XXL Nutrition

Test-E Galenika

PainIsGain

Advanced Bodybuilder
Waardering
51
Vetpercentage
11%
Aangezien ik bij EP elke keer een zwelling had, hele pijnlijke PIP en ook vaak last had van test flu, ben ik overgestapt naar een ander merk (Galenika)
Zaterdag heb ik deze gezet, en heb nu gelukkig geen pijn meer!

De test is wel heel helder vergelijken met EP, het lijkt net water :P
Dus ik wil voor de zekerheid weten of dit echt is en of er mensen zijn die hier al ervaring mee hadden.

batch nr (wat op de ampul staat): 2643 0810 0815

2a65bx2.jpg - 346526
11ryjwg.jpg - 346527
mcda92.jpg - 346528
33m7q8p.jpg - 346529

---------- Toegevoegd om 14:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:19 ----------

oeff.. niemand?

---------- Toegevoegd om 14:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:18 ----------

Aangezien ik bij EP elke keer een zwelling had, hele pijnlijke PIP en ook vaak last had van test flu, ben ik overgestapt naar een ander merk (Galenika)

Dus ik wil voor de zekerheid weten of dit echt is en of er mensen zijn die hier al ervaring mee hadden.

2a65bx2.jpg - 346530
11ryjwg.jpg - 346531
mcda92.jpg - 346532
33m7q8p.jpg - 346533

---------- Toegevoegd om 14:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:19 ----------

---------- Toegevoegd om 14:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:19 ----------

2a65bx2.jpg - 346534
11ryjwg.jpg - 346535
mcda92.jpg - 346536
33m7q8p.jpg - 346537

---------- Toegevoegd om 14:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:20 ----------

2a65bx2.jpg - 346538
11ryjwg.jpg - 346539
mcda92.jpg - 346540
33m7q8p.jpg - 346541

Lijkt meer op bac water dan Test-e

:roflol: No offense maar HG test hoort eruit te zijn als water....

---------- Toegevoegd om 22:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:35 ----------

Ik zet 500mg. Zit nu in week 9.
In week 11 en 12 wil ik het verhogen naar 750mg

Wat zou ik moeten voelen en waar moet ik op letten? De sides?
Ik heb een week geleden nog EP gezet dus daarom kan ik nog niet echt oordelen of ik wat voel door ep of dit merk. Of is de werking van EP na ruim een week al weg?

Heb iig helemaal geen injectiepijn met deze, wat ik wel met ep had.

Via google kom ik met de batch nummer ook niet echt verder. De 1 zegt dat het fake kan zijn en de ander zegt dat het weer real is...

Check gwn of je pomp/volheid er nog is na 2-3 weken. Indien niet weet je genoeg.

Dat je geen injectiepijn hebt is normaal. Bij EP heb ik ook ALTIJD pip en test flue. Gebruik sindsdien enkel nog HG.

---------- Toegevoegd om 22:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:35 ----------

Check gwn of je pomp/volheid er nog is na 2-3 weken. Indien niet weet je genoeg.

Dat je geen injectiepijn hebt is normaal. Bij EP heb ik ook ALTIJD pip en test flue. Gebruik sindsdien enkel nog HG.

Gebruik nooit HG dus zou het nooit weten. Lijkt me niet fijn om iets te injecteren waarvan je niet zeker weet of het wel echt is.

Hg test heeft meestal een gele schijn. Ik weet niet of dit ook zo is met de oude galenika. Met de nieuwe althans wel.

tijdje geleden had ik zo een flesje in de hand. was niet van mij maar was ook met een hele lichte gele schijn (als je goed keek). degene die het had zei dat het wel werkte maar niet 100% zekerheid kon zeggen of het wel/niet ondergedoseerd was omdat hij low test pakte 250 per week...

• Topic Starter Topic Starter
tijdje geleden had ik zo een flesje in de hand. was niet van mij maar was ook met een hele lichte gele schijn (als je goed keek). degene die het had zei dat het wel werkte maar niet 100% zekerheid kon zeggen of het wel/niet ondergedoseerd was omdat hij low test pakte 250 per week...

hmm oke.
ik ben er nu alsnog niet echt uit of het echt of nep is. (zaterdag 2ml gezet)
in week 10, 11 en 12 ga ik (3ml) zetten en dan zou ik wel meer moeten merken lijkt me? (als het echt is natuurlijk!)

Moet je eens HG proberen, ik zit nu 1 week op 1500mg en ik loop al elke dag met boners rond :p
Ook eerste x dat ik hg neem.

t*ring, 1500mg betekend dus 6ML test in de week??
ik moet dus nog 3 weken, en aangezien ik niet echt meer aankom en het idee heb dat ik groei, zou ik kunnen verhogen naar 750mg ipv 500mg?

hele domme vraag misschien maar wat houdt HG nou in?

t*ring, 1500mg betekend dus 6ML test in de week??
ik moet dus nog 3 weken, en aangezien ik niet echt meer aankom en het idee heb dat ik groei, zou ik kunnen verhogen naar 750mg ipv 500mg?

hele domme vraag misschien maar wat houdt HG nou in?

Die 3 weken gaan het ook niet meer uitmaken man.
HG = human-grade

Moet je eens HG proberen, ik zit nu 1 week op 1500mg en ik loop al elke dag met boners rond :p
Ook eerste x dat ik hg neem.

haha daar heb ik tren voor, loopt de spuigaten weer uit op het moment, momenteel al 14 dagen op rij, vriendin is er zo weer klaar mee die tren haha ( 800mgtren/375test)

---------- Toegevoegd om 20:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:54 ----------

haha daar heb ik tren voor, loopt de spuigaten weer uit op het moment, momenteel al 14 dagen op rij, vriendin is er zo weer klaar mee die tren haha ( 800mgtren/375test)

OT: men omnadren ( die legit was) was ook gewoon blank

Als ik jou was zou ik je kuur gewoon afmaken
Als je een beetje rond kijkt op het internet
Zie je hoe je de fakes makelijk kan herkennen

Sommige mensen proeven aan de gear
Kijk hoe de breekrand zit, kan je de letters er
Makkelijk van af vegen etc.

Succes met je kuur gab

Juist durf er bijna geld op te zetten dat er een propionaat inzit ipv enethaat

Ik mag hopen van niet. Anders heb ik net 3ML prop gezet. Dan zou ik een flinke boost moeten krijgen de komende dagen?! Pfff....

Het spul was trouwens wel olieachtig. Bleef drijven op het water en rook ook naar olie...
Maja zegt dat wel wat?

Ik snap echt niet waar die verhalen vandaan komen dat test e geelachtig moet zijn.

Misschien bij dit merk, maar heb al zat HG test e gehad die super helder is, waaronder nu...

Helderheid zegt imo niks

Terug
Naar boven