Fitness Seller

Trenbolone en eetlust (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ben ook naar deze mening gegaan.. tren is voor contest prep.

Plus het is een aanslag op je gezondheid/bloedwaardes.

En voor de zomer
 
Ik zweer al jaren bij test of deca voor massa, tren is geen massabouwer als je last hebt van al die sides zoals weinig eetlust (androgene bijwerking) en last van maag (t is troep, laten we wel zijn). Tren is imo leuk voor de look als je op lager VP staat. Zo heeft ieder zijn voorkeur voor middelen :)

Juist...Ik zweer ook al jaaaaaaaren bij D-bol, Sustanon, Deca en/of Primo.

Gewoon old school...tegenwoordig laten ze zich helemaal gek maken en stacken van alles door elkaar en hoe meer hoe beter.

Wondermiddelen bestaan niet...zoals ik al eerder aangaf...groei je niet op Deca en/of D-bol, dan kun je beter gaan handballen...PN.

:D :banana: :wave2:
 
Sterke onderbouwing :)
 
Wat gaat het niveau toch gruwelijk hard achteruit hier.

1. Nandrolon is een betere massabouwer
2. Trenbolone is altijd trenbolone!! Of je nu tren e, tren ace of tren hex hebt het is en blijft de werkzamestof trenbolone!! Dit snapt een peuter nog.
 
Juist...Ik zweer ook al jaaaaaaaren bij D-bol, Sustanon, Deca en/of Primo.

Gewoon old school...tegenwoordig laten ze zich helemaal gek maken en stacken van alles door elkaar en hoe meer hoe beter.

Wondermiddelen bestaan niet...zoals ik al eerder aangaf...groei je niet op Deca en/of D-bol, dan kun je beter gaan handballen...PN.

:D :banana: :wave2:

Jij zet het forum hier ook mooi op z’n kop.
 
Mk 677 deed m'n eetlust flink stijgen de laatste twee bulks, beetje zonde dat ik het nu niet gebruik zelf. 10-25mg is zat.

Verder kan ik best geloven dat je moeilijk aankomt met zo'n shitload aan tren. Op 400mg kwam ik met 4.8k aan calorieen niets aan en had gewoon een afgetrainde midsectie
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Ik zweer al jaren bij test of deca voor massa, tren is geen massabouwer als je last hebt van al die sides zoals weinig eetlust (androgene bijwerking) en last van maag (t is troep, laten we wel zijn). Tren is imo leuk voor de look als je op lager VP staat. Zo heeft ieder zijn voorkeur voor middelen :)

+1
 
Ik heb ook moeite met eten op tren.dit geld ook voor eigenlijk alle orals.tren is voor mij ideaal om te cutten daar door bulken op enkel test.om te groeien hebben de meeste daar ook eigenlijk wel genoeg aan
 
Oke ik gebruik nu 25 mcg t3 sinds gisteren en ik kan zeggen dat mijn eetlust gewoon weer normaal is.

Dusja.. voor iedereen die mogelijk problemen krijgt met eetlust van tren, t3 is je oplossing.
 
Back
Naar boven