XXL Nutrition

Review Tribu-Stim - Revolutions Nutrition

Beoordeling: 1/10 -- Afrader
Soort supplement:Testosteron-booster Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Verhoogde coïtusdrift, meer spiermassa, meer kracht, beter herstelVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (spieropbouw)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 4weken ongeveerHoe is de smaak van dit supplement? capsules dus geen smaakWelke dosis heb je gebruikt? 3 maal daags 2 capsulesWaar heb je het supplement gekocht? bardolinoWelke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, Wat heb je voor dit supplement betaald? 40euroZou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Nee. totaal geen werkingMijn review:
Ik had vooraf een grote verwachting door de farmaceutische verpakking en de bergen met informatie wat je over al deze revolutions producten vindt in alle sportboekjes.

Gewoon begonnen met 3 maal daags 2 capsules. Capsules stinken enorm naar hondenvoer en hebben een vieze bruinige kleur. Na 2weken nog altijd geen effecten, geen verhoogde coïtusdrift, spiermassa toename of kracht toename.

Dosis verhoogd met 3 maal daags 3 capsules. Nog altijd geen effecten gehad. Dit is veruit het meest waardeloze en geldverspillende product wat ik ooit geprobeert heb. Ik hou het voortaan bij eiwitten van revolutions en that`s it.

tribustim750.jpg

Deze review verwonderd me totaal niet, de enige goede produkten van revolutions zijn imo alleen de whey en crystal-c, zonde van je geld

Die producten zijn puur hype, om beginners geld uit de zakken te kloppen. Waarom denk je dat ze het eruit doen zien als medicijnen? 1. het lijkt dan op steroids 2. het lijkt alsof het een serieus product is met serieuze werking. Vraag me af hoe lang die scam van Revolutions nog gaat werken.

Dit heb je toch niet tegelijk gebruikt hoop ik?? Tribex (Blue) - Biotest!

• Topic Starter Topic Starter
neej zat ongeveer een jaar tussen

Haha. Another happy customer.

En op het forum van Prometeus schilderen ze DBB af als het forum dat zwaar gecensureerd is en daarom supps als deze afkraakt :roflol:

En op het forum van Prometeus schilderen ze DBB af als het forum dat zwaar gecensureerd is en daarom supplementen als deze afkraakt :roflol:
Haha, ik snap de logica niet? Als je toelaat iets af te kraken (op basis van ervaringen van gebruikers) is juist beste bewijs van géén censuur :rolleyes:

Haha, ik snap de logica niet? Als je toelaat iets af te kraken (op basis van ervaringen van gebruikers) is juist beste bewijs van géén censuur :rolleyes:

Ja, vandaar ook de smiley.

Betreffende topic:
Prometeus :: Onderwerp bekijken - Testo-Sting, jawel...

DBB is een zwaar gecensureerd forum; dat weet nagenoeg iedereen. Niet echt representatief voor de gemiddelde bb-er. In Nederland praten we graag negatief over bepaalde zaken, ipv van ergens postief over te zijn. iedereen zo zijn mening.

Laatst bewerkt:
Dit werkt dus blijkbaar net zo goed als testo sting:D

Jammer dat er nog steeds mensen bij de neus worden genomen met dit soort producten, het voordeel is dat het die mensen het wel weten na één keer.

Wat betreft Prometeus: zij zijn juist verspreiders van dit soort supplementen die veel geld kosten en geen enkel effect hebben dus wat lopen ze daar te zeiken. Ik kan hier bevestigen dat ik hier nog nooit gezien heb dat er censuur werd gepleegd toen er ergens kritiek op werd geuit tenzij het in strijd was met het regelment.

Revolution producten waar is de tijd dat ik daar nog in geloofde ;)

naaierij man,,,,die tests heb je toch al vaker kunnen lezen. Waste of money,maargoed je bent weer een ervaring rijker,dan doef ik niet meer te twijfelen daarvoor, tthx:)

Terug
Naar boven