Fitness Seller

trenbolone

kuurverleden, stats, etc?

kuurverleden of niet het min.is toch wel 400 voor de e versie,anders zal je er geen bal aan hebben.
Met wat zou je het stacken?

.

Laatst bewerkt:
Is perfect mogelijk tren voor de eerste kuur.
Als je toch voor tren zou kiezen dan zou ik het zo doen.
Week 1-12 Test E 500 mg/pw
Week 1-10 Tren E 400 mg/pw

Week 14-18 Nolva 20mg/pd

Succes.

begin met 200 kijk hoe het gaat trenbolone is sterk spul met 250 testo

begin met 200 kijk hoe het gaat trenbolone is sterk spul met 250 testo
Vind ik veel te weinig .Maarja ieder z'n mening hé.
Op 400 tren en 500 test weet hij zeker dat hij resultaten mag verwachten.
Terwijl op de helft hij niet zeker is.
Moet hij dan 4-5 weken afwachten of de shizzle bij hem wel zal inslaan zo niet mag hij dan z'n dosis verhogen en wanneer het dan inkickt zit z'n kuur er al bijna op.
De beslissing is aan hem.Hier vraagt hij raad en kan daar zijn conclussies uitrekken uit de meningen van de leden.

Moet hij dan 4-5 weken afwachten of de shizzle bij hem wel zal inslaan zo niet mag hij dan z'n dosis verhogen en wanneer het dan inkickt zit z'n kuur er al bijna op.
De beslissing is aan hem.Hier vraagt hij raad en kan daar zijn conclussies uitrekken uit de meningen van de leden.

als hij het zou verhogen na zoveel weken is er teveel schommelingen worden de sides alleen maar meer.

gewoon 500/400 doen maar ja eerste kuur is aan te rade test only te doen op 500

elk lichaam reageert anders het is belangrijker dat hij weet wat en hoeveel voor hem goed werkt ken mensen die op 200 tren 250 testo heel goed gaan en nogmaals trenbolone voor een beginer is geen grap

vind het helemaal nix,tren voor het eerst alleen.Neem lekker test,zal je veel meer van merken

500 Test met 400 Tren voor een eerste kuur? Veel en veel te zwaar man...

Hou het gewoon op 500mg Test E per week...meer dan genoeg voor een eerste keer ga je zker op knallen!

Als hij toch tren wil nemen,dat hij eerst een week of 8 afwacht en ziet wat de test met hem doet.En als hij dan niet tevreden is tren A bij neemt op 37,5 mg ed.
Als de sides hem dan teveel worden kan hij er altijd mee stoppen de gear is toch na enkele dagen uit z'n systeem.

Als hij toch tren wil nemen,dat hij eerst een week of 8 afwacht en ziet wat de test met hem doet.En als hij dan niet tevreden is tren A bij neemt op 37,5 mg ed.
Als de sides hem dan teveel worden kan hij er altijd mee stoppen de gear is toch na enkele dagen uit z'n systeem.

+1

niet iedereen reageert even goed op een eerste kuur 500mg test only, soms doet het veel te weinig en kan je beter een androgenere aas erbij nemen om de kuur toch nog goed te maken

IEDEREEN reageert goed op 500mg Test als hij nog nooit in aanraking is geweest met AAS. Ik heb werkelijk nog niemand gezien die er niet op knalde. En als je er al iets bij wilt doen, pak dan bv een paar weken winstrol tabs erbij. Maar ga niet in een eerste kuur al aan de Tren...spul is veel heftiger dan de meeste hier denken.

-1 dit is gewoon bs

IEDEREEN reageert goed op 500mg Test als hij nog nooit in aanraking is geweest met AAS. Ik heb werkelijk nog niemand gezien die er niet op knalde. En als je er al iets bij wilt doen, pak dan bv een paar weken winstrol tabs erbij. Maar ga niet in een eerste kuur al aan de Tren...spul is veel heftiger dan de meeste hier denken.
:orly:

Ik ken genoeg mensen die slecht op test reageren.

Dan hebben ze geen goed spul (of die jongens wat jij kent eten geen fl**ker, zo zal het idd niet goed werken nee)...wat denk je nu zelf. Iemand heeft nog nooit AAS gehad en opeens komt er 500mg Testosteron in je lichaam. Weet je wel hoeveel test een normaal persoon aanmaakt per week?

Als iemand al wat vaker heeft gekuurd zal Test only idd niet veel meer doen.

Terug
Naar boven