AndroidHealthClinic

trenbolone toevoegen laatste 5 weken?

Rasta Boy

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m78
Massa
95kg
Vetpercentage
9%
Momenteel ben ik bezig met mijn tweede kuurtje en zit al in de vijfde week:

week 1/10 Test E 500 mg
week 1/6 Anavar 50 mg
week 7/10 T3
week 10/12 Nolvadex 40 mg

Ik zat te denken om de kuur een paar weken te verlengen met tren erbij:

week 1/12 Test E
week 1/6 Anavar
week 7/10 T3
Week 7/12 Trenabolone E 250 mg
Week 12/14 Nolvadex 40 mg
Week 12/15 Hcg om de dag

Is het verstandig de tren nog toe te voegen of had ik dit beter in het begin kunnen doen?
Mijn doel: droge massa

Laatst bewerkt:
Als je t al doet moet je test 2 weken langer doen.

Dan moet je kiezen voor tren ace. Deze is kortwerkend en zal in die 5 weken meer toevoegen dan enanthaat.

Wat pleister zegt.

Je nakuur is trouwens niet goed. Pas twee weken na laatste inject test e beginnen en dan vier weken op 20 mg nolva. Als je tren er nog bijpakt dan nog aromasin erbij doen.

• Topic Starter Topic Starter

Had hem al van 10 weken naar 12 veranderd he, of bedoel je 14 weken in totaal dan?

Dan moet je kiezen voor tren ace. Deze is kortwerkend en zal in die 5 weken meer toevoegen dan enanthaat.

Stel dat ik de kuur dan zou verhogen naar 15 weken test E, geld deze regel dan nog steeds? Alhoewel ik denk dat dat misschien weer teveel van het goede is. tren ace komt dus neer op 1 keer per drie dagen, dus zou 2 keer per week injecteren voldoende zijn toch?

Wat pleister zegt.

Je nakuur is trouwens niet goed. Pas twee weken na laatste inject test e beginnen en dan vier weken op 20 mg nolva. Als je tren er nog bijpakt dan nog aromasin erbij doen.

Bedankt voor de tip, ik zal het onthouden voor de na kuur. De hcg ook pas na 2 weken? of zou dat al eerder kunnen?

Tren ace beste ed, en anders eod

En hcg het beste vanaf week 1

Jep, beste schaf je slinspuitjes aan kan je prima mee in de schouderprikken of triceps.

Laatst bewerkt:
Stel dat ik de kuur dan zou verhogen naar 15 weken test E, geld deze regel dan nog steeds? Alhoewel ik denk dat dat misschien weer teveel van het goede is. tren ace komt dus neer op 1 keer per drie dagen, dus zou 2 keer per week injecteren voldoende zijn toch?

Tren a is eod en niet 2x per week

Lekker voor de volgende keer bewaren.

Zou niet nu alles nog een keer om gooien.. Lekker deze kuur afmaken en volgende met tren er bij.

Jawel kan wel. Tren a minimaal 6 weekjes liefste 8. Icm test en anavar krijg je de laatste weken zeker nog een mooi resultaat

Jawel kan wel. Tren a minimaal 6 weekjes liefste 8. Icm test en anavar krijg je de laatste weken zeker nog een mooi resultaat

Ah oke.. Ik ben geen expert hoor, dus misschien domme vraag.. Maar wordt je herstel niet een stuk zwaarder en/of langer nu?

Over de HCG; vanaf nu elke week 500-700mg HCG tot einde kuur en niet langer nemen als je laatste inject. Dus niet tijdens nakuur en zeker voorbij je nakuur.

---------- Post toegevoegd 19 October 2013 om 14:01 ----------

En waarom?

Ik heb beide gedaan en ik heb het nut van test 2 weken langer nooit gemerkt. Maar ik zie ook geen enkel bezwaar tegen tren only. Tren only aan het einde van een kuur is heel geschikt om aromatisatie (omzetting test in oestrogeen) stil te leggen. Je hebt geen eigen productie meer en tren zet niet om in oestrogeen.....met als gevolg een erg sterkte androgeen:oestrogeen verhouding die vocht en vet gaat verbranden.

Bij bovenstaande kuur zou ik test 125mg zetten en tren a 100-125mg/eod (ik zou dagelijks zetten) Deze kuur zal wel minder pure kg winst geven dan het doorzetten van test op 500mg

Nakuur (ik ben pro iets langer nakuren) :
3 wkn Arofixen (20mg aromasin 20mg nolva) + 2 wkn nolva 20mg

Terug
Naar boven