath en tren act. in combi met proviron.
een geweldige kuur, (mijn dank gaat mede uit naar NAVY :thumbs: ) en een in mijn ogen een goed resultaat.
primo in de cut kan ik je nie vertellen, maar het geeft mij in de bulk altijd wel goede gains.
verder is tren act. helemaal top. las ooit dat tren je metabolisme opschroefde (?) was daar nogal cynisch over, maar heb nog nooit zoveel gegeten en vetperc% stijgt amper.

het om de dag zetten is geen probleem, is pijnloos.
voor evt verdere vragen, pm maar.
gr d

yo dennis waar injecteer je om de dag? schouders? of gewoon in been/bil

de grote injects (primo en test, meerdere ml's) gingen in de billen, de tren deed/doe ik in mijn been, 1 ml per keer.

ik heb de tren van GG, deze zet ik in biceps, en geeft geen enkel probleem.
Heerlijk eigenlijk

biceps.. scary man vooral met al die aderen die ik er heb lopen

ECLIPSE zei:
biceps.. scary man vooral met al die aderen die ik er heb lopen
nooit last van gehad, de eerste keer zette ik hem in bil, en had last van trenhoest, in biceps nooit last van gehad

is natuurlijk een poging waard :D zal eens op spotinjections kijken voor pics

• Topic Starter Topic Starter
Ja, en nu weer effe on topic graag.

waarom tren enath. en tren act?

Ik ga straks cutten met test enanth en tren enanthate. Dat in combinatie met een anti-oestrogeen zodat ik de massa makkelijker vasthoudt en mogelijk een paar kilootjes pakt. Door de anti-oestrogeen geen vochtretentie of ongewenste vetafzetting (mits dieet goed is)
Positieve resultaten kun je ook verwachten met EQ en Tren. Vind primo ook wel goed maar je moet toch redelijk hoog doseren.

Ik ben zelf een testo-fan omdat ik zonder testo in een combi met een 19-nor-androgeen zoals Tren of Deca snel last van libidoproblemen krijg.

Laatst bewerkt:
yep idaad supercombi test+tren...goed voor cut en bulk...greetz

Ik heb vorig jaar EQ/Tren/Test gedaan. De EQ was een misstap omdat je er teveel honger van krijgt en de test enanthate had ik liever prop van gemaakt, achteraf, om zo min mogelijk vast te houden aan vocht.

Er staat iets op stapel waar hard over is nagedacht.

Ik kan je zeggen: Tren met Primo (evt Test prop) geeft voor zover ik kan zeggen superresultaten.
Zet er de laatste weken wat Winstrol naast en het kán niet beter man!

DBC01 zei:
... en de test enanthate had ik liever prop van gemaakt, achteraf, om zo min mogelijk vast te houden aan vocht.

offtopic:
Ff vraagje DBC, heb jij ook de ervaring dat je met test prop minder vocht vasthoudt dan met lange esters?
Hoor dit steeds vaker van roidgebruikers die zowel test enanthate als prop al eens gebruikt hebben.

ontopic:
Primo + tren, waarom niet? Zou zelf liever voor de boldenone gaan (als je het hongergevoel de baas kunt ;) vetverbranders helpen daar bij mij ook wel goed bij). Boldenone is (meestal) goedkoper, krachtiger en je wordt er vasculairder van.

Met prop hou je minder vocht vast; dat hoef je je niet meer af te vragen, da's een feit :)

Goed gedoseerde Primo geeft evenveel vasculariteit.

DBC01 zei:
Goed gedoseerde Primo geeft evenveel vasculariteit.

nou heb ik geen ervaring met boldenone maar wel met primo. en wat dbc zegt klopt. veel mensen zetten primo te laag in.

een vriend van me vond primo niet werken, zette 100mg primo p/w.
en deca was het helemaal, dossis 600mg p/w, wat een vergelijking!!

in mijn huige kuur zat in na de frontload op 500mg primo p/w. en dat gaat echt super.

Terug
Naar boven