XXL Nutrition

Tren..moest er een keer van komen

Maximoes

Cool Novice
Waardering
0
Was altijd al huiverig voor Tren maar heb na jaren toch mijn moed verzameld om te proeven van de "king" onder de AAS. Was met name huiverig voor de sides zoals de beruchte hoest en insomnia.

Ben sinds zes dagen bezig met test prop (50mg ED) en tren ace (37,5mg ED) heb bewust gekozen voor ED om sides minimaal te houden. So far so good:D
Na 3 dagen merkbare pomp tijdens workout en kleine krachttoename. ben benieuwd wat tren mij de komende 6 wkn gaat brengen.

Ik lees dat veel gasten een libido hebben die sky high is. Heb er tot nu nog niets van gemerkt. Komt dit nog? of moeten de test en tren nog in-kicken?
Heb ook gelezen dat je vanwege een verhoogd prolactine gehalte geen libido krijgt. Wanneer zou dit merkbaar moeten zijn in de kuur en hoe kom je erachter dat dit prolactine gerelateerd is.

BTW, heb Prami, Dostinex en Letro achter de hand voor het geval dat.

Ik hoor graag wat jullie ervaringen zijn.

Tijdens geen problemen, eind en na de kuur is libido bij mij slecht

Ik lees dat veel gasten een libido hebben die sky high is. Heb er tot nu nog niets van gemerkt. Komt dit nog? of moeten de test en tren nog in-kicken?
Heb ook gelezen dat je vanwege een verhoogd prolactine gehalte geen libido krijgt. Wanneer zou dit merkbaar moeten zijn in de kuur en hoe kom je erachter dat dit prolactine gerelateerd is.

BTW, heb Prami, Dostinex en Letro achter de hand voor het geval dat.

Ik hoor graag wat jullie ervaringen zijn.

Je kan idd een tren-d*ck krijgen , heb zelf ook meegemaakt.
Kan je makkelijker krijgen als je test lager is dan je tren.
Daarom vind ik persoonlijk moet je test hoger zijn dan je tren /pw.
Het 'prolactine gehalte' is ook een beetje persoonsgebonden , maar dat merk je wel aan je
tepels wanneer het zover is ;)

• Topic Starter Topic Starter
Moet er wel bij vermelden dat ik er gedurende de kuur ook 250 mg Test E bij gebruik die ik 1 x per week zet. Om zo toch mijn test wat hoger dan de Tren te houden.

Tag verwijderd.

Kreeg m voor 2 weken terug een weekje iets moeilijker om hoog(week of 4 geleden gestopt met tren)..pilletje er in...opgelost!
Libido was ook ff op all time low.
Maar vanaf vrijdag was hij weer redelijk terug.
Dus gelukkig maar heel tijdelijk!
Was voor mij echt allerlaatste x tren.
Het pas gewoon niet in mijn leven.
Met m'n ex steeds eerder ruzie.
Conditie van n bad eend.
Zweten tijdens nken.

Tja massa pakken en afvallen kunnen tegelijkertijd...maar het is het voor mij niet meer waard!

Terug
Naar boven