Fitness Seller

Tren Enanthaat ???

jep is verkrijgbaar, maar via underground labs!!
zeker bang voor prikjes?
british dragon verkoopt tren tabs, maar schijnt dat ze de verkoop gestopt hebben en enkel aan grote afnemers spullen leveren.
als men wil gebruiken zal men er niet onderuit komen dat men redelijk vaak zal moeten injecteren.

succes

• Topic Starter Topic Starter
Heb zelf de Tren al gehad van GG. Is goed spul vond ik

De beste -geverifieerde- Tren enanthaat (met esters die erop lijken) is er van British Dragon. Er is geen UG merk zo vaak genoemd als British Dragon en da's geen wonder; al jaren maken ze A-klasse producten maar je portemonnee zal eronder zuchten (dat rijmt!)

Dat met die portemonnee valt wel mee! Dat geldt alleen voor de 18-21 jarigen met een basisbeurs (en de AAS Junks zoals....) :D

DBC01 zei:
De beste -geverifieerde- Tren enanthaat (met esters die erop lijken) is er van British Dragon. Er is geen UG merk zo vaak genoemd als British Dragon en da's geen wonder; al jaren maken ze A-klasse producten maar je portemonnee zal eronder zuchten (dat rijmt!)

Nouuuuuu Elmo, da weeknie zo zekur.

Zeg wanneer ga jij es inhoudelijk in op mijn vraag elders, het begint een trend te worden hier op DBB om niet inhoudelijk in te gaan op zaken! :D

Welke vraag, welke thread Bro?

DBC01 zei:
Nouuuuuu Elmo, da weeknie zo zekur.

Zeg wanneer ga jij es inhoudelijk in op mijn vraag elders, het begint een trend te worden hier op DBB om niet inhoudelijk in te gaan op zaken! :D

In mijn thread over Oxy nemen ja of nee en in mijn thread over welk dieet ik moet inzetten ivm a.s. kuur.

Terug
Naar boven