AndroidHealthClinic

tren vraagje

fitnessboy18

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
stel je zet 3 keer in de week tren acetate 3x75mg
of 2keer in de week enanthate 2x200mg
je zet dus minder acetate in de week dan enanthate maar acetate is cker veel sterker..? als je wel met acetate op 400mg wilt in de week dan wordt het een duur grapje :P

Tren acetate schijnt toch wat sterker te zijn. Mensen reageren ook heftiger op de acetate, wss door dat het dus sterker is.

Hoe langer de ester die verbonden is aan het hormoon des te minder hormonen mg voor mg er in de stof zitten..

dwz dat er meer mgs trenbolone in 100 mg tren acetate zit dan in 100 mg tren enanthate..

daardoor is het dus wat sterker..

grten

• Topic Starter Topic Starter
dutch windmill zei:
Hoe langer de ester die verbonden is aan het hormoon des te minder hormonen mg voor mg er in de stof zitten..

dwz dat er meer mgs trenbolone in 100 mg tren acetate zit dan in 100 mg tren enanthate..

daardoor is het dus wat sterker..

grten
heey bro..:)
je kunt het ong vergelijken met 400mg enanthate ..?

Ik denk nu niet dat het verschil zo groot is hoor

fitnessboy18 zei:
maar je zet het wel om de dag he dus als je het 3xzet dan zit je op 225mg

dat is juist maar volgens mij zal 225mg acetaat nog niet in de buurt komen als 400mg enanthaat.
Ik denk dat het op 400mg eerder een 50mg zal verschillen.

• Topic Starter Topic Starter
gymnasia zei:
dat is juist maar volgens mij zal 225mg acetaat nog niet in de buurt komen als 400mg enanthaat.
Ik denk dat het op 400mg eerder een 50mg zal verschillen.
maarja zou het 50mg verschillen het werkt wel weer veel sneller :P
maar het is dan ook duurder als je de acetate zet

Ik heb eens een mailtje gestuurd nr een jongen die zn laatste jaar chemie doet en die zegt dat dit zeker geen 50 mg zal verschillen. Die denk eerder een 5mg max.
De acetate werkt sneller maar is ook stukken duurder en dan moet je ook meer injects zetten.

ga veel beter op de acetate dan de enanthaat.. ;)
beetje prop erbij ;)

Terug
Naar boven