XXL Nutrition

Trenbolone

Die Lange

Competitive Bodybuilder
Waardering
1
Mensen,

Mijn volgende kuur zal bestaan uit test e,dianabol + tren e

Ik ben alleen benieuwd naar de diverse meningen van gebruikers, ofwel; waar hebben jullie goede of minder goede ervaring mee wat betreft de trenbolone??

tren, heerlijk spul. Heb tot dus verre acetaat gebruikt en dat is dan ook meteen het mindere ervan. Je voelt je er 1 spelde kussen van, daarom nu ook voortaan enanth.
Hoe ziet je kuur er uit?

tren is heerlijk, werking is top en het spuit lekker weg door 0,6x25. kortom is helemaal je van het. tren act eod zette is ook goed te doen. in tegenstelling tot andere korte esters doet het zetten ervan bij ook helemaal geen pijn.
het tren-hoestje wat of en toe de kop op steekt is wel jammer, maar hoort erbij:)
als je tren act van gs neemt zou ik hem op ma,wo, vrij,zo zetten, dus 4x p/w kom je uit op 4x75 is 300mg p/w. of althans zo plannen dat de bloedwaarden lekker hoog zijn voor zware trainingsdagen. dat zijn bij mij ma,di,do vandaar dat ik zo zet, snap je?
voor verdere vragen hoor ik t wel,
gr d

ll cool j zei:
tren, heerlijk spul. Heb tot dus verre acetaat gebruikt en dat is dan ook meteen het mindere ervan. Je voelt je er 1 spelde kussen van, daarom nu ook voortaan enanth.
Hoe ziet je kuur er uit?

voor eod injects gebruik ik 0,6x 15 in mn schouder...wat n lachertje heb nooit speldenkussen gevoel gehad :p

als je voor de enanthaat gaat zou ik persoonlijk voor 400mg pwk gaan!

ik zou doen :

week 1-9: 500mg Test E + 400mg Tren E
week 1-4: Dboll 30mg/dag

week 12-13-14: nakuur ...

Mee eens.....al ben ik wel benieuwd naar de stats van Die Lange want 30mg dbol is niet veel...

• Topic Starter Topic Starter
2 meter bij 97 kilo, vetpercentage 10%

• Topic Starter Topic Starter
slimmerik :cool:

Ben bezig met tren acetaat ( 300mg p.w.)test prop 400 mg p.w. en de eerste 4 weken t-boll erbij.
Voelde me na de eerste injectie al lekker.Test heb ik eerder gebruikt maar de combi met tren bevalt me na 3 injects al.Je voelt het na een paar dagen al en mijn kracht is nu al toegenomen.Ben benieuwd hoe het verder gaat.Denk dat het aan de tren ligt dat ik zo goed ga.Ben toch meer de korte esters man.Als je bezig bent dan maken die paar extra naalden ook niet meer uit.

Terug
Naar boven