AndroidHealthClinic

Tuig Gouda bekogelt journalisten

chopperbob

Huge Freak
Waardering
247
AMSTERDAM - Journalisten en een cameraploeg van deze krant zijn gistermiddag in de Goudse probleemwijk Oosterwei tot twee maal toe met eieren bekogeld door een groep Marokkaanse jongeren.

Terwijl zij in de Rijkestraat mensen probeerden te interviewen vlogen de eieren hun om de oren.,,Dit is echt erg,’’ meent een andere Marokkaanse jongere. ,,Waarom moet dit nu weer. Ik hou mijn hart vast voor de komende winter als er weer sneeuw ligt. Krijgen we dan weer last van sneeuwbalterroristen. Ik hoop het niet.”
Volgens burgemeester Wim Cornelis is ‘alles onder controle’ en ‘valt het allemaal wel mee’, maar voor de burgers, zowel allochtoon als autochtoon, is de maat meer dan vol. "Er is hier altijd gedonder," meent de eigenaar van supermarkt C1000.

Filmpje in link : http://www.telegraaf.nl/binnenland/8135945/__Tuig_Gouda_bekogelt_journalisten__.html

Wat mij betreft mogen ze Wim samen met ze Marrokaanse vrouw naar land van herkomst schoppen. Smerige randdebiel.

Knieschijven zeg ik. Afghanistan vets er op af en vegen maar.

Gouda is inderdaad een pauper stad. Zelfs Johan Derksen zegt het, dus dan moet het wel waar zijn.

Derksen is ook een fan van Maarten van Rossem, echter denkt van Rossem dat Johan een proleterige schreeuwpauper is. Misschien dat ik hem dat vanavond ga mailen bij vi insite, dat zou lachen zijn.

Overigens, ze zouden die gast van Vitesse moeten uitnodigen. Leuke vent is dat, pakt die pownews mong**l op de juiste manier aan, dat mag ik wel.

Ik luister graag naar die Derksen maar af en toe kan die ook wel een beetje als een oud chagrijnig wijf tekeer gaan hoor. Daarbij denkt hij ook dat hij zijn populariteit te danken heeft aan zijn (onderontwikkelde) gevoel voor humor, dat is een misverstand, hij is populair vanwege zijn ongezouten, over de top harde en vaak op waarheid beruste mening over voetbalzaken. Hij moet ervoor waken dat hij die twee zaken niet gaat verwarren, dat zie je hem het laatste jaar wel wat te vaak doen. Dus Johan, mocht je meelezen, dan weet je dat.

Zo, ik ga maar eens koken.

Laatst bewerkt:
Ik luister graag naar die Derksen maar af en toe kan die ook wel een beetje als een oud chagrijnig wijf tekeer gaan hoor. Daarbij denkt hij ook dat hij zijn populariteit te danken heeft aan zijn (onderontwikkelde) gevoel voor humor, dat is een misverstand, hij is populair vanwege zijn ongezouten, over de top harde en vaak op waarheid beruste mening over voetbalzaken. Hij moet ervoor waken dat hij die twee zaken niet gaat verwarren, dat zie je hem het laatste jaar wel wat te vaak doen. Dus Johan, mocht je meelezen, dan weet je dat.

Zo, ik ga maar eens koken.

:roflol:

gouda is ghetto

Is Gouda trouwens ook economisch een mindere gemeente in Nederland en is dit historisch zo, of is het vooral een probleem van integratie van allochtonen en gegroeid door de jaren heen? Het idee dat ik er nu van heb is dat het een toeristisch plaatsje is dat vroeger wel ok was maar nu voor een stuk naar de klote is gegaan door hoge concentraties van nieuwe inwoners die slecht integreren. Correct me if I'm wrong.

• Topic Starter Topic Starter
Is Gouda trouwens ook economisch een mindere gemeente in Nederland en is dit historisch zo, of is het vooral een probleem van integratie van allochtonen en gegroeid door de jaren heen? Het idee dat ik er nu van heb is dat het een toeristisch plaatsje is dat vroeger wel ok was maar nu voor een stuk naar de klote is gegaan door hoge concentraties van nieuwe inwoners die slecht integreren. Correct me if I'm wrong.

Dit dus.

Kom zo vaak in Gouda, niks aan de hand. Ergo de Telegraaf is een k*tkrant.

Kom zo vaak in Gouda, niks aan de hand. Ergo de Telegraaf is een k*tkrant.
Vind je argumenten niet echt overtuigend.

- er is niets aan de hand want ik kom er vaak
- er is niets aan de hand want de Telegraaf is een k*tkrant

Ik lees liever statistieken eigenlijk. Vooral in verhouding tot andere steden en gemeenten.

Zonde. Was ik er net van overtuigd dat mijn post vol stond met goede argumenten. Overigens klopt je tweede punt niet, maar dat terzijde.

Ok, ik mag je dus zo begrijpen:

- je was niet echt aan het argumenteren maar meer je buikgevoel aan het uiten
- de Telegraaf is een k*tkrant omdat jouw buikgevoel niet overeenkomt met wat zij schrijven

Zo goed? :p

Beter :D
Overigens bestaat het krantenartikel ook uit een enkel voorval, wat je ook zou kunnen omschrijven als een onderbuikgevoel.

AMSTERDAM - Journalisten en een cameraploeg van deze krant zijn gistermiddag in de Goudse probleemwijk Oosterwei tot twee maal toe met eieren bekogeld door een groep Marokkaanse jongeren.

Terwijl zij in de Rijkestraat mensen probeerden te interviewen vlogen de eieren hun om de oren.,,Dit is echt erg,’’ meent een andere Marokkaanse jongere. ,,Waarom moet dit nu weer. Ik hou mijn hart vast voor de komende winter als er weer sneeuw ligt. Krijgen we dan weer last van sneeuwbalterroristen. Ik hoop het niet.”
Volgens burgemeester Wim Cornelis is ‘alles onder controle’ en ‘valt het allemaal wel mee’, maar voor de burgers, zowel allochtoon als autochtoon, is de maat meer dan vol. "Er is hier altijd gedonder," meent de eigenaar van supermarkt C1000.

Filmpje in link : http://www.telegraaf.nl/binnenland/8135945/__Tuig_Gouda_bekogelt_journalisten__.html

Wat mij betreft mogen ze Wim samen met ze Marrokaanse vrouw naar land van herkomst schoppen. Smerige randdebiel.

Dat er marokkaanse rotjochies in Gouda wonen helemaal mee eens. Dat ze oprotten naar hun eigen land (de takkeventjes dan) mee eens. Maar wordt nou elk artikel over Marokkanen hier op dit forum gezet, met de standaard reacties?

Kinderen die met eieren gooien, wat een schande
Dat ik dit nog mag meemaken zeg, mijn hemeltje!

Schrik je je toch gewoon een hoedje van, ik zeg noodbijeenkomst in de 2e kamer ASAP

Waarom moet dat marokanen erbij? Waarom niet gewoon jongeren? Weer onderscheid maken....
Leger erop af sturen!

Gwn terug gooien, ze staan bij de c1000 dus kunnen ze zo meer eieren halen

Terug
Naar boven