AndroidHealthClinic

Extreem gewelddadige arrestatie in VS

Bezoekers in dit topic

Ik heb mij laten vertellen dat het ging om een privézwemfeestje wat gecrashed werd door een aantal zwartjoekels die weigerden om te vertrekken. Waarna de politie is gebeld er er kordaat (misschien iets té kordaat) is opgetreden. Om Haagse Sjonnie te citeren: "Het maakt me geen fuck uit als zijn ze paars." als mensen zich zonder goedkeuring op jouw erf begeven en weigeren te vertrekken dan mogen ze wat mij betreft met de harde hand naar buiten worden gewerkt.

Ik word toch zo moe van dat racial profiling.
Hoeveel blanke methjunkies er wel niet kapot worden geschoten door de politie en iedereen denkt good riddance.
Dan wordt er weer een zwarte overvaller die een wapen trok doodgeschoten en dan is het een big deal omdat 'ie dan zwart is. En wat gaan we er dan aan doen? Winkels slopen en leeghalen en agenten en willekeurige blanken in elkaar rossen.

Ze werken die discriminatie zo ook wel een beetje zelf in de hand.
 
Ik heb mij laten vertellen dat het ging om een privézwemfeestje wat gecrashed werd door een aantal zwartjoekels die weigerden om te vertrekken. Waarna de politie is gebeld er er kordaat (misschien iets té kordaat) is opgetreden. Om Haagse Sjonnie te citeren: "Het maakt me geen fuck uit als zijn ze paars." als mensen zich zonder goedkeuring op jouw erf begeven en weigeren te vertrekken dan mogen ze wat mij betreft met de harde hand naar buiten worden gewerkt.

Ik word toch zo moe van dat racial profiling.
Hoeveel blanke methjunkies er wel niet kapot worden geschoten door de politie en iedereen denkt good riddance.
Dan wordt er weer een zwarte overvaller die een wapen trok doodgeschoten en dan is het een big deal omdat 'ie dan zwart is. En wat gaan we er dan aan doen? Winkels slopen en leeghalen en agenten en willekeurige blanken in elkaar rossen.

Ze werken die discriminatie zo ook wel een beetje zelf in de hand.
Ben benieuwd....
 
Simons vindt de zoekresultaten van Google racistisch. “Wie ‘hand’ googlet krijgt eerst talloze witte handen. Voor zwarte handen moet je of lang zoeken of bijvoorbeeld het naamwoord ‘zwart’ toevoegen. Dat is nou de vanzelfsprekendheid van ‘white privilege’, waarbij wit automatisch en achteloos de norm is.“

Is dit serieus? :roflol:
Maarten Spanjer vatte het goed samen:
https://www.youtube.com/watch?v=GbLH-MXIGiE
 
Denk dat de zwarte gemeenschap zich oprecht schaamt dat zo'n hersenloos mens als Sylvana zoveel aandacht krijgt.
 
Sylvana en Quincy, het is me daar wat in de Nederlanden.
 
Wie hebben jullie dan precies? Los van Eatandgain?
 
Ik heb mij laten vertellen dat het ging om een privézwemfeestje wat gecrashed werd door een aantal zwartjoekels die weigerden om te vertrekken. Waarna de politie is gebeld er er kordaat (misschien iets té kordaat) is opgetreden. Om Haagse Sjonnie te citeren: "Het maakt me geen fuck uit als zijn ze paars." als mensen zich zonder goedkeuring op jouw erf begeven en weigeren te vertrekken dan mogen ze wat mij betreft met de harde hand naar buiten worden gewerkt.

Ik word toch zo moe van dat racial profiling.
Hoeveel blanke methjunkies er wel niet kapot worden geschoten door de politie en iedereen denkt good riddance.
Dan wordt er weer een zwarte overvaller die een wapen trok doodgeschoten en dan is het een big deal omdat 'ie dan zwart is. En wat gaan we er dan aan doen? Winkels slopen en leeghalen en agenten en willekeurige blanken in elkaar rossen.

Ze werken die discriminatie zo ook wel een beetje zelf in de hand.

Voor een blanke op moeten staan als zwarte in de bus en een boete krijgen als je weigert. Dat is discriminatie. Dat bestaat allang niet meer. Mensen lokken het 9 van de 10 keer zelf uit en dat gebeurt ook hier.
 
'zwarte gemeenschap'

Dat is niet normaal racistisch!
 
Reactie is wat (zwaar) overdreven, maar daar heb je nog iets aan de politie als je ze oproept. Hier krijgen die huilebalken zelf altijd meppen.

Alsof zo'n gasten enkel in 'murica zitten
Ga maar eens achterlijk doen tegen de politie in Noord-Afrika/Oostblokkers/Rusland..., dan mag je blij zijn dat er nog tanden in je bek staan en ze niet met je geld op je bankrekening weg zijn. :roflol:

Of het nu 'hot' in de media is of niet, zo'n dingen zullen altijd blijven gebeuren.
 
Ga maar eens achterlijk doen tegen de politie in Noord-Afrika/Oostblokkers/Rusland...

Conclusie: Waarom krijgt elk incidentje in de VS zoveel aandacht in onze pers?
 
Conclusie: Waarom krijgt elk incidentje in de VS zoveel aandacht in onze pers?

Omdat niemand er raar van op kijkt als dit in 2de of 3de wereldlanden gebeurt.
 
Back
Naar boven