- Waardering
- 19
Vindt jij dat Turkije bij de EU mag komen? En natuurlijk een reden waarom wel/niet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
boogie zei:Dit lijkt me heel positief, temeer Turkije naast het Midden-Oosten ligt en zo als voorbeeld kan dienen voor de rest van dat gebied.

dj_phreak zei:iedereen die "ja" stemt krijgt een enkeltje Turkije met Onur Air.

wat is er? bang dat je teveel je zelf bent? Of dat iemand je dan niet mag?huckfinn zei:Ik ben voorts van mening dat het moslimextremisten snoeihard in de kiem moet worden gesmoord en ik ben zelfs pro-Amerikaans, dus zie me nu niet als een tolerante linkse hufter - want dat ben ik niet
hehehe 
BramHoogkamer zei:Voorbeelden te over in Nederland,ze zitten hier niet voor niets.
SageFrancis zei:
BramHoogkamer zei:Als de mensen daar werk en inkomen konden garanderen,hadden ze geen reden ergens anders hun geluk te beproeven.
Meeste turken die ik ken zijn trots op hun afkomst maar kunnen daar geen goede en standvastige toekomst bouwen.
Dus zijn hier uit puur economische overweging.
SageFrancis zei:Uiteraard, klopt wel wat je zegt. Maar wat zou jij doen dan? Zou jij in een land blijven wonen waar je hard moet werken voor een k*t loontje?
Zo heb je een goed voorbeeld: Amerika.
Vroeger gingen nederlanders, duitsers, spanjaarden etc allemaal naar amerika omdat dat het land was waar dromen uitkwamen. Daar was de toekomst, daar kon je goudgeld verdienen(wat achteraf valse hoop bleek te zijn).
Mijn vader was hier op vakantie, en van het een kwam het ander en kreeg hij werk. Mijn moeder echter, die is uit het buitenland gehaald. Er was een oproep vanuit nederland, ze zochten attelier medewerkers(mensen die goed kleren konden naaien etc.) Deze vonden ze dus in servie, mijn moeder dus. En mijn pa komt uit kroatie.. het is dus niet altijd het geval dat ze voor werk komen. Maarja, meederheid zit hier denk ik wel vanwege het feit dat ze werk zochten, of een goede/betere toekomst...