XXL Nutrition

tren, winstr en test kuur???

pusher

Cool Novice
Waardering
0
een maat van mij is sinds vorige week begonnen met een kuurtje met;
1/10 250 test e
1/10 200mg tren e
6/12 50mg winstrol ed
en hij wil zn nakuur pas vanaf week 12 beginne met nolva

naar mij wil ie nie luistere ivm de dosering en hij denkt hier op te groeien, wat doe ik prik ik iets bij zndr dat ie et merkt of zal ie er toch baat bij hebben?
tis zijn 2de kuur en hij traint al ong 5 jaar en weegt 87kg op 1.85m!

Laat em lekka k*tten als ie het denkt beter te weten.....jouw probleem toch niet,bro?

Ik heb geen medelijden met dat soort gasten.

• Topic Starter Topic Starter
tjah miss heb je gelijk testo, wie nie horen wil moet voelen dan!

Als je 'n oogje op z'n vriendin hebt zou ik 'm stiekum deca-only geven ;)

pusher zei:
een maat van mij is sinds vorige week begonnen met een kuurtje met;
1/10 250 test e
1/10 200mg tren e
6/12 50mg winstrol ed
en hij wil zn nakuur pas vanaf week 12 beginne met nolva

naar mij wil ie nie luistere ivm de dosering en hij denkt hier op te groeien, wat doe ik prik ik iets bij zndr dat ie et merkt of zal ie er toch baat bij hebben?
tis zijn 2de kuur en hij traint al ong 5 jaar en weegt 87kg op 1.85m!

Het is misschien wat krap, maar als een beginner goed kan groeien op een 500 mg test only, kan ie dat op deze stack ook wel.

Thorwulf zei:
Het is misschien wat krap, maar als een beginner goed kan groeien op een 500 mg test only, kan ie dat op deze stack ook wel.

Ik vind het wel wat aan de lage kant hoor. Groeien doe je altijd wel als je aan de as zit denk ik. Maar als je het doet, doe het dan goed, denk ik zelf. En daarbij hoef je echt geen bijzonder hoge doseringen te nemen. Magoed, ieder zijn mening. :)

een jonge die ik ken heeft 1-10 150 test en 200 tren gedaan, is goed gegroeid k dacht een kilo of 8 a 9. was van golden gear.

• Topic Starter Topic Starter
maartenonnink zei:
een jonge die ik ken heeft 1-10 150 test en 200 tren gedaan, is goed gegroeid k dacht een kilo of 8 a 9. was van golden gear.
en hoelang trainde die gast al en was zn voeding oke enz enz

Terug
Naar boven