XXL Nutrition

tren

luca

Cool Novice
Waardering
2
Ik lees net in voorgaande artikels dat tren je coïtusdrive doet afnemen? Is dit zoals gewoonlijk na de kuur of in dit geval tijdens de kuur? Er wordt nl. gezegd er test prop bij te nemen om je coïtusdrive enigszins op peil te houden. Is er bij tren een risico van gyno?

luca zei:
Ik lees net in voorgaande artikels dat tren je coïtusdrive doet afnemen? Is dit zoals gewoonlijk na de kuur of in dit geval tijdens de kuur? Er wordt nl. gezegd er test prop bij te nemen om je coïtusdrive enigszins op peil te houden. Is er bij tren een risico van gyno?

Het risico op gyno bijtren is wel aanwezig maar niet heel groot aangezien het een vrij kort werkend middel is. Je coïtusdrive zal er echter niet onder lijden trust me i know.

JK
Mister Holland 2003

Als je bang bent voor je coïtusdrive, stack het met test of beter DHT-derivaat.
Als je bang bent voor gyno, stack niet met bijv test. Tren is progestageen en kan eigenlijk alleen echt gyno veroorzaken icm een aromatiserend middel.

Praktijkervaring heb ik niet, maar ik hoor van meer mensen dat het meevalt, zoals Chemical zegt.

Chemical zei:
Het risico op gyno bijtren is wel aanwezig maar niet heel groot aangezien het een vrij kort werkend middel is. Je coïtusdrive zal er echter niet onder lijden trust me i know.

JK
Mister Holland 2003

Vraagje, viel het met die coïtusdrive reuze mee bij een tren-only kuur of bij een stack?

luca zei:

luca ik wil je niet aanvallen maar waarom stel je zon vraag? als je met naturel wedstrijden mee doet?

trouwens je zag er bij nk naturel vorig jaar verdomd goed uit.

Terug
Naar boven