AndroidHealthClinic

trenbolone van hcl

Wrom uberhaubt interesse in HCL als je ook 200mg/ml tren van GG kunt krijgen? :)

Ligt eraan of het de enth of de ace versie is,Enth is 200mg en ace is 75mg.

tren enanthe gs 200 mg
tren acetate gs 75 mg;)

• Topic Starter Topic Starter
maar heb niemand hier evaring mee
hardcorelabs parabolan trenbolone hydrohexabenzyl carbonate 100mg/ml
want dat was mijn vraag

tren E gs is 100 mg/ml..

@rat..mijn maat uit Utrecht is heel goed te spreken over de parabolan van HCl..zijn 5 ml flesjes toch?

trenbolone E gs is 100 mg/ml..

@rat..mijn maat uit Utrecht is heel goed te spreken over de parabolan van HCl..zijn 5 ml flesjes toch?

Bedoel je geen tren. acetaat bro?

Voor een gemiddeld kuurtje zou je anders al gauw 4ml tren/week (4x100mg) moeten zetten.

Ik ga voor mezelf een paar 20ml vials maken met 250mg/ml of 300mg/ml tren. enanthaat. In combi met testosteron enanthaat 300mg/ml hoef ik maar 4,5ml per week te zetten.

Op dit moment moet ik 2 keer prikken voor dezelfde dosis.

• Topic Starter Topic Starter
Bedoel je geen trenbolone. acetaat bro?

Voor een gemiddeld kuurtje zou je anders al gauw 4ml trenbolone/week (4x100mg) moeten zetten.

Ik ga voor mezelf een paar 20ml vials maken met 250mg/ml of 300mg/ml trenbolone. enanthaat. In combi met testosteron enanthaat 300mg/ml hoef ik maar 4,5ml per week te zetten.

Op dit moment moet ik 2 keer prikken voor dezelfde dosis.

acetaat als het goed is

Nadeel van de parabolan ester is dat je in verhouding erg weinig werkzame stof binnenkrijgt.

Als je bv 100mg tren. cyclohexylmethylcarbonate injecteert, staat dat gelijk aan een injectie met +/- 75mg tren. acetaat.

Als je dan toch met langwerkende trenbolone wilt werken zou ik voor de enanthaat gaan.

Terug
Naar boven