MuscleMeat

Turkije

Status
Niet open voor verdere reacties.
pat21 zei:
Is het niet zo dat bij de grotere toeristische plaatsen die spullen moeilijker te krijgen zijn? Of valt het allemaal wel mee?

Volgens mij klopt dit wel, maar ik zou zeggen print het lijstje uit en loop het met de apotheker door. :D

Dan hoor je vanzelf wel wat hij heeft

groeten

Op toeristische plaatsen, vb Bodrum, krijg je bijna niets mee. Vorig jaar wou de apotheker me zelfs geen efedrine verkopen.

Elmo zei:
Wat kost daar dan een potje met 100 oxy's dat het de moeite waard is om naar een Apotheek te gaan en het zaakje mee te smokkelen?

Als ik je prijzen opnoem, dan denk ik dat je de eerste vlucht naar turkije pakt en als het moet ook nog eens met ONUR AIR...
ALs je ampullen meeneemt doe je het als volgt;
je koopt een pakje turkse thee, stop daar maximaal 30 ampullen in.Dus als je meerdere ampullen meeneemt koop je gewoon wat extra pakken thee.
Pakken thee weer goed inpakken en niks aan de hand.

Of je moet een neefje hebben die bij een apotheek werkt en die op bestelling het een en ander kan opsturen.Heel handig zo'n neefje en laat ik die nou toevallig hebben.

noem die prijzen dan op :D

hitman zei:
enkele voorbeelden:

sustanon €2,50
primo €3,-

Moet ik alvast een vlucht boeken voor jouw PamPam...

Wie gaat je garanderen dat de Primo echt is?
-Primobolan wordt op beperkte schaal geproduceerd in Turkije (net als Spanje).
-De vraag naar het middel overstemt het aanbod tientallen zoniet honderden malen (een Primobolan-kuur op therpautische basis kost namelijk enkele ampullen, een anabolenkuur heeft er enkele per wéék nodig!)
-1+1=2 Gevolg: Een apotheker kan nóóit aan de vraag voldoen, zeker niet in Alanya, Antalya en omstreken dús krijgt ie 'extra aanvoer' van de groothandel in de vorm van jawel: nep-Primo's. You can't see they're fake sir! :D

Net als de Bikkemberg-schoentjes, de Prada-tassen en de Levi's jeans zijn hier de Turken wederom de beste vervalsers en u know what? Jullie 'BB'ers on holiday' trappen er állemaal in! :roflol:

Keep it simple: gewoon generiek, zit je altijd goed.

hitman zei:
enkele voorbeelden:

sustanon €2,50
primo €3,-

Moet ik alvast een vlucht boeken voor jouw PamPam...

een kleine correctie op deze voorbeelden. aangezien het hier niet over gangbare prijzen in NL gaat neem ik aan dat dit wel mag, zoniet lees ik het wel zodra er hierop wordt gereageerd door een mod en verwijder ik het wel weer.

de prijzen in de apotheek in Istanbul met afgelopen oud en nieuw:

sustanon 250mg € 3,30
primo 100 mg € 5,00
proviron 20 tabs a 25mg € 6,25
tiromel t3 a 25mcg 100 tabs € 1,00
clomiphene 30 tabs a 50mg € 10,00

de rest ben ik helaas vergeten.

DBC01 zei:
Wie gaat je garanderen dat de Primo echt is?
-Primobolan wordt op beperkte schaal geproduceerd in Turkije (net als Spanje).
-De vraag naar het middel overstemt het aanbod tientallen zoniet honderden malen (een Primobolan-kuur op therpautische basis kost namelijk enkele ampullen, een anabolenkuur heeft er enkele per wéék nodig!)
-1+1=2 Gevolg: Een apotheker kan nóóit aan de vraag voldoen, zeker niet in Alanya, Antalya en omstreken dús krijgt ie 'extra aanvoer' van de groothandel in de vorm van jawel: nep-Primo's. You can't see they're fake sir! :D

Net als de Bikkemberg-schoentjes, de Prada-tassen en de Levi's jeans zijn hier de Turken wederom de beste vervalsers en u know what? Jullie 'BB'ers on holiday' trappen er állemaal in! :roflol:

Keep it simple: gewoon generiek, zit je altijd goed.

He bro,

De Primo's die in Turkije verkocht komen qua inhoud niet overeen met wat op het pakje staat vermeld.
Ik kan me herrinneren dat ik daar ooit eens wat over heb gelezen, maar weet niet meer precies waar.
Dus wat jij zegt 1+1=2 klopt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven