MuscleMeat

Trent Reznor Vs. Johnny cash

Nou?


  • Totaal stemmers
    22
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Arminius

🖤
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
4 jul 2005
Berichten
72.647
Waardering
38.372
Wikipedia zei:
"Hurt" is a song written by Trent Reznor, first released on Nine Inch Nails' 1994 album The Downward Spiral. In 2002, "Hurt" was covered by Johnny Cash to critical acclaim it was one of Cash's final hit releases before his death. Its accompanying video, featuring images from Cash's life and directed by Mark Romanek, was named the best video of the year by the Grammy Awards and Country Music Awards.

Welke versie vind jij het best?

Trent:

http://www.youtube.com/watch?v=TF4JaSBu1cI

Johnny:

http://www.youtube.com/watch?v=SmVAWKfJ4Go&feature=related
 
Ik kies zeker voor Trent.
 
Mister Cash, zijn stem brengt meer emoties naarvoren ;) , bij hem krijg ik kippenvel. Bij Trent moet ik aan prettyboy denken, not good :D .
 
ongeldige parameters ?
 
niemand kan Johnny Cash overtreffen
 
Johny mag dan nog zogoed zijn als ie wil, Trent z'n nummer is stukken gevoeliger en mss ook wel positiever. Johny zit daar als een lappenpop en zingt als een oude fart, hij steekt ook niets van spanning in het nummer, er zit gewoon niets in..
 
trent tuurlijk...
brengt dat veel rauwer; het is natuurlijk ook door hem geschreven..
Blijkbaar weten veel mensen dat niet.. deze topic brengt hierover klaarheid ;)
 
er staat geen ik ben sniperx in de poll dus ik stem niet
 
Ik vind het allebei maar jank nummers. Kan ze niet afluisteren.
 
cash!hands down!niemand is beter dan de man in black, nah jah de king misschien!
 
Johnny Cash natuurlijk. Legende.

Johny mag dan nog zogoed zijn als ie wil, Trent z'n nummer is stukken gevoeliger en mss ook wel positiever. Johny zit daar als een lappenpop en zingt als een oude fart, hij steekt ook niets van spanning in het nummer, er zit gewoon niets in..

Trent zijn nummer gevoeliger :roflol: en praat eens met wat meer respect voor Cash, "lappenpop".. :rolleyes: hij is daar oud en ziek, nogal logisch dan of niet, en daarbij is het ook geen nummer om blij te gaan doen.. :rolleyes:
 
trent, geen discussie over mogelijk.
 
Andre hazes is beter dan hun
 
Cash versie is veeeel beter.

Cash is een legende.
 
trent reznor, het klinkt gewoon beter.. johnny cash is een legende, maar dat betekent niet automatisch dat alles van hem geweldig is
 
trent reznor, het klinkt gewoon beter.. johnny cash is een legende, maar dat betekent niet automatisch dat alles van hem geweldig is

Klopt. Maar als ik ze zo eens naast elkaar hoor.. vind ik die stem van Johnny gewoon veel beter passen. Kwestie van persoonlijke smaak ook he..
 
Back
Naar boven