AndroidHealthClinic

tren 'testen'

polotraxx

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
2.518
Lengte
1m78
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
yoo DBB

Momenteel ben ik nog niet van zin om nog een volgende kuur te doen ivm mijn sport. Maar omdat ik ergens toch wel nieuwsgierig ben, wil ik me toch zoveel mogelijk inlezen ;)
Puur uit nieuwsgierigheid zou ik dus willen weten of je tren kan 'testen'? Dan bedoel ik dat je tren-a een korte periode neemt in een kuur van 10-12weken (12 weken test-e oid).

Wat zou dan de 'beste' manier zijn? De eerste 4/6 weken tren-a toevoegen, of op het einde? Misschien zelfs in het midden, bvb wk4-9 ofzo. Het is wel de bedoeling om de tren een week of 4-6 te doen, maar als de sides zouden tegenvallen zou ik deze kunnen droppen en toch nog een degelijke kuur kunnen verderzetten.
En hoe zit het dan met de nakuur, indien mogelijk?

Grts
PoloTraxx

weet niet of dit de beste manier is maar heb het op het einde van men vorige kuur gedaan.

Had 500primo +500test geplant voor 12 weken en na 6 weken werd ik toch wel heel nieuwsgierig en heb ik 2potjes tren acetate gehaald en 100mg om de dag gezet ( 350mg EW) en test verlaagd naar 250

best thing i ever did haha.

Een aas teste doe je door er een kuur mee op te stellen en niet ergens een paar weekjes bij te gooien. Daarbij komt ook dat je zelf spreekt over 6 weken tren a. Wat eigenlijk al een volledige kuur is voor een kort ester.

Doe gewoon een 6 weken kuurtje met testp en trena. Stelt bij de meeste echt geen ruk voor die tren. Wel 'oppassen' voor je bloeddruk

Doe 16weken test met bold. Voeg de laatste 6weken tren a toe. Heb je een top kuur. Heerlijk.

Krijg je te veel last van sides kan je de tren stoppen. Maar ik denk dat die je wel bevalt.

Doe 16weken test met bold. Voeg de laatste 6weken tren a toe. Heb je een top kuur. Heerlijk.

Krijg je te veel last van sides kan je de tren stoppen. Maar ik denk dat die je wel bevalt.

zal dat niet zorgen dat je herstel mega lang word? aangezien bold toch redelijk mild is en je herstel/terugval wel mee zullen vallen over het algemeen.

zal dat niet zorgen dat je herstel mega lang word? aangezien bold toch redelijk mild is en je herstel/terugval wel mee zullen vallen over het algemeen.

Ik snap je zin niet zo goed. Herstel lang aangezien bold mild is? Je bedoeld of je herstel lang word door de tren ace? Nee die 6weekjes tren vallen wel mee. Je kan aromasin nemen in je pct voor een beter herstel na tren.

Ik snap je zin niet zo goed. Herstel lang aangezien bold mild is? Je bedoeld of je herstel lang word door de tren ace? Nee die 6weekjes tren vallen wel mee. Je kan aromasin nemen in je pct voor een beter herstel na tren.

Tren is 9 nor en daarvoor 16 weken kuur.. Zou wel hcg pakken.

Ja ik bedoelde dat 16 weken bold over algemeen wel herstel nodig heeft maar omdat het mild is het te doen is. Voor zover ik weet heb geen ervaring. En als je er dan tren aan toe voegt wat over het algemeen een kleine kuur is lijkt het herstel me dan weer erf lang. Maar kan dat ik er naast zit hoor.

Zou evt een bridge en dan tren toe voegen niet beter zijn?

• Topic Starter Topic Starter
Een aas teste doe je door er een kuur mee op te stellen en niet ergens een paar weekjes bij te gooien. Daarbij komt ook dat je zelf spreekt over 6 weken tren a. Wat eigenlijk al een volledige kuur is voor een kort ester.

Doe gewoon een 6 weken kuurtje met testp en trena. Stelt bij de meeste echt geen ruk voor die tren. Wel 'oppassen' voor je bloeddruk
Dat is nu net de vraag. Ik ken mensen die na een week of mss 2 op tren-a het niet meer zien zitten door de sides (echt te hard zweten, mentaal, weinig slaap etc) en ze willen deze dan droppen. Alleen vind ik het persoonlijk wat vervelend als ik dan de tren laat vallen dat ik dan nog enkel op test-p zou zitten. Daarom het voorstel om bvb enkel test-e of evt +primo ofzo en dan tren toe te voegen voor 6weken om te weten wat het zou doen. Als het me dan tegenvalt kan ik het laten vallen maar toch nog een goed resultaat behalen. Als ik ed 50mg test-p en 50mg tren-a zet, en ik laat de tren eruit, dan moet ik ed of eod prikken voor een simpele test-kuur. Als ik in een langere goede kuur de tren-a zou kunnen toevoegen, is de tren een goede toevoeging, maar zou ik nog een goed resultaat kunnen neerzetten zonder tren

Ik ben zelf op het moment met hetzelfde bezig.
Heb aan het eind van mijn kuur 70mg tren-a ed toegevoegd en bevalt goed.
Lijkt mij verder geen probleem.

Tren is 9 nor en daarvoor 16 weken kuur.. Zou wel hcg pakken.

Sorry ik snap jou zin ook niet. Ik zeg toch geen 16weken tren? Alleen de laatste 6weken. HCG is altijd aan te raden ja.

---------- Toegevoegd om 17:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:09 ----------

Ja ik bedoelde dat 16 weken bold over algemeen wel herstel nodig heeft maar omdat het mild is het te doen is. Voor zover ik weet heb geen ervaring. En als je er dan tren aan toe voegt wat over het algemeen een kleine kuur is lijkt het herstel me dan weer erf lang. Maar kan dat ik er naast zit hoor.

Zou evt een bridge en dan tren toe voegen niet beter zijn?

6weken tren is best te doen. Maarja sowieso is herstel k*t.

Als je je zorgen maakt over herstel dan moet je niet bridgen natuurlijk. Bridgen betekend uitstel van herstel en hoe langer je on blijft hoe langer herstel duurt.

Sorry ik snap jou zin ook niet. Ik zeg toch geen 16weken tren? Alleen de laatste 6weken. HCG is altijd aan te raden ja.

---------- Toegevoegd om 17:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:09 ----------

Als je je zorgen maakt over herstel dan moet je niet bridgen natuurlijk. Bridgen betekend uitstel van herstel en hoe langer je on blijft hoe langer herstel duurt.

hmm jah dar geef ik je ook gelijk in, zal bridge en dan 12 weken test tren kuur na die 16 weken heel veel verschil maken met herstel enig idee?

Ik bedoel dat je en een lange kuur doet en een 9nor AAS zet.

Ik zou wel hcg zetten

als je nog off gaat moet je dat ook gewoon met een test kuur hcg zetten

10 weken kuren zijn discutabel, zou t laten afhangen van of je zelf herstelproblemen/hypertrofie hebt of niet. Lange kuren of 9nor (tren, deca) zou ik het sowieso doen.

Neemt niet weg dat het een paar tientjes zijn die prima besteed zijn, ook bij 10 weken kuurtjes.

10 weken kuren zijn discutabel, zou t laten afhangen van of je zelf herstelproblemen/hypertrofie hebt of niet. Lange kuren of 9nor (tren, deca) zou ik het sowieso doen.

Neemt niet weg dat het een paar tientjes zijn die prima besteed zijn, ook bij 10 weken kuurtjes.

ik neem het zekere voor het onzekere wel met hcg ;)

Ik ben zelf op het moment met hetzelfde bezig.
Heb aan het eind van mijn kuur 70mg tren-a ed toegevoegd en bevalt goed.
Lijkt mij verder geen probleem.
Hoe doe je het dan met de nakuur? En dan bedoel wanneer je deze begint, want als je een test-e + tren-e kuur doet, wordt de tren vaak 2weken korter genomen dan de test ivm herstel als je niet bridget. Ik weet niet welke kuur jij nu doet maar hoe deel jij dit dan in? Nakuur ook aro ipv enkel nolva wss...
Of zet je de laatste spuit tren-a op dezelfde dag als je test-e (ik stel dat je enkel test gebruikt, om het gemakkelijk te maken :p)zodat de tren-a al 'uitgewerkt' is en de test-e nog wat langer werkt ofzo?

Hoe doe je het dan met de nakuur? En dan bedoel wanneer je deze begint, want als je een test-e + tren-e kuur doet, wordt de tren vaak 2weken korter genomen dan de test ivm herstel als je niet bridget. Ik weet niet welke kuur jij nu doet maar hoe deel jij dit dan in? Nakuur ook aro ipv enkel nolva wss...
Of zet je de laatste spuit tren-a op dezelfde dag als je test-e (ik stel dat je enkel test gebruikt, om het gemakkelijk te maken :p)zodat de tren-a al 'uitgewerkt' is en de test-e nog wat langer werkt ofzo?

Klopt. De acetaat is dan na een paar dagen bijna weg en de enantaat gaat dan nog ff 2weken door. Naja halfwaarde tijd dan.

Ben inderdaad bezig met een 12-weken kuur test-e en heb week 7-10 tren-a toegevoegd om te kijken of ik de sides kan verdragen.
Als nakuur had mijn dealer alleen een combi van nolva, clomid en aromasin dus die had ik zowiezo al.
Verder zie ik op amerikaanse boards ook genoeg mensen alleen nakuren met nolva na een kuur met tren.

Ben inderdaad bezig met een 12-weken kuur test-e en heb week 7-10 tren-a toegevoegd om te kijken of ik de sides kan verdragen.
Als nakuur had mijn dealer alleen een combi van nolva, clomid en aromasin dus die had ik zowiezo al.
Verder zie ik op amerikaanse boards ook genoeg mensen alleen nakuren met nolva na een kuur met tren.
Ok thx!

Terug
Naar boven