XXL Nutrition

trenbolone

Ik spreek uit ervaring.Ik heb men eerste kuur ook begonnen met test e en na 7 weken kwam ik geen gram meer aan niks mocht eten wat ik wil en daarom heb ik tren bij genomen.
Ik was ook nog nooit in contact gekomen met AAS.
Tren geeft idd. wat meer sides dan andere AAS,maar de 1 kan daar beter mee omgaan dan de ander.
Want daar gaat het tenslotte om "Tren is niet van toepassing in een eerste kuur" dan spreekt men over de sides.
Daarom raad ik de TS aan eerst af te wachten wat de test doen met hem.

Dan hebben ze geen goed spul (of die jongens wat jij kent eten geen fl**ker, zo zal het idd niet goed werken nee)...wat denk je nu zelf. Iemand heeft nog nooit AAS gehad en opeens komt er 500mg Testosteron in je lichaam. Weet je wel hoeveel test een normaal persoon aanmaakt per week?

Als iemand al wat vaker heeft gekuurd zal Test only idd niet veel meer doen.

Volledig mee eens! Als je niet groeit op 500 test is er volgens mij iets zwaar mis met je voeding, training of heb je gewoon niet de genen voor bb!

Dan hebben ze geen goed spul (of die jongens wat jij kent eten geen fl**ker, zo zal het idd niet goed werken nee)...wat denk je nu zelf. Iemand heeft nog nooit AAS gehad en opeens komt er 500mg Testosteron in je lichaam. Weet je wel hoeveel test een normaal persoon aanmaakt per week?

Als iemand al wat vaker heeft gekuurd zal Test only idd niet veel meer doen.
Daar heb je ook wel gelijk in. 90% zal er ook goed op gaan. Maar er zijn ook genoeg mensen die beter op andere androgenen reageren.

Daar heb je ook wel gelijk in. 90% zal er ook goed op gaan. Maar er zijn ook genoeg mensen die beter op andere androgenen reageren.

+1

I agree

Als je in je eerste kuur test 500 na 8 weken geen kracht-gains meer maakt, heb ik nog geen enkel goed argument gehoord waarom geen matige dosis tren erbij zetten voor nog een week of 5: test 500mg + tren 200mg)

+1

I agree

Als je in je eerste kuur test 500 na 8 weken geen kracht-gains meer maakt, heb ik nog geen enkel goed argument gehoord waarom geen matige dosis tren erbij zetten voor nog een week of 5: test 500mg + tren 200mg)

En je denkt dat je door die paar weken extra Tren opeens weer 5kg bijkomt en 20kg meer gaan bankdrukken? En je spreekt nu zker ook nog over 200mg Tren E erbij ofniet?

Het is een eerste kuur man...ga geen gekke dingen doen. Als je ook nog Tren erbij gaat zetten wordt je herstel ook weer langer, heeft gewoon geen nut. 8 Weken is maar dan zat voor een eerste kuur...wat ga je direct 13 weken kuren komop zeg :rolleyes:

En je denkt dat je door die paar weken extra Tren opeens weer 5kg bijkomt en 20kg meer gaan bankdrukken? En je spreekt nu zker ook nog over 200mg Tren E erbij ofniet?

Het is een eerste kuur man...ga geen gekke dingen doen. Als je ook nog Tren erbij gaat zetten wordt je herstel ook weer langer, heeft gewoon geen nut. 8 Weken is maar dan zat voor een eerste kuur...wat ga je direct 13 weken kuren komop zeg :rolleyes:

ik geef toe : this makes sence! ;)

Dan kan je de tren beter ineens wachten tot 2de kuur?

Feit is wel dat niet iedereen evenveel baat heeft bij de eeuwige doodoener "eerste kuur moet 10 weken 500mg test zijn",
maarr dat kan je jammer genoeg niet op voorhand weten..

(Spreek trouwens uit ervaring, test only deed voor mij bijna niets: nauwelijks krachtgains, een kilo of 3 overgehouden toen. Daar kuur ik niet voor.)

Test doet bij mij ook niet veel maar als ik het stack met gelijk wat knal ik als hel.

kuurverleden of niet het min.is toch wel 400 voor de e versie,anders zal je er geen bal aan hebben.
Met wat zou je het stacken?

200mg per week te weinig?????

ten eerste zou ik nooit als 1ste kuur trenblone aanraden!
ten tweede is 200 mg per week niet te weinig voor een beginner, weliswaar als dit gestackt wordt met 250mg testo.

ik heb vorig jaar een kuur gedaan van 200mg tren +250mg test, met goeie resultaten (ook bijwerkingen).
het was ook niet mijn 1ste kuur!

als goeie raad zou ik als eerste kuur voor een deca/test/winny gaan ;)

ps: onderschat trenbolone niet!

Laatst bewerkt:
200mg per week te weinig?????

ten eerste zou ik nooit als 1ste kuur trenblone aanraden!
ten tweede is 200 mg per week niet te weinig voor een beginner, weliswaar als dit gestackt wordt met 250mg testo.

ik heb vorig jaar een kuur gedaan van 200mg tren +250mg test, met goeie resultaten (ook bijwerkingen).
het was ook niet mijn 1ste kuur!

als goeie raad zou ik als eerste kuur voor een deca/test/winny gaan ;)
Test/tren vind je al eerste kuur te gek, maar wel meteen een flinke stack aanraden. Oké. Hoe weet de ts op welke gear hij juist wel of niet goed op reageert?

We vergeten wat in mijn opinie de belangrijkste reden is om Tren af te raden in een eerste kuur... namelijk Gyno.

Als je nog nooit gekuurd hebt weet je niet of je gevoelig bent voor Aromatose gerelateerde gyno en/of prolactin gerelateerde gyno.
Als je dus gyno krijgt weet je niet waar het vandaan komt... en erger nog.. je weet niet hoe je het adequaat kan bestrijden.

gewoon test met eventueel deca en/of winstrol is al een goede eerste stack, daar moet je zeker op knallen mits je alles op orde hebt natuurlijk.
Tren zal veel te heftig zijn als eerste kuur.

Voor mij nix anders meer dan Test.Vind het toch het beste middel.Tuurlijk voor beginnende jongens is deca combi test,en een dianabolletje/winny een must.
Maar nu ik wat ouder word,merk ik gewoon dat test het minst kwalijke middel is.Krijg vd rest alleen meer sites,of word er vet van,of libidolast,en weet ik veel nog meer.

Zal er denk ik nog wat primo bijstoppen,maar als ik op die 750 TestE gallinkies niet groei,doet de rest ook weinig imo.Dus dat moet echt meer dan genoeg zijn.

gewoon testo deca pakken gaat altyd goed of testo only . tren is te sterk voor beginners .

Terug
Naar boven