MuscleMeat

Tren

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

MATTHI

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
5 nov 2012
Berichten
719
Waardering
37
Lengte
1m84
Massa
98kg
Vetpercentage
9%
Zou er iemand aan de hand van de verpakking kunnen zien of deze alsnog real zijn?
Heb ze niet gekocht dus daardoor de verpakking niet opengedaan..

IMG_20180606_093626.jpg


IMG_20180606_093621.jpg


IMG_20180606_093616.jpg


IMG_20180606_093609.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dacht het wel al, maar naar het schijnt zit er wel iets in maar zwaar ondergedoseerd.goed dat ik ze niet gekocht heb, Ga ik wel om andere
 
Zou er iemand aan de hand van de verpakking kunnen zien of deze alsnog real zijn?
Heb ze niet gekocht dus daardoor de verpakking niet opengedaan..

ik ben nu wel benieuwd of jouw dealer een winkeltje heeft waar je zijn producten kunt bekijken of een soort 7 dagen bedenktijd policy heeft.
 
30 dagen niet goed geld terug met een retoursticker denk ik
 
  • Like
Waarderingen: REJ
Is gewoon goede maat van mij die zijn producten eventueel terug kan geven aan de laat ons zeggen grotere dealer die ze dan terugneemt als ze niet verkocht geraken
 
ik ben nu wel benieuwd of jouw dealer een winkeltje heeft waar je zijn producten kunt bekijken of een soort 7 dagen bedenktijd policy heeft.

Is vrij normaal tegenwoordig. Iedereen verkoopt meerdere merken tegenwoordig doordat iedereen weer een mening heeft over merk A of merk B. Als een klant dan alles dicht heeft en toch achteraf een ander merk wilt, dan kan dat gewoon
 
Dat mensen nog in genesis trappen
Is toevallig wel een officiële site van hun waar codes gecontroleerd op kunnen worden . Dus wil je zeggen dat alles dan fake zou moeten zijn ? Dan zouden alle producten waar je code mee kunt controleren fake zijn ...
 
Is toevallig wel een officiële site van hun waar codes gecontroleerd op kunnen worden . Dus wil je zeggen dat alles dan fake zou moeten zijn ? Dan zouden alle producten waar je code mee kunt controleren fake zijn ...
oplichters gaan best ver om geld te verdienen ....na alle issues met genesis zou ik de boel niet vertrouwen,slechts mening btw
 
  • Like
Waarderingen: Wxng
oplichters gaan best ver om geld te verdienen ....na alle issues met genesis zou ik de boel niet vertrouwen,slechts mening btw

Dat zou kunnen zijn ook veel replica’s in omloop ervan omdat het een lang bestaande naam is willen ze er geld mee verdienen. Labtesten zagen er ook beroerd uit maar deze doosjes kwamen niet overeen met die wat op de site van Genesis zelf staan.
Blijft altijd een risico met Genesis zo ver ik weet
 
je maat is dus een dealer :D
Ja, kleinere onderdaan dealer laat ons zeggen of hoe je het ook wilt noemen:rolleyes:
Hoop dat het nu iet of wat duidelijk is want amai al die vragen en opmerkingen :p
 
Laatst bewerkt:
Ja, kleinere onderdaan dealer laat ons zeggen of hoe je het ook wilt noemen:rolleyes:
Hoop dat het nu iet of wat duidelijk is want amai al die vragen en opmerkingen :p


zeg maar dat die troep in de container smijt en ander ug neemt :p
 
Lees allemaal even de regels van deze sectie eer ik weer de boeman word genoemd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven