krieltje
Monstrous Giant
- Waardering
- 368
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 106kg
- Vetpercentage
- 15%
Heren,
kunnen jullie mij vertellen wat jullie ervaringen zijn met Tren?
Ik train nu zo een 21 jaar,en heb in die tijd eigenlijk nooit tren gebruikt.
Dus lijkt me nu de ideale tijd om mij hier in te verdiepen.Vooral gaat het om de ervaring in merk.En welk merk moet ik beslist vermijden?
Welk merk geeft de beste kwaliteit,en bovendien is het mogelijk om met tren only goede gains te kweken?
Even voor de duidelijkheid,weeg 104kg,ben 1.65 groot
,en bft is 10,8%,dus op 10 kilo massa zit ik niet te springen.
Wil wat kwaliteit massa pakken,en misschien een procentje of 1,5 vet ervan af.
Ik las (big cats profiles) dat met om de 2 a 3 dagen zetten goede gains verkregen kunnen worden.Is dit al te doen met 2x 50mg/ml of is 75/ml toch een minimum?
Het liefst wil ik niet stacken met een strek aromatiserend middel,wil echt droge massa pakken,op mijn lengte ziet 10 kilo extra bepakking er niet uit,dan toon je als een vette pad,met een waterhoofd
In hoeverre onderdrukt het de axe?Moet er vanaf week 5 hcg gezet worden of is een goede nakuur met nolva/clomid voldoende?
hoop op enige info
groeten martin
squat 6x 180kg
schouderpress dumbbell 8x36kg
dumbbell press borst 6x54 kg
kunnen jullie mij vertellen wat jullie ervaringen zijn met Tren?
Ik train nu zo een 21 jaar,en heb in die tijd eigenlijk nooit tren gebruikt.
Dus lijkt me nu de ideale tijd om mij hier in te verdiepen.Vooral gaat het om de ervaring in merk.En welk merk moet ik beslist vermijden?
Welk merk geeft de beste kwaliteit,en bovendien is het mogelijk om met tren only goede gains te kweken?
Even voor de duidelijkheid,weeg 104kg,ben 1.65 groot
,en bft is 10,8%,dus op 10 kilo massa zit ik niet te springen.
Wil wat kwaliteit massa pakken,en misschien een procentje of 1,5 vet ervan af.
Ik las (big cats profiles) dat met om de 2 a 3 dagen zetten goede gains verkregen kunnen worden.Is dit al te doen met 2x 50mg/ml of is 75/ml toch een minimum?
Het liefst wil ik niet stacken met een strek aromatiserend middel,wil echt droge massa pakken,op mijn lengte ziet 10 kilo extra bepakking er niet uit,dan toon je als een vette pad,met een waterhoofd
In hoeverre onderdrukt het de axe?Moet er vanaf week 5 hcg gezet worden of is een goede nakuur met nolva/clomid voldoende?
hoop op enige info
groeten martin
squat 6x 180kg
schouderpress dumbbell 8x36kg
dumbbell press borst 6x54 kg