MuscleMeat

Trenbolone - Susto

david0ff

Cool Novice
Waardering
7
Yup heren (en dames??)

Ben mijn tweede kuur begonnen Super Susto en Tren E van Gs.
Neem nu al een maandje 600mg sust ew en 200 mg tren ew.
Dit is men tweede kuurtje maar zie niet de vooruitgang die ik wil zien.
Kracht valt mee maar volume niet dus. Iemand tips, en ik weet triouwens hoe en wat te eten dus daar ligt het niet aan.
Was tevredener met de eerste Deca - Susto kuur.

Peace

Je houd minder vocht vast omdat je trenbolone gebruikt waardoor het dus kan lijken dat je minder vooruitgang maakt, uiteindelijk gaat het erom wat je overhoud na je kuur dus beter wacht je het gewoon af misschien is het nog te vroeg om een oordeel te vellen.

Yup heren (en dames??)

Ben mijn tweede kuur begonnen Super Susto en trenbolone E van Gs.
Neem nu al een maandje 600mg sust ew en 200 mg trenbolone ew.
Kracht valt mee maar volume niet dus. Iemand tips, en ik weet triouwens hoe en wat te eten dus daar ligt het niet aan.

Peace

Wat heb je nu gegained? Hoe zit het met je voeding want er roepen er een heleboel dat de voeding goed is maar blijkt vaak niet het geval te zijn...

Ja indd wat zijn je stats, hoelang train je al ect.

• Topic Starter Topic Starter
Hoi sorry had dat inderdaad moete vermelden!
21 jaar
Train nu 4 jaar
weeg 85 Kg
1m86
BF 8%

Ben 3Kg aangekomen met de kuur die nu nog bezig is (bloos)

En ik zal een voorbeeldje van mijn voeding geven van 1 dag

7u: 6eieren (zonder eigeel) met 5 sneden brood
9u: 2 bananen
12u: Groffe baget tonijn, groffe baget kaas, + 1-2 kommen verse soep
16,30u: Spaghetti met verse saus
18u: training begint
20u: aardappeltjes met groentjes en steak

Ook nog drink ik 2 liter turbo mass gainer van Performance doorheen de dag (creatine eiwitten glutamine koolhydraten)

Ik weet ook dat dit allemaal meer zou mogen zijn maar TE weinig kan je het toch niet noemen, wel?

Greetz en thanx voor de degelijke antwoorden!!!

Laatst bewerkt:
Te weinig eiwitten. Dit zou je als volgt kunnen verbeteren:

21 jaar
Train nu 4 jaar
weeg 85 Kg
1m86
BF 8%

9u: 2 bananen + 500 gr magere kwark
hoeveel tonijn neem je? Ik zou een heel blikje à 200 gr nemen en dat broodje kaas achterwege laten
16,30u: Spaghetti met verse saus met 200 gr vlees neem ik aan??
Direct na de training een goede whey-shake met wat snelle koolhydraten

Ook nog drink ik 2 liter turbo mass gainer van Performance doorheen de dag (creatine eiwitten glutamine koolhydraten) Dit zou ik direct na de training nemen (wel minder dan twee liter uiteraard)
Ik weet ook dat dit allemaal meer zou mogen zijn maar TE weinig kan je het toch niet noemen, wel?

als die 3 kilo mooie pure spieren zijn is het al niet slecht voor 4 weken ;je moet het zo zien zijn lange esters die eerst in moeten slaan (zit prop in de sus maar weinig).Je zou ook eens nu je bf kunnen op laten meten die zou ook nog lager kunnen zijn ;kan ook zo maar nog een paar kilo bij komen wel je voeding aan passen ;vind het te weinig dus kijk maar eens bij de voedingschema's en zoek dan op bulkschema's

Om 14:00 uur moeten er eiwitten in, en om 22:00 voor het slapen gaan wat langzame eiwitten caseinaat of 500gr magere kwark. Meer eten dus!

ik denkt dat je weinig eiwitten pakt hoor,
ik heb bijna de zelfde gewicht als jou en je hebt omde 2 uur minimaal 30gram eiwitten nodig. om 9:00 , 14:30 en 20 uur TE weinig eiwitten. ffe aanpassen als ik jou was.
je kan over dag ook shakes drinken, dat kan geen kwaad!

Yup heren (en dames??)

Ben mijn tweede kuur begonnen Super Susto en trenbolone E van Gs.
Neem nu al een maandje 600mg sust ew en 200 mg trenbolone ew.

Peace

mischien was je beter bij susto en deca gebleven dan
en eerst wat meer massa genomen
voor je met trenbolone begind

zo zou ik het toch doen

suc6 nog

Dit voedingsschema gaat nergens over. Aangezien je voeding niet op orde is, ben je ook nog lang niet aan kuren toe laat staan dat je al over je volgende kuurtje gaat nadenken.

2 bananen ? lol

21 jaar
Train nu 4 jaar
weeg 85 Kg
1m86
BF 8%

9u: 2 bananen
16,30u: Spaghetti met verse saus
Ook nog drink ik 2 liter turbo mass gainer van Performance doorheen de dag (creatine eiwitten glutamine koolhydraten)

Dit is nou zonde maat. Je verdoet je eigen kuur!
Ik ben serieus als ik zeg dat ik dit om 13:00 al allemaal naar binnen heb gewerkt! Je eet veeeeel te weinig!

Ik eet om de 2,5 a 3 uur en zorg elke maaltijd voor 80 gram kh`s, 50 gram eiwitten en wat goede vetten.
Eet in de KEV verhouding op 50%, 30%, 20%. Kijk maar wat je ermee doet maar zorg voortaan dat je eerst alles op een rijtje heb!

Dit is nou zonde maat. Je verdoet je eigen kuur!
Ik ben serieus als ik zeg dat ik dit om 13:00 al allemaal naar binnen heb gewerkt! Je eet veeeeel te weinig!

Ik eet om de 2,5 a 3 uur en zorg elke maaltijd voor 80 gram kh`s, 50 gram eiwitten en wat goede vetten.
Eet in de KEV verhouding op 50%, 30%, 20%. Kijk maar wat je ermee doet maar zorg voortaan dat je eerst alles op een rijtje heb!

Ik ook en ik kuur nieteens! Dit komt niet eens in de buurt van voldoende!

Zelfs al zou je niet kuren zou dit nog niet genoeg zijn om lekker te groeien.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Dus ik veronderstel dat jullie niet werken en lekker heel de dag achter het gasvuur staan... maja **** it

Dus ik veronderstel dat jullie niet werken en lekker heel de dag achter het gasvuur staan... maja **** it

:roflol:

Maatje....je voedingsschema lijkt op mijn schema als ik een soort van Anorexiaweekend heb. Hier groei je toch niet op?
Je zoekt hier hulp voor je vragen en als je een rechstreeks antwoord op je vraag krijgt dat je niet bevalt...is het van 'maja **** it.'
Logisch, want je hoort iets dat je niet horen wilt: Je voeding klopot van geen kant. Je had liever gelezen dat je wat bij moet zetten, lekker makkelijk.

Ik haat het om in de keuken te staan, ik besteed dus niet veel tijd aan het precies bereiden van eten maar ik zorg wel dat ik voldoende binnen krijg.

Dit is geen schema waar Trenbolone lekker op reageert hoor, tussen 12:00 en 16:30 zit al een te groot gat, dat broodje kaas is onzin, die verse soep klinkt erg bourgondisch maar wat doet de BB'er ermee??? En als we even naar de ochtend kijken fl**ker je de mooiste proteinebron weg, het eigeel! :D Niet zo bang zijn voor eigeel, het is niet zo slecht als je denkt en het is erg goed voor je! ;)

Ik zou de groente en steak met rijst nemen, en voor je naar bed gaat er nog een halve liter magere kwark in fl*kkeren, voor je langzame proteine afgifte geudrende de nacht (als je groeit, remember?)

De t*ring: Als om 20:00 uur mijn laatste maaltje erin mag en er niks meer gebeurt lig ik de hele nacht wakker van de honger. Jouw lichaam kan makkelijk een halve dag zonder eten als ik het zo zie.
Zet mij 3 uurtjes zonder eten en het begint te knágen kerel, als een bezetene.
Naar die modus moet je toewerken, dat ook jij als bodybouwer straks elke 3 uur gewoon VOELT dat je eten nofig hebt.

Maar op deze manier is 't nog geen kuur waard, sorry! :o

weet wat ge wilt bedoelen, het is lastiger als je werkt, dat is bij mij ook.

maar om 9uur twee boterhamen bruin brood opeten duurt even lang als die banaantjes en doe drink er dan nog maar een eiwitshake erna;)

smiddags goed eten, brood pasta wathever maakt niet uit als maar veel is :D

en om 14-15 terug 2 bokes en eiwitshake;)

17u 200 gram(deegwaren) spaghetti

18u trainen

19.30 warm eten en eiwitshake

voor het slapen gaan kwark of een dikke eiwitshake(50gr)

is niet moeilijk he en gaat ee werled van verschil geven, wat je nu eet en kuurt daar ga je enkel vocht mee bijkomen dat je verliest na je kuur.

grtz

en zie dit maar gewoon als positieve kritiek, haal er alsnog je voordeel uit gab!

Terug
Naar boven