MuscleMeat

Tren info

krieltje

Monstrous Giant
Waardering
368
Lengte
1m65
Massa
106kg
Vetpercentage
15%
Heren,

kunnen jullie mij vertellen wat jullie ervaringen zijn met Tren?
Ik train nu zo een 21 jaar,en heb in die tijd eigenlijk nooit tren gebruikt.:rolleyes:
Dus lijkt me nu de ideale tijd om mij hier in te verdiepen.Vooral gaat het om de ervaring in merk.En welk merk moet ik beslist vermijden?
Welk merk geeft de beste kwaliteit,en bovendien is het mogelijk om met tren only goede gains te kweken?

Even voor de duidelijkheid,weeg 104kg,ben 1.65 groot:D ,en bft is 10,8%,dus op 10 kilo massa zit ik niet te springen.:o

Wil wat kwaliteit massa pakken,en misschien een procentje of 1,5 vet ervan af.
Ik las (big cats profiles) dat met om de 2 a 3 dagen zetten goede gains verkregen kunnen worden.Is dit al te doen met 2x 50mg/ml of is 75/ml toch een minimum?
Het liefst wil ik niet stacken met een strek aromatiserend middel,wil echt droge massa pakken,op mijn lengte ziet 10 kilo extra bepakking er niet uit,dan toon je als een vette pad,met een waterhoofd

In hoeverre onderdrukt het de axe?Moet er vanaf week 5 hcg gezet worden of is een goede nakuur met nolva/clomid voldoende?
hoop op enige info
groeten martin

squat 6x 180kg
schouderpress dumbbell 8x36kg
dumbbell press borst 6x54 kg

dan zou ik als ik jou was een simpele tren-test kuur doen met wat winny erbij.
wil je korte ester of lange ester gebruiken?

korte :
1-8: Prop 100mg EOD
1-8: Tren 75mg EOD
4-8: Winny 50mg ED

lange:

1-10: Test E 500mg
1-10: Tren E 400mg
9-13: Winny 50mg ED

PCT...

ik ken natuurlijk je kuurervaring niet, dus weet niet met welke hoeveelheden je normaal aan de slag gaat.
merken, ga gewoon voor MRP, GG, of GS

Tren is een lekker goedje prima spul! tren in combi met testprop zou je een paar %tjes je BF mee kunnen laten zekker en daarbij nog schone massa aanzetten mists je clean eet en/of bulkt

voorstel voor jou:

week 1-6 test prop 100mg ed
week 1-6 tren acetate 75mg ed

week 7-10 nolva eerst op 40mg voor 2 weken de laatste 20mg ed

Beast N°1 zei:
dan zou ik als ik jou was een simpele tren-test kuur doen met wat winny erbij.
wil je korte ester of lange ester gebruiken?
korte :
1-8: Prop 100mg EOD
1-8: Tren 75mg EOD
4-8: Winny 50mg ED
lange:
1-10: Test E 500mg
1-10: Tren E 400mg
9-13: Winny 50mg ED
PCT...
ik ken natuurlijk je kuurervaring niet, dus weet niet met welke hoeveelheden je normaal aan de slag gaat.
merken, ga gewoon voor MRP, GG, of GS

Hij wil NIET stacken met een sterk aromatiserend middel, en dan ga jij test aanraden?

In principe hoef hij voor zijn doel nergens mee te stacken lijkt me. Ik zou er alleen wat proviron bij pakken om je libido op peil te houden.

Tren onderdrukt keihard dus clomid erna is wel aan te raden. Nolvadex heeft niet zoveel zin omdat tren niet aromatiseerd dus geen last van oestrogeen.

en natuurlijk zou je winny erbij kunnen doen

endymion zei:
Nolvadex heeft niet zoveel zin omdat tren niet aromatiseerd dus geen last van oestrogeen.
Nolvadex heeft betere eigenschappen als clomid en nolva is naar later gebleken studies toch beter om het LH omhoog te gooien bro!! Nolva doet meer als clomid

• Topic Starter Topic Starter
Inderdaad wil ik er ABSOLUUT geen test bij.Vorig jaar test prop gebruikt,aromatiseert zo ontzettend sterk bij mij,woog bija 115kg kan je verzekeren dat je er dan pas echt als een gedrocht uitziet,ondanks de proviron die ik vanaf het begin met de stack liet samenlopen.

Het nadeel van weer een inject in de vorm van winny erbij,dat er zoveel gezet moet worden,ik neem aan dat tren op oliebasis is,dus niet met winny ineens gezet kan worden?

winny en tren kunnen idd niet samen,
tren met anavar en proviron kunnen ook mooi samen, tren onderdrukt zwaar. maar is ook ZWAAR lekker spul. vanaf week 5 hcg zetten op 500iu per keer doet t voor mij goed.

nakuur met clomid en nolva, dan combineer je het beste vind ik. hoewel dat eigenlijk niet nodig is. nolva alleen doet t werk ook wel.
clen in de nakkur is trouwens ook een aanrader
gr d

Toppie den,hoeveel en hoevaak tren?,anavar
mg? en provi gebruik ik dan?

Origineel gepost door Big Cat
Zolang je nakuur in orde is, en je wat verstandig omspringt met meer supressieve producten zoals 19Nor-progestagenen Mag je dip niet noemenswaardig zwaarder zijn afhankelijk van de producten die je gebruikt. Die dip is redelijk recht evenredig met de winst die je maakt. Enkele goede tips daartoe zijn echter het gebruik van orals en 19Nor-progestagenen vermijden gedurende de laatste 2 a 3 weken, cortisol zo laag mogelijk houden gedurende de eerste 5 weken na een kuur, HCG gebruiken om testikels te sensitiseren en zo voorts.

de bekendste zijn nandrolone, trenbolone, Norethandrolone, Normethandrolone, trestolone, norclostebol, mibolerone en ethylestrenol

*
Origineel gepost door ll cool j
wtf, dus om een dip zo veel mogelijk te beperken, kan je beter geen tren op het einde van je kuur pakken. Dat is toch best verassend omdat Tren heel vaak op t einde van een kuur wordt gebruikt. Mss dus beter Winstrol of iets derg. pakken?

Origineel gepost door Big Cat:
Nee, geen 17AA middelen ook, want die verhogen de densiteit aan gluco receptoren, wat verder HPTA onderdrukt en spierverlies in de hand werkt. Best gewoon eindigen met je basis product, test of bold.

Tren en winny worden vaak op het einde gebruikt van kuren omdat men vaak op het einde van de kuur een droog resultaat wil bekomen, wat eigenlijk voor een niet-wedstrijdbodybuilder nogal stompzinnig is, dan kun je evengoed wachten, 12 weken later anti-catabole kuur doen met een dieet en veel betere resultaten boeken.

(weet niet meer wiens dit post is geweest, Chemical of Elmo denk ik)
Zolang je aan de AAS bent heb je van Cortisol geen last.
Pas na je kuur en met name de nakuur moet je oppassen. Middelen als Clenbuterol kunnen je dan helpen bepaald receptoren te blokken zodat Cortisol zijn "slechte" invloed niet kan laten gelden. Als je lichaam dan weer in balans is (voldoende eigen testosteronproductie) biedt je eigen productie voldoende tegenwicht voor het Cortisol.

kevinlorenzin zei:
Nolvadex heeft betere eigenschappen als clomid en nolva is naar later gebleken studies toch beter om het LH omhoog te gooien bro!! Nolva doet meer als clomid

Ik ken die studie niet, ik heb alleen praktijk ervaring.

Mijn eerste kuur was er 1 zonder nakuur en daarop volgde weken van vermoeidheid, veel slapen en geen zin in coïtus en snel moe tijdens het trainen.

Daarna 2 keer met nakuur met nolvadex, ik merkte echt geen verschil hoor. Nog steeds weken van ellende erna.

Laatste keer ondanks negative verhalen hier over clomid toch eens clomid erbij gedaan en ik merkte na de eerste week clomid al verschil. De vermoeidheid valt reuze mee en de zin in coïtus is er niks minder om geworden. En dat lijkt me toch een teken van snel herstel van je eigen testo aanmaak.

er zijn altijd voorstanders van nolva of chlomid,de ene maand is dit beter de volgende maand weer dat.Gebruik ze allebei,baat het niet dan schaadt.....nou ja eerlijk gezegt wordt ik altijd beetje een vrouwtje van chlomid,moet ik huilen bij pet detectives,nou ja het hoort erbij.

Ik heb in eerdere kuren tren acethaat 75mg om de dag gezet en merkte binnen een week verschil in kracht, echt een boost. Met tren enanthaat weet ik het nog niet, begin over een week op 500mg pw.

gebruik tren op 75 of 100mg (merk afhankelijk) eod.
proviron zou ik op 50mg p/d zetten anders krijg ik hem echt niet meer goed hard.
hoeveel mg anavar? geen idee hoor goede verhalen over 40mg maar als je het financieel kan permitteren zou ik hoger gaan zitten :)

zoals roy al zegt, duurt het ongeveer een week voordat de tren goed op gang komt ondanks de korte ester

Ik zou bij tren tog altijd wel iets van test nemen.
En anders kan je er tog een anti e bij nemen?

dennis999 zei:
daar heb je een goed punt. als je gevoelig bent voor de deca d*ck dan hakt tren er ook wel lekker in.

Precies en zal je er tog iets naast moeten zetten voor je libido.
En dan kom je tog al snel uit op test;)

wat je zegt, heb vorige keer tren als uitloop genomen naar nakuur en test e viel dus langzaam weg. nou daar helpt zelfs proviron dus niet meer aan :(
dan weigert ie dienst;)

Jah ik geloof ook niet dat proviron daar tegen op kan

dennis999 zei:
wat je zegt, heb vorige keer tren als uitloop genomen naar nakuur en test e viel dus langzaam weg. nou daar helpt zelfs proviron dus niet meer aan :(
dan weigert ie dienst;)

Hoeveel nam je dan?

Mijn ervaring is dat 50 mg per dag genoeg is om de boel aan de gang te houden.

Terug
Naar boven