AndroidHealthClinic

Turnlerares (27) doet het in auto met leerling (16)

Stomme amerikanen. Eigenlijk zouden ze die jongen van 16 moeten straffen, omdat hij zo'n lelijk wijf gepaald heeft.

hoezo low standards als je dit lekker vind. Dit is hoogstens een 7/10. 8/10 is pas lekker.

u MAD?

hahaha jelly lol. Ik heb welleens op en verdwaalde zaterdag een milfje gedaan die zeker 2x zo lekker was. Geen enkele moeite voor gedaan aangezien ze vroeg of ik welleens rijles had gehad op een ouwe fiets.

U MAD brah?

nice

Vind 27 zelf wel wat oud voor iemand van 16 hoor sorry.

Meeste staten is het 16 jaar in Illinois is het 17 jaar. In Iowa is het echter 14(man)/16(vrouw).
Alle geel gekleurde staten zijn 18+ :

Age_of_Consent.png

Europa nog vrij blauw trouwens, terwijl -16 toch geen goed idee is volgens mij.

Kaartje klopt niet T.

Montana is bijvoorbeeld 16 jaar, op het kaartje echter geel. North Carolina hetzelfde.

hahaha jelly lol. Ik heb welleens op en verdwaalde zaterdag een milfje gedaan die zeker 2x zo lekker was. Geen enkele moeite voor gedaan aangezien ze vroeg of ik welleens rijles had gehad op een ouwe fiets.

U MAD brah?
pics van haar?
Alle geel gekleurde staten zijn 18+ :

Age_of_Consent.png

Europa nog vrij blauw trouwens, terwijl -16 toch geen goed idee is volgens mij.
whut 9 jaar ?! (ik zie alleen geen kleur verschil in 9 en 12 jaar)

Vreemd trouwens dat het Wiki-kaartje bij Montana op 18 staat terwijl er op de Wiki-pagina dit staat :

Montana The age of consent in Montana is 16

http://en.wikipedia.org/wiki/Ages_of_consent_in_North_America

Zelfde dus bij North Carolina.

---------- Toegevoegd om 11:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:36 ----------

whut 9 jaar ?! (ik zie alleen geen kleur verschil in 9 en 12 jaar)

Jemen, je moet wel getrouwd zijn overigens.:eek: Toch wel 1 van de meest idiote landen ter wereld.

Kaartje klopt niet T.

Montana is bijvoorbeeld 16 jaar, op het kaartje echter geel. North Carolina hetzelfde.
Waarschijnlijk foutje vanwege recent vernieuwde wetgeving. Maar North Carolina staat op het kaartje in het groen en klopt dus. De rest niet gecheckt maar lijkt grotendeels te kloppen.

State laws
Each US state has its own age of consent. Currently state laws set the age of consent at 16, 17 or 18. The most common age is 16.[29]

age of consent 16: Alabama, Alaska, Arkansas, Connecticut, District of Columbia, Georgia, Hawaii, Indiana, Iowa, Kansas, Kentucky, Maine, Maryland, Massachusetts, Michigan, Minnesota, Mississippi, Montana, Nevada, New Hampshire, New Jersey, North Carolina, Ohio, Oklahoma, Pennsylvania, Rhode Island, South Carolina, South Dakota, Vermont, Washington, West Virginia

age of consent 17: Colorado, Illinois, Louisiana, Missouri, Nebraska, New Mexico, New York, Texas

age of consent 18: Arizona, California, Delaware, Florida, Idaho, North Dakota, Oregon, Tennessee, Utah, Virginia, Wisconsin, Wyoming.
16 komt dus idd het vaakst voor, maar ik had het ook over bepaalde staten, niet alle. 12 staten +18 en Illinois waar dit artikel over gaat 17, dus sowieso mocht ze geen coïtus hebben met de 16 jarige.

Ik ben ook 16.

:D

Waarschijnlijk foutje vanwege recent vernieuwde wetgeving. Maar North Carolina staat op het kaartje in het
groen en klopt dus. De rest niet gecheckt maar lijkt grotendeels te kloppen.

Zat inderdaad verkeerd te kijken, zat bij Virginia i.p.v North Carolina.

16 komt dus idd het vaakst voor, maar ik had het ook over bepaalde staten, niet alle. 12 staten +18 en Illinois waar dit artikel over gaat 17, dus sowieso mocht ze geen coïtus hebben met de 16 jarige.

In de staten waar het 16 is was ze waarschijnlijk ook de sjaak. Age gap en leraar/leerling relatie zouden haar dan ook genekt hebben.

Hahaha, in Saoedi-Arabië steekt het zo nauw niet. :D

Terug
Naar boven