Rorschach86
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 91
- Lengte
- 1m82
Lijkt me dat het hier niet alleen gaat over de leeftijden maar ook over docent-leerling verhouding.
Ze gaf geen les aan hem.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt me dat het hier niet alleen gaat over de leeftijden maar ook over docent-leerling verhouding.
hoezo low standards als je dit lekker vind. Dit is hoogstens een 7/10. 8/10 is pas lekker.
u MAD?
hahaha jelly lol. Ik heb welleens op en verdwaalde zaterdag een milfje gedaan die zeker 2x zo lekker was. Geen enkele moeite voor gedaan aangezien ze vroeg of ik welleens rijles had gehad op een ouwe fiets.
U MAD brah?
Alle geel gekleurde staten zijn 18+ :Meeste staten is het 16 jaar in Illinois is het 17 jaar. In Iowa is het echter 14(man)/16(vrouw).
pics van haar?hahaha jelly lol. Ik heb welleens op en verdwaalde zaterdag een milfje gedaan die zeker 2x zo lekker was. Geen enkele moeite voor gedaan aangezien ze vroeg of ik welleens rijles had gehad op een ouwe fiets.
U MAD brah?
whut 9 jaar ?! (ik zie alleen geen kleur verschil in 9 en 12 jaar)Alle geel gekleurde staten zijn 18+ :
![]()
Europa nog vrij blauw trouwens, terwijl -16 toch geen goed idee is volgens mij.
Alle geel gekleurde staten zijn 18+ :
![]()
Europa nog vrij blauw trouwens, terwijl -16 toch geen goed idee is volgens mij.
whut 9 jaar ?! (ik zie alleen geen kleur verschil in 9 en 12 jaar)
Toch wel 1 van de meest idiote landen ter wereld.Waarschijnlijk foutje vanwege recent vernieuwde wetgeving. Maar North Carolina staat op het kaartje in het groen en klopt dus. De rest niet gecheckt maar lijkt grotendeels te kloppen.Kaartje klopt niet T.
Montana is bijvoorbeeld 16 jaar, op het kaartje echter geel. North Carolina hetzelfde.
16 komt dus idd het vaakst voor, maar ik had het ook over bepaalde staten, niet alle. 12 staten +18 en Illinois waar dit artikel over gaat 17, dus sowieso mocht ze geen coïtus hebben met de 16 jarige.State laws
Each US state has its own age of consent. Currently state laws set the age of consent at 16, 17 or 18. The most common age is 16.[29]
age of consent 16: Alabama, Alaska, Arkansas, Connecticut, District of Columbia, Georgia, Hawaii, Indiana, Iowa, Kansas, Kentucky, Maine, Maryland, Massachusetts, Michigan, Minnesota, Mississippi, Montana, Nevada, New Hampshire, New Jersey, North Carolina, Ohio, Oklahoma, Pennsylvania, Rhode Island, South Carolina, South Dakota, Vermont, Washington, West Virginia
age of consent 17: Colorado, Illinois, Louisiana, Missouri, Nebraska, New Mexico, New York, Texas
age of consent 18: Arizona, California, Delaware, Florida, Idaho, North Dakota, Oregon, Tennessee, Utah, Virginia, Wisconsin, Wyoming.
Waarschijnlijk foutje vanwege recent vernieuwde wetgeving. Maar North Carolina staat op het kaartje in het
groen en klopt dus. De rest niet gecheckt maar lijkt grotendeels te kloppen.
16 komt dus idd het vaakst voor, maar ik had het ook over bepaalde staten, niet alle. 12 staten +18 en Illinois waar dit artikel over gaat 17, dus sowieso mocht ze geen coïtus hebben met de 16 jarige.