XXL Nutrition

trenbolone

-maarten-

Novice
Waardering
0
Ik heb eeb vraagje,
ik heb 2 kuurtjes achter de rug
de eerste was 7 weken met winstrol inj 50mg in de week + taps 16mg per dag+ 200mg deca per week en in de 3 top weken 1 sust.

De 2e was 8 weken 400mg deca en 500mg sust in de week.

Is het nu te vroeg om trenbolone te gaan gebruiken??

Je eerste kuur stelde niet veel voor ,een beetje vreemd in elkaar gezet.
Denk dat je 2e kuur beter aansloeg.
Zijn nog zat andere mogenlijkheden om te stacken.
Waarom wil je graag trenbolone????????
En je bepaalt zelf of je het kan nemen of niet dat kan niemand voor je zeggen.
Wat wil je eigenlijk met je kuur bereiken??
Dan kan je wat beter advies krijgen .

• Topic Starter Topic Starter
hoi, vreemd genoeg ging ik met de eerst kuur beter dan de tweede en heb de spullen gechecked en waarscheinlijk echte shit.Daarom dacht ik ik wil iets heftigers gaan proberen.

Zou gewoon testo enanthat 500mg per week en deca 400 mg per week voor 10 weken en dianabol 40 mg per dag voor 6 weken.
Als dat niet aanslaat dan heb je echt nep zooie.

Mja, hangt er van af hoe veel je heb geleerd tijdens die eerste kuurtjes en hoe je stats nu zijn. IMO is tren meer iets voor gevorderden omdat het wel sterk is, maar niet nodig is ook al omdat er voor massa beter zaken zijn. Tren zet niet zoveel massa aan als test, maar het is wel kwaliteit. Alleen moet je goed weten wat je doet want een hoestbui wil je niet meemaken heb ik horen zeggen.

Eigenlijk kan je net als adr zegt een normale massa cycle doen met test/eq/ of test/deca, als die 2 de kuur niets was dan zou ik me vragen stellen bij de echtheid van je spul of misschien heb je de rest (training/voeding) niet optimaal gedaan...

-maarten- zei:
Ik heb eeb vraagje,
ik heb 2 kuurtjes achter de rug
de eerste was 7 weken met winstrol inj 50mg in de week + taps 16mg per dag+ 200mg deca per week en in de 3 top weken 1 sust.

De 2e was 8 weken 400mg deca en 500mg sust in de week.

Is het nu te vroeg om trenbolone te gaan gebruiken??

ja...

kort maar krachtig :D

• Topic Starter Topic Starter
wanneer gaat het dan wel, of is het beter om nooit tren te usen.

-maarten- zei:
wanneer gaat het dan wel, of is het beter om nooit tren te usen.
Jawel, want tren is eigenlijk gezonder dan de meeste roids!

Maar het is gewoon beter als je op hoog niveau staat, en aan je avatar te zien is dat nog niet het geval. Ik zou gewoon iets anders aanraden... boldenone met enth en winny is een mooi alternatief

volgens mij in het kort dus:

is tren relatief veilig en het zorgt voor goeie kwaliteit gains maar het is toch beter een steroide die je achter hand kunt houden voor als het bijkomen zelf met a.s wat moeilijker word?

tren vraagt allereerst al dagelijkse pijnlijke injecties. dat is al geen pretje. daarnaast is het sterk androgeen en hard op je

axis. gyno komt bijna niet voor bij tren, maar het kan wel in combi met bv. test. een beginner die eigenlijk nog niet goed weet wat die doet heeft in de hoek van tren nog weinig te zoeken. ga dan voor winstrol zou ik zeggen

ik zou 't zowieso met test stacken

Terug
Naar boven