Fitness Seller

Trots op Nederland!

die filmpjes zeggen meer over het intellect van de gemiddelde Hollander dan over de partijen zelf.

Topsporters die genaturaliseerd worden is sowieso al een fail.

Alles wat je hier zegt is klinklare onzin.
Die gozer heeft ze hele jeugd in Nederland gewoond en sprak best aardig Nederlands, op dit moment zou hij ook zeker een toegevoegde waarde hebben aan het Nederlands elftal. Al dan niet als basisspeler.

Hij heeft niet zijn hele jeugd in Nederland gewoond en hij sprak amper Nederlands, halfklaar gebrabbel dat was het. Bovendien gaat het niet om het punt dat hij een goede voetballer is of niet, maar dat je aan bepaalde eisen dient te voldoen wil je in aanmerking komen voor Nederlands paspoort. Over het voetbal wil ik niet in discussie gaan, want dat is je eigen kijk, maar ik zie in een elftal met aanvallers als Van Persie, Robben, Van der Vaart, Sneijder en Elia geen plaats voor onze grote vriend. Ook speelt hij niet altijd basis bij Chelsea, wel regelmatig, maar zeker niet altijd.
Edit: dat wijf van ''goud voor mekaar'' heet wel lef om zichzelf zo voor lul te zetten.;)

Laatst bewerkt:
ik vond dat filmpje van ijzeren rita nog héél goed, vergeleken met die rappende h**r en de zingende hippies van SP & CDA.

t meest professionele filmpje was toch van wilders eigenlijk.

maar IJzeren Rita vind ik wel een mythisch figuur, die zou nederland moeten runnen :)

ik vond dat filmpje van ijzeren rita nog héél goed, vergeleken met die rappende h**r en de zingende hippies van SP & CDA.

t meest professionele filmpje was toch van wilders eigenlijk.

maar IJzeren Rita vind ik wel een mythisch figuur, die zou nederland moeten runnen :)
hahaha, dat filmpje trekt op geen klote, is te geacteerd.

die filmpjes zeggen meer over het intellect van de gemiddelde Hollander dan over de partijen zelf.
Ik denk dat die filmpjes zich vooral richten op het domme deel van de bevolking. Iemand die goed op de hoogte is gaat waarschijnlijk toch al beslist hebben voor welke partij hij/zij gaat stemmen. Die filmpjes moeten de domme massa overtuigen, die gaat bepalen waar het gewicht naartoe gaat in de politiek.

In dat opzicht best wel triest dat de hele democratische werking én toekomst van een land staan of vallen bij het effect van die debiele filmpjes :o

Verdonk haalt weinig stemmen, Wilders en de VVD halen al haar potentiele kiezers weg.

Het is allemaal net niet met Verdonk. Echte Islam kritici stemmen op Wilders dus die vallen weg voor haar en het iets gematigdere publiek stemt dan VVD. Simpel zat te veel kapers op dezelfde kiezers en door haar gematigde toon trekt ze helemaal niemand.

Terug
Naar boven