XXL Nutrition

tren

ronaldo

Cool Novice
Waardering
0
Hoi,
ik al verschillende keren gelezen over tren in sprays en oral"bestaat dit echt"...Zo ja heeft er al iemand ervaring mee...ik weet ook wel dat injecteren beter is,maar op het ogenblik kan ik geen spuiten in huis nemen wegens de tegenstand van de fam.Ik hoop dat iemand me hier kan helpen[moest het bestaan,is het dan effectiever dan var],of is het vergelijkbaar........het is vooral voor kracht en niet voor massa(mag wel maar moet niet)..alvast bedankt

spray: ja, als je het zelf maakt.

Oral: ja van british dragon, geloof ik, maar bijna niet aan te komen.

Dus dat wordt spuiten.

Vergelijking met anavar: tren zorgt voor kracht en massa. Anavar vooral voor kracht.

Dus dat wordt anavar voor jou, als je niet wilt spuiten.

• Topic Starter Topic Starter
Pumpin' zei:
spray: ja, als je het zelf maakt.

Oral: ja van british dragon, geloof ik, maar bijna niet aan te komen.

Dus dat wordt spuiten.

Vergelijking met anavar: tren zorgt voor kracht en massa. Anavar vooral voor kracht.

Dus dat wordt anavar voor jou, als je niet wilt spuiten.

Wil wel spuiten,maar fam is er pertinent tegen..ik zou niet weten waar ik ze moet verstoppen...aangezien dat tren E.o.d.is wordt dat nogal moeilijk

ja dat heb je met de onwetende medemens. Alles wat in spuiten en pillen zit is 'slecht'. Inclusief de B100 capsules die mijn collega's mij weleens hebben zien nemen. Heb je eens last van brandend maagzuur door de chinees ofzo, zeggen ze: 'komt door al die troep die je slik'
Maar als je spuit ben je automatisch een junk, want dat is veeeeeel slechter. Terwijl het tegendeel weleens genoeg bewezen zou moeten zijn vind ik.
Ik hoop dat je de schade die je kan krijgen aan je lever en nieren door die anavar pillen op hun mag verhalen.
Een collega van me was het vele spuiten ook eens zat en had eens winstrol tabletten genomen. Als die over de 40mg per dag ging werd zijn pis donkerbruin. Waarschijnlijk ook sporen van bloed. Eigenlijk moest ie 60mg per dag nemen voordat het werkte, maar dat kon dus niet. Dat zegt wel wat he?? Het zijn echt niet zomaar snoepjes. Misschien moet je ze eens wat laten lezen op dit forum.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
lunatic zei:
ja dat heb je met de onwetende medemens. Alles wat in spuiten en pillen zit is 'slecht'. Inclusief de B100 capsules die mijn collega's mij weleens hebben zien nemen. Heb je eens last van brandend maagzuur door de chinees ofzo, zeggen ze: 'komt door al die troep die je slik'
Maar als je spuit ben je automatisch een junk, want dat is veeeeeel slechter. Terwijl het tegendeel weleens genoeg bewezen zou moeten zijn vind ik.
Ik hoop dat je de schade die je kan krijgen aan je lever en nieren door die anavar pillen op hun mag verhalen.
Een collega van me was het vele spuiten ook eens zat en had eens winstrol tabletten genomen. Als die over de 40mg per dag ging werd zijn pis donkerbruin. Waarschijnlijk ook sporen van bloed. Eigenlijk moest ie 60mg per dag nemen voordat het werkte, maar dat kon dus niet. Dat zegt wel wat he?? Het zijn echt niet zomaar snoepjes. Misschien moet je ze eens wat laten lezen op dit forum.

Pilletjes is ze ook tegen,maar dat kan ik nog verstoppen...spuiten niet...en juist .De enige orals die ik een beetje vertrouw zijn anavar,het liefste als stack met tren..maar ja daar houd het op...spijtig...mischien iemand tips,die hetzelfde probleem heeft!!!!!!!!

Aha het is je vrouwtje? (aangezien je leeftijd). Die van mij vind het ook echt niks als ik kuur en dat laat ze goed merken. Maar wat wil ze nou doen hee? Als ze met dreigementen komt om te vertrekken heb ze weinig respect voor je toch? Je bent fanatiek bezig met sporten en om het leuk te houden neem je natuurlijk heel af en toe een kuur..

stop je het toch in je oude knuffelbeer :)
Zo moeilijk kan het toch niet zijn om te verstoppen??
Ga je met lange esters kuren en haal je elke week bij je dealer genoeg voor 1 spuit.

tokkel zei:
Ga je met lange esters kuren en haal je elke week bij je dealer genoeg voor 1 spuit.

Tot je dealer per ongeluk halverwege je kuur een tijdje verplicht op vakantie mag, of zomaar n paar wkn niet bereikbaar ;)

Lijkt me vervelend.....

Ten eerste val je met as gebruik toch wel door de mand, want mensen ZULLEN je snelle toename in massa gaan opvallen. Dus ook je vriendin!

Nu zul je met anavar te weinig massa pakken zodat het makkelijk opvalt maar toch.....daarna komt vroeg of laat de stap naar de iets heftigere middelen.

Daarnaast is het wel zo fair om eerlijk te blijven naar jezelf en je partner.

Om ff terug te komen op je vraag:

Een tren nasal zul je niet vrolijk van worden, ik heb wel s trenstof in mn neus gekregen en dat prikt en irriteert behoorlijk!!!

Terug
Naar boven