XXL Nutrition

Breaking News Cameraploeg mishandeld in Oosterwei

Gister zat ik ff de krant te lezen, en daar zag ik een paar straatroven staan, en de daders waren allemaal licht getint, dat k*tvolk heeft gewoon schijt, een Nederlander zie je geen oud mannetje beroven van zijn portemonnee.
Nee tuurlijk niet de Nederlandse jongeren zitten allemaal braaf thuis.

Gister zat ik ff de krant te lezen, en daar zag ik een paar straatroven staan, en de daders waren allemaal licht getint, dat k*tvolk heeft gewoon schijt, een Nederlander zie je geen oud mannetje beroven van zijn portemonnee.

Schoolvoorbeeldje van racisme, dat steeds vaker gehoord wordt zo lijkt het, en je gelooft deze bullshit zelf ook nog..!?

Schoolvoorbeeldje van racisme, dat steeds vaker gehoord wordt zo lijkt het, en je gelooft deze bullshit zelf ook nog..!?

Het gebeurd wel maar stukken en stukken minder als wanneer het een licht getint iemand is, en dat met zoveel dingen.

En ik ben geen racist want ik heb niks tegen Chinezen, Indische mensen of zelfs Turkse, maar als 1 volk er gewoon ver bovenuit steekt qua criminaliteit dan discrimineer ik die misschien ja, maar niet op huidskleur maar op gedrag, want het is wel zo dat als er wat gebeurd dat het keer op keer Marokkanen zijn.

En er zijn ook zat Marokkanen waar ik wel gewoon normaal mee kon praten, die zich ook gewoon normaal gedragen, ik ben absoluut geen racist, maar als er keer op keer in die wijken of buurten weer wat gebeurd door mensen met een "licht" getinte huidskleur, of van "Noord-Afrikaanse" afkomst, omdat die ouders gewoon te beroerd zijn om die k*tkinderen de baas te zijn, dan mogen ze van mij een enkele reis krijgen.

hooligans doen het zuiver om het geweld, dit soort gasten willen gewoon irritant doen en lachen alleen maar om die loze beloftes en shit die ze voor elkaar spelen bij de politiek.

Dat klinkt als relmarokkaantjes. Voor beide groepen dienen faciliteiten op poten gezet te worden die het mogelijk maken om ze harder aan te pakken. Ik word de laatste tijd echt onnozel van zinloos geweld. Het is echt te nutteloos voor woorden.

Ik ben dan nog niet eens zoveel bezig met ethiek, maar een beetje tolerantie en respect voor je omgeving is wel degelijk nodig om het voor jezelf en de mensen rondom je leefbaar te houden. Als dat er niet is bij bepaalde mensen zitten we met een probleem. Die mensen moet dan duidelijk gemaakt worden dat er grenzen zijn aan de prijs die we hiervoor willen betalen. Het kan niet van 1 kant blijven komen.

Ze moeten een keer door die wjk rijden met de Bangbus! Wat van dat mocro tuig in de reet nken zonder te betalen, zal ze leren die belhamels!

Wat een kinderachtige reacties hier allemaal, meteen weer alle Marokkanen over een kant scheren.
Waarom noemen we ze niet gewoon criminelen? Dat scheer je meteen alle criminelen over een kant.
Waarom kunnen jullie nooit de andere kant van het verhaal zien?
Als Israël de palestijnen aanvalt, is het ter verdediging, als de palestijnen Israël aanvallen zijn het terroristen.
De ETA zijn vrijheidstrijders en de taliban zijn terroristen.
Ziek wereldje is dit....

Wat een kinderachtige reacties hier allemaal, meteen weer alle Marokkanen over een kant scheren.
Waarom noemen we ze niet gewoon criminelen? Dat scheer je meteen alle criminelen over een kant.
Als Israël de palestijnen aanvalt, is het ter verdediging, als de palestijnen Israël aanvallen zijn het terroristen.
Ziek wereldje is dit....

Het is "over een kam scheren"
Als ze over een kant geschoren zouden worden dan de scherpe :D

Ziek wereldje is dit....

Hoe je het ook bekijkt met Marokkanen is het overal hetzelfde , waar ze komen loopt het mis.
Het is niet voor niets het meest gehate volk ter wereld.

wij zijn allemaal racisten volgens hun......... : Wanneer een Europeaan een marokkaan slaat is hij racist maar wanneer een marokkaan een Europeaan overvalt , in elkaar schopt , vermoord , ..... dan is hij misbegrepen

Wie wordt er dan gediscrimineerd????

Hoe je het ook bekijkt met Marokkanen is het overal hetzelfde , waar ze komen loopt het mis.
Het is niet voor niets het meest gehate volk ter wereld.

wij zijn allemaal racisten volgens hun......... : Wanneer een Europeaan een marokkaan slaat is hij racist maar wanneer een marokkaan een Europeaan overvalt , in elkaar schopt , vermoord , ..... dan is hij misbegrepen

Wie wordt er dan gediscrimineerd????

Juist, het is gewoon merendeels k*tvolk wat gewoon het land uitgezet moet worden.

Ze breken in waar maar geld te halen valt en de politie durft niks te doen omdat ze toch geen macht hebben in een wijk waar het er mee vol zit.

En die mensen die zo pro allochtoon zijn die moeten maar is ergens gaan wonen waar het ermee vol is, kijken of ze dan nog zo praten.

Juist, het is gewoon merendeels k*tvolk wat gewoon het land uitgezet moet worden.

Ze breken in waar maar geld te halen valt en de politie durft niks te doen omdat ze toch geen macht hebben in een wijk waar het er mee vol zit.

En die mensen die zo pro allochtoon zijn die moeten maar is ergens gaan wonen waar het ermee vol is, kijken of ze dan nog zo praten.

Zo is het , ze zouden wel anders praten wanneer ze eens aan de lijve ondervinden wat voor een prachtige bende zo'n hoop allochtoontjes zijn.

Die linkse ratten vind ik persoonlijk even slecht of misschien wel nog slechter dan de allochtonen zelf want die verzijken nog eens hun eigen land/waarden ook.

Zo is het , ze zouden wel anders praten wanneer ze eens aan de lijve ondervinden wat voor een prachtige bende zo'n hoop allochtoontjes zijn.

Die linkse ratten vind ik persoonlijk even slecht of misschien wel nog slechter dan de allochtonen zelf want die verzijken nog eens hun eigen land/waarden ook.

Ja wat interesseerd hun het nou, die wonen ergens in een villawijk waar op een straal van 20 kilometer geen allochtoon te bekennen is, en geldzorgen hebben ze ook niet, die mensen denken alleen maar aan hun eigen.

Wacht maar tot er regelmatig ingebroken gaat worden bij Jan Petertje Balkenende, door Marokkanen, ik denk dat hij dan wél ineens aan het klepeltje hangt.

Ja wat interesseerd hun het nou, die wonen ergens in een villawijk waar op een straal van 20 kilometer geen allochtoon te bekennen is, en geldzorgen hebben ze ook niet, die mensen denken alleen maar aan hun eigen.

Wacht maar tot er regelmatig ingebroken gaat worden bij Jan Petertje Balkenende, door Marokkanen, ik denk dat hij dan wél ineens aan het klepeltje hangt.

Ik begrijp het echt niet waarom sommige mensen het voor dat volkje willen opnemen. Probeer nu eens één meerwaarde op te noemen dat zij hier aan onze landen toevoegen? ....... Inderdaad niets. Buiten dat ze de gevangenissen goed bevolken en het rechtssysteem goed draaiende houden schiet er mij zo toch direct niets te binnen. Werken doen ze ook niet en ze kosten ons handen vol geld aan uitkeringen en noem maar op.

Waarom kan je dan als Nederlander/Belg verdedigen dat zo n leeghangers het recht hebben om hier onze maatschappij omzeep te helpen???

Zou jij dat woord nooit meer hier neer willen zetten, ik weet niet hoe het bij jullie is maar hier in de buurt zijn de blanke de enige die gediscrimineerd worden en uit worden gescholden voor kaaskop.Ik heb een nederlander nog nooit een moslim uit horen schelden over zijn ras, toeval ?

Geweldige topics altijd dit:D:D:D:D als ik college gehad heb en nr huis ga zie ik alleen maar van die vervelende marrokaantjes overal.. dit soort topics, met name de reacties, doen mij beseffen dat er nog vele met mij het zat zijn!

Geweldige topics altijd dit:D:D:D:D als ik college gehad heb en nr huis ga zie ik alleen maar van die vervelende marrokaantjes overal.. dit soort topics, met name de reacties, doen mij beseffen dat er nog vele met mij het zat zijn!

En hoeveel mong*len er zijn, die ons daarvoor nog voor gek verklaren ook, maar zelf in een wijk wonen waar je overdags je deur op een kier kan laten staan bij wijze van, sukkels.

Zou jij dat woord nooit meer hier neer willen zetten, ik weet niet hoe het bij jullie is maar hier in de buurt zijn de blanke de enige die gediscrimineerd worden en uit worden gescholden voor kaaskop.Ik heb een nederlander nog nooit een moslim uit horen schelden over zijn ras, toeval ?

• Waarom mag je een racist geen racist noemen?
  • Ik hoop dat je wel beseft dat de islam geen ras is?
  • Heb je wel eens van het woord k*tmarokkaan gehoord?

Terug
Naar boven