MuscleMeat

Tren Gyno gaat niet weg: Bromo Pakken?

Antisocial

Competitive Bodybuilder
Waardering
277
Beste dbbers,

Ik zit nu zo'n 3.5 week op 2.5mg Letro ED.

Resultaat: De bobbels onder me tepels zijn helemaal weg. Toch heb ik nog licht pufferige tepels, wat iets weg heeft van vettige tepels bij hoog vet%.. Aangezien ik op dit moment op 8% sta is dit dus niet het geval.

Wat moet ik doen? Stoppen met tren? Kuur afmaken (nog 2 weken tren + 4 weken test) en dan gewoon PCT doen met arofixen en hopen dat het weggaat?

Of toch bromocriptine erbij pakken?

Ik zou femara pakken trekt bijna alles van weg.

precies bij trok ook alles weg na de kuur vrij snel ook

Pramipexol nemen. Onderdrukt prolactine en verhoogt dus dopamine. Tren gyno gaat er van weg.
Wordt normaal gebruikt door mensen die rusteloze benen hebben in hun slaap.

Bromocriptine is ook een optie. Maar de een is al gevoeliger voor de nevenwerkingen dan de ander.

• Topic Starter Topic Starter
Misschien is het de letro, misschien verbeeld ik me het.. Maar t lijkt alsof het toch helemaal wegtrekt. Nouja, je zou niet eens aan gyno denken als je me borst ziet maar toch weet ik vanmezelf dat me tepels er toch iets anders uitzagen. :o

Ik maak de kuur gewoon af en ga ervan uit dat het goed komt allemaal. :)

@ JCA;

Ik twijfel of dopamine verhogende middelen geschikt zijn in mijn situatie; Ik neem dexamfetamine dagelijks voor ADHD (dit bevordert al dopamine aanmaak) en daarnaast nog een SSRI. Dus ik weet niet hoe ik daarop zou reageren geestelijk.

Terug
Naar boven