AndroidHealthClinic

tren +winny 3 weken

maartenonnink

Advanced Bodybuilder
Waardering
1
ik ben net klaar met een kuur van 10 weken sust 250 eod, heb er 8 kg mee gewonnen.
ben nu van plan om er nog 80 mg tren acetate + 50 mg winny eod eraan vast te plakken voor 3 weken om er wat droger uit te komen.
zou dit nog veel resultaat boeken of zou het nog wat langer moeten?

dat is zeker niet slecht kerel. dan kan je erna direct aan je nakuur beginnen.

• Topic Starter Topic Starter
ok dus 3 weken is naar jou idee wel genoeg?

Ik zou de trenbolone laten voor wat het is. Alleen een paar weken winstrol doen.

ja zat ik zelf eerst ook over te twijfelen.
heb de winny al liggen, maar zal ik er nog iets meer krcht mee krijgen?
das toch vaak wel het geval met winny?

3 weken is eigenlijk iets te kort...zou ik er min 5/6 van maken... kan je makkelijk hebben ...

grt eddy

ja je zal het indd wel kunnen hebben maar dan maak ik van een kuur die normaal 10 weken duurt nu 16 weken.
en 3 weken zou precies goed zijn om daarna gelijk met je nakuur te kunnen starten, want zijn de lange esters van de sust uitgewerkt.
maar denk toch dat ik 4 van maak.

maartenonnink zei:
ja je zal het indd wel kunnen hebben maar dan maak ik van een kuur die normaal 10 weken duurt nu 16 weken.
en 3 weken zou precies goed zijn om daarna gelijk met je nakuur te kunnen starten, want zijn de lange esters van de sust uitgewerkt.
maar denk toch dat ik 4 van maak.

ja maar je moet wel ingedachten houden dat je met deze spullen tot de nakuur door kan gaan!!... die houd je normaal naar +/- 3 weken dus je hebt 3 weken verdiend... dus eigenlijk staat het gelijk aan een 13 weken kuur... en dat klinkt alweer niet zo slecht...toch?..

ok klinkt al n stuk beter:D

Terug
Naar boven