MuscleMeat

Trenbolone - Susto

Dus ik veronderstel dat jullie niet werken en lekker heel de dag achter het gasvuur staan... maja **** it

dit vind ik echt nergens opslaan :mad:
we geven jou tips geven om JOU te laten groeien, waarom denk je dat we hier tijd aan besteden? om jou te pesten of zo? doe niet kinder8tig man. als je wilt groeien volg gewoon de mensen hier en klaar.
wil je niet groeien of vindje onze tips onzin? hoefje hier geen hulp te gaan vragen en topics te gaan openen. maja **** it ;)

• Topic Starter Topic Starter
ok die reacie was overdreven.
T zijn de steroids die spreken :p

Krijg soms enkel wat stress van de voedingsfreaks onder ons.
Ik weet hoe belangrijk eten is, maar ik ben aardig vooruit gekomen met wat ik eet (in 3 jaar training), mijn vorige kuur heb ik 7! Kg aan overgehouden (78kg --> 88kg --> 85kg) en met hetzelfde eten als nu.
Ik weet dat voeding hypergevoelig ligt op dit forum maar ik kan moeilijk meer eten. Wel merk ik dat ik met de deca meer honger had dan met trenbolone.
Heb net 5l kwark gekocht zal er elke dag een liter bijstompen.
En die soep is bourgondisch he :roflol: maar ze word aangeboden door men baas en soms kippesoep of groentesoep kan toch nooit kwaad.
Voila nu de sust erin en trainen.

Peace

weer duidelijk iemand met verstand van zaken

Hoi sorry had dat inderdaad moete vermelden!
21 jaar
Train nu 4 jaar
weeg 85 Kg
1m86
BF 8%

Ben 3Kg aangekomen met de kuur die nu nog bezig is (bloos)

En ik zal een voorbeeldje van mijn voeding geven van 1 dag

7u: 6eieren (zonder eigeel) met 5 sneden brood
9u: 2 bananen
12u: Groffe baget tonijn, groffe baget kaas, + 1-2 kommen verse soep
16,30u: Spaghetti met verse saus
18u: training begint
20u: aardappeltjes met groentjes en steak

Ook nog drink ik 2 liter turbo mass gainer van Performance doorheen de dag (creatine eiwitten glutamine koolhydraten)

Ik weet ook dat dit allemaal meer zou mogen zijn maar TE weinig kan je het toch niet noemen, wel?

Greetz en thanx voor de degelijke antwoorden!!!

Leer eten :D dit gaat nergens over

ok die reacie was overdreven.
T zijn de steroids die spreken :p

Krijg soms enkel wat stress van de voedingsfreaks onder ons.
Ik weet hoe belangrijk eten is, maar ik ben aardig vooruit gekomen met wat ik eet (in 3 jaar training), mijn vorige kuur heb ik 7! Kg aan overgehouden (78kg --> 88kg --> 85kg) en met hetzelfde eten als nu.
Ik weet dat voeding hypergevoelig ligt op dit forum maar ik kan moeilijk meer eten. Wel merk ik dat ik met de deca meer honger had dan met trenbolone.
Heb net 5l kwark gekocht zal er elke dag een liter bijstompen.
En die soep is bourgondisch he :roflol: maar ze word aangeboden door men baas en soms kippesoep of groentesoep kan toch nooit kwaad.
Voila nu de sust erin en trainen.

Peace

trenbolone: hogere efficientie van voedingsstoffen.

Als je problemen hebt om te eten op je werk, drink 3-4 liter melk/karnemelk/lactosearme melk door de dag. Dat zijn over de 100gr eiwitten en 1000kcal's

hoevaak zet je de trenbolone?

of nog beter kwark mengen met water, en dat naar binnen gieten

Als je dan toch die soep wilt eten ,neem dan een zak brood mee en doop er een sneetje of 10 mee weg.

Ik ben het eens met mijn forum broeders. Eten moet je leren.
2 jaar terug at ik 4 keer per dag een beetje. Slecht dus!!!
Nu moet ik om de 2 uur eten anders wordt het me slecht van de honger.
En ik eet nou "clean"....

Luister naar de mensen hier en ga niet als een klein kind reageren.
En daarbij.. LEES de forums eens goed door...

Terug
Naar boven