Dus ik veronderstel dat jullie niet werken en lekker heel de dag achter het gasvuur staan... maja **** it
Maatje....je voedingsschema lijkt op mijn schema als ik een soort van Anorexiaweekend heb. Hier groei je toch niet op?
Je zoekt hier hulp voor je vragen en als je een rechstreeks antwoord op je vraag krijgt dat je niet bevalt...is het van 'maja **** it.'
Logisch, want je hoort iets dat je niet horen wilt: Je voeding klopot van geen kant. Je had liever gelezen dat je wat bij moet zetten, lekker makkelijk.
Ik haat het om in de keuken te staan, ik besteed dus niet veel tijd aan het precies bereiden van eten maar ik zorg wel dat ik voldoende binnen krijg.
Dit is geen schema waar Trenbolone lekker op reageert hoor, tussen 12:00 en 16:30 zit al een te groot gat, dat broodje kaas is onzin, die verse soep klinkt erg bourgondisch maar wat doet de BB'er ermee

En als we even naar de ochtend kijken fl**ker je de mooiste proteinebron weg, het eigeel!

Niet zo bang zijn voor eigeel, het is niet zo slecht als je denkt en het is erg goed voor je!
Ik zou de groente en steak met rijst nemen, en voor je naar bed gaat er nog een halve liter magere kwark in fl*kkeren, voor je langzame proteine afgifte geudrende de nacht (als je groeit, remember?)
De t*ring: Als om 20:00 uur mijn laatste maaltje erin mag en er niks meer gebeurt lig ik de hele nacht wakker van de honger. Jouw lichaam kan makkelijk een halve dag zonder eten als ik het zo zie.
Zet mij 3 uurtjes zonder eten en het begint te knágen kerel, als een bezetene.
Naar die modus moet je toewerken, dat ook jij als bodybouwer straks elke 3 uur gewoon VOELT dat je eten nofig hebt.
Maar op deze manier is 't nog geen kuur waard, sorry!