XXL Nutrition

trest tren

supervos

Advanced Bodybuilder
Waardering
31
Lengte
1m84
Massa
98kg
Vetpercentage
14%
Ola,

Over een maandje mag ik weer los van mezelf :D nu zat ik te denken aan test tren met een dbol kickstart

Dbol 1 t/m 3 40 mg p/d
test 1 t/m 12 500mg
tren 1 t/m 10 400 mg

Doel is paar % BF omlaag 10 of lager wil ik heen. Ik zat daarom te denken om de test lager te zetten 250 mg p/w de vraag is alleen of dat voldoende is om libido op pijk te houden naaast die tren?

nakuur 4 wkn 20mg tamox of arox pd

Ga je niets nemen voor de eventuele prolactine-verhogings gevaar?
Ik bedoel, dianabol aromatiseert enorm naar oestrogeen en kan de prolactine die door trenbolone wordt opgejaagt activeren.

gezien je doel, zou ik eerder voor winny gaan ipv diana

Nee, althans niet op dit moment. Maar is trenbolone geen afgeleide van nandrolone?
Naar mijn weten is tren in staat prolactine te verhogen en kan oestrogeen dit activeren.

als ik me niet vergis zit het hem in de middeltjes die je ertegen gebruikt, bv novadex werkt prolactine gerelateerde gyno in de hand, te maken met het blokken van oestrogeen, daarmee mag je dus geen nolva nemen bij tren! heb het ooit is helemaal uitgedokterd mr weet het hele verhaal niet meer :D

• Topic Starter Topic Starter
Thnx voor de reply's echter heb ik nog geen antwoordt op mijn vraag

is 250 mg p/w de vraag is alleen of dat voldoende is om libido op pijk te houden naaast die tren?

Nog even een vraag, als ik de dboll eruit gooi en kickstart met tren A, is dat een goede optie?

Laatst bewerkt:
Kickstart tren A is goed.

250mg per week was bij mij genoeg, weet niet hoe jij erop reageerd.

Kickstart tren A is goed.

250mg per week was bij mij genoeg, weet niet hoe jij erop reageerd.

ok volgende wordt het dan

week 1 t/m 3 150 mg tren A eod
week 1 t/m 10 400 mg tren E p/w
week 1 t/m 12 250 mg test p/w

correct? of tren A 4 weken doen?

Ja tren A ipv diana lijkt me een hele verbetering gezien je doel.
Waarom 12 weken test p, dan ben je een speldenkussen! En tren a zou ik 75mg eod doen evt 100mg, dat is wel zat als kickstart. Ok zou tevens mast overwegen als je vet% al zo mooi laag is ( of evt winny). Ik heb zelfs cycles gezien met 100mg test naast tren 400mg dus ik denk dat 250mg voldoende moet zijn om de sides van tren binnen de perken te houden.

Ik zou:
W1-3 test p 100mg eod
W1-3 tren a 75mg eod
W1-W10 tren e 400mg per week
W1-W12 test e 250mg per week
W11-W14 mast p of winny
W13-W14 test p 100mg eod
W15 PCT

Laatst bewerkt:
Die test p is een lees/schrijf fout moet zijn 250 test E p/w als in per week :D

Ja tren A ipv diana lijkt me een hele verbetering gezien je doel.
Waarom 12 weken test p, dan ben je een speldenkussen! En tren a zou ik 75mg eod doen evt 100mg, dat is wel zat als kickstart. Ok zou tevens mast overwegen als je vet% al zo mooi laag is ( of evt winny). Ik heb zelfs cycles gezien met 100mg test naast tren 400mg dus ik denk dat 250mg voldoende moet zijn om de sides van tren binnen de perken te houden.

Ik zou:
W1-3 test p 100mg eod
W1-3 tren a 75mg eod
W1-W10 tren e 400mg per week
W1-W12 test e 250mg per week
W11-W14 mast p of winny
W13-W14 test p 100mg eod
W15 PCT

Juist nog de test E naar 500 mg en ik vind'm perfect :D

@topicstater: 150 tren a eod is echt teveel lijkt me!

75-112 mg eod is goe.

Wat winny op het laatst en je je bent helemaal beachproof! Wel verkeerd seizoen gekozen.

75-112 mg eod is goe.

Wat winny op het laatst en je je bent helemaal beachproof! Wel verkeerd seizoen gekozen.

Mwa liever nu knallen en volgend zomer licht kuurtje doen, anders zweet ik mezelf helemaal de pl**ris op kantoor de hele dag, heb ik in de winter minder last van :D

Alleen test 250mg e5d, zal je helpen tegen massa verlies. daar kun je dus goed op cutten.
de rest zal afhangen van je voeding en training.
Evt. kun je een eca stackje erbij gebruiken.

---------- Toegevoegd om 11:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:53 ----------

Ga je niets nemen voor de eventuele prolactine-verhogings gevaar?
Ik bedoel, dianabol aromatiseert enorm naar oestrogeen en kan de prolactine die door trenbolone wordt opgejaagt activeren.

:lol:

test op 250 kan prima
tren A in deze combi echt niet hoger dan 75 e.o.d.
zit ook nog eens 400tren E bij he...dan zit je rond de 750 tren in de week...bah bah...
liever de tren E ook nog iets naar beneden de eerste 3 weken...200 tren E ofzo!

test op 250 kan prima
tren A in deze combi echt niet hoger dan 75 e.o.d.
zit ook nog eens 400tren E bij he...dan zit je rond de 750 tren in de week...bah bah...
liever de tren E ook nog iets naar beneden de eerste 3 weken...200 tren E ofzo!

75 is inderdaad beter dat ben ik met je eens. Minder tren E ben ik niet met je eens die hou ik op 400. Kijk wel even hoe ik me erbij voel daar pas ik het dan op aan, maar dan doe ik eerder de kickstart omlaag dan de tren E

75 is inderdaad beter dat ben ik met je eens. Minder tren E ben ik niet met je eens die hou ik op 400. Kijk wel even hoe ik me erbij voel daar pas ik het dan op aan, maar dan doe ik eerder de kickstart omlaag dan de tren E

het is jou lichaam...
ik stond op 800 tren E te tollen op m'n benen!!!

Terug
Naar boven