MuscleMeat

Trenbolone acetate EP

newinthegame

Freaky Bodybuilder
Waardering
406
Lengte
1m91
Massa
119kg
Vetpercentage
15%
r94jyv.jpg

dqljjc.jpg

heb ook aromasin en test E van EP maar als deze goed is dan hoef ik die andere niet te checken.

---------- Toegevoegd om 14:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:27 ----------

sorry voor onduidelijke foto's k*t camera

---------- Toegevoegd om 14:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:28 ----------

doosjes zitten er uiteraard ook bij

Real Deal

• Topic Starter Topic Starter
MikieB ? heb jij de zelfde batch? zou super zijn..

Hey, ik heb dezelfde batchnummer en lotnummer. Is het bij jullie real?

Zit al op dag 3-4 op 100 mg per dag en voel niet echt wat

• Topic Starter Topic Starter
Vond de batch super. Dus je dort iets fout romann

Sterk spul. op 3 weken tijd volledig getransformeerd. De mensen vragen steeds wat ik gebruik in de gym.
Ik maak ze wijs dat ik een nieuw soort hgh gebruik hahaha

---------- Toegevoegd om 06:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:44 ----------

Sterk spul. op 3 weken tijd volledig getransformeerd. De mensen vragen steeds wat ik gebruik in de gym.
Heb naar de huisarts moeten gaan om een karrevracht xanax omdat ik de sides niet meer aankon.
Goed spul dus haha :D

---------- Toegevoegd om 06:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:44 ----------

Heb naar de huisarts moeten gaan om een karrevracht xanax omdat ik de sides niet meer aankon.

Je neemt serieus xanax tegen de tren sides?

merk je na 3 weken al een dusdanig verschil dat mensen al wat opmerken?

welke dosering gebruik je

merk je na 3 weken al een dusdanig verschil dat mensen al wat opmerken?

welke dosering gebruik je

Ik ben op 3 weken tijd een ander mens geworden. Ik zit momenteel zonder werk dus heb eerlijk gezegd alleen maar geslapen gegeten en getraind. 2x per dag de gym en keihard trainen. Ik gebruik 1ml sustanon en 2ml tren EOD. Ik zou er heel graag hygetropin bijzetten maar dat kan ik mij nu niet veroorloven. :(

Ik ben op 3 weken tijd een ander mens geworden. Ik zit momenteel zonder werk dus heb eerlijk gezegd alleen maar geslapen gegeten en getraind. 2x per dag de gym en keihard trainen. Ik gebruik 1ml sustanon en 2ml tren EOD. Ik zou er heel graag hygetropin bijzetten maar dat kan ik mij nu niet veroorloven. :(

ah oke, k*t van je werk is nooit zo fijn.

Heb je erge last van side's?

ah oke, k*t van je werk is nooit zo fijn.

Heb je erge last van side's?

de eerste week had ik enorme last van mijn maag. Reflux. De zure maaginhoud kwam steeds naar boven.
Erg pijnlijk. Ik kon amper iets eten maar vreemd genoeg werd ik met de dag bigger.
Mijn schouders kwamen opzetten in die 3D look dat tren geeft.
Na een week naar de arts geweest en die heeft mij pillen voorschreven.
In de 2de week was mijn maagprobleem opgelost.

Waar ik nu last van heb is een verstoord slaappatroon. Ik ga pas om 4u 's morgens naar bed.
Om 8u weer wakker. Ik eet mijn maaltijd en nadien slaap ik weer een uur.
Daarna weer iets eten ga ik trainen.
Vervolgens in de middag na de training slaap ik weer een paar uur.
Het lijkt wel een patroon dat een baby volgt haha. Ongeveer na 3uur wordt ik wakker ik eet en val weer in slaap.

Ik loop best ook wel agressief en opgefokt. Mijn bijbaantje als portier ben ik hierdoor ook kwijtgeraakt.
Erg stom van mij , ik had het beter anders opgelost.. Ah ja.. dat is nu eenmaal tren :p

---------- Toegevoegd om 23:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:08 ----------

de eerste week had ik enorme last van mijn maag. Reflux. De zure maaginhoud kwam steeds naar boven.
Erg pijnlijk. Ik kon amper iets eten maar vreemd genoeg werd ik met de dag bigger.
Mijn schouders kwamen opzetten in die 3D look dat tren geeft.
Na een week naar de arts geweest en die heeft mij pillen voorschreven.
In de 2de week was mijn maagprobleem opgelost.

Waar ik nu last van heb is een verstoord slaappatroon. Ik ga pas om 4u 's morgens naar bed.
Om 8u weer wakker. Ik eet mijn maaltijd en nadien slaap ik weer een uur.
Daarna weer iets eten ga ik trainen.
Vervolgens in de middag na de training slaap ik weer een paar uur.
Het lijkt wel een patroon dat een baby volgt haha. Ongeveer na 3uur wordt ik wakker ik eet en val weer in slaap.

Ik loop best ook wel agressief en opgefokt. Mijn bijbaantje als portier ben ik hierdoor ook kwijtgeraakt.
Erg stom van mij , ik had het beter anders opgelost.. Ah ja.. dat is nu eenmaal tren :p

PS ik had mij per ongelukt aangemeld via een oude account. Lol
Dit is Chapeloere :cool:

Terug
Naar boven