Fitness Seller

trenbolone

ll cool j

Cool Novice
Waardering
0
Wat is de minimale aantal weken dat je tren moet gebruiken?
Ik wilde het namelijk op het einde van een kuur doen voor ong. 3 weken. Wat vinden jullie ervan?

wordt geloof ik meestal max 6 weken aanbevolen...kheb zelf in laatste kuurtje 10 weke gedaan noprob...kvind et superspul..kracht+massa neemt na de kuur nauwelijk af (mits goede nakuur)...groete

hoe zag je nakuur eruit dan klaas, na de 10 weken Tren?

hcg + nolva + crea

• Topic Starter Topic Starter
ja en hoe lang moet je het minimaal gebruiken?

ja oke, dus 6 weken thnx. Ik denk ook niet dat er ergens een as is dat zo snel werkt na 3 weken of mss...???
iig ga wou ik m'n winstrol (tot nu toe maar 5 weken gedaan) verlengen, alleen jammer genoeg dat ik niks meer op voorraad heb zitten. Eergisteren gingen er 2 mis met na het openbreken liet ik ze vallen en alle 2 was heel de vloeistof eruit. Is stom, maar ja kan er nu niks meer aan doen.

ik zie wel veel mensen die test prop voor de laatste 3 weken gebruiken. Heeft dit dan wel enig nut voor die paar weken?

ll cool j zei:
ja oke, dus 6 weken thnx. Ik denk ook niet dat er ergens een as is dat zo snel werkt na 3 weken of mss...???
iig ga wou ik m'n winstrol (tot nu toe maar 5 weken gedaan) verlengen, alleen jammer genoeg dat ik niks meer op voorraad heb zitten. Eergisteren gingen er 2 mis met na het openbreken liet ik ze vallen en alle 2 was heel de vloeistof eruit. Is stom, maar ja kan er nu niks meer aan doen.

gewoon glas wegvegen en oplikken die handel :D

patrick zei:
gewoon glas wegvegen en oplikken die handel :D
Als de ondergrond een beetje proper is, waarom niet. Ik snap nog steeds niet hoe men het klaarspeelt om het openbreken fout te doen.

TylW zei:
Als de ondergrond een beetje proper is, waarom niet. Ik snap nog steeds niet hoe men het klaarspeelt om het openbreken fout te doen.

hahahah komt je moeder of je vriendin binnen net op t moment dat je de vloer aan het likken bent :D :eek:

Terug
Naar boven