AndroidHealthClinic

tussendoor

Ano_9531

Dutch Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
7
Lengte
1m50
Massa
40kg
Vetpercentage
hey,

vroeger at ik tussendoor wel eens een koek of een stuk chocolade of zo maar nu zit ik dus met een probleem dat ik niet echt goed weet wat ik nu tussendoor kan ete. Ik eet soms al wel een mueslireep of noten of een bannaan maar mss weten jullie nog een paar dingen? dat zou me echt helpen

thx

Shake, boterham met mager beleg, noten, magere kwark, fruit, ontbijtkoek (zit wel veel suiker in)

bulk(af en toe een tussendoortje zal hier niet veel uitmaken) en id cut is het afgerade:)

• Topic Starter Topic Starter
Shake, boterham met mager beleg, noten, magere kwark, fruit, ontbijtkoek (zit wel veel suiker in)

boterham heb ik dan echt geen zin in, noten eet ik al gnoeg, fruit is een goed idee , kwark eet ik al voor ik ga slapen.
maar als ik is iets ongezonds eet kan dit geen kwaat? (in bulk)

boterham heb ik dan echt geen zin in, noten eet ik al gnoeg, fruit is een goed idee , kwark eet ik al voor ik ga slapen.
maar als ik is iets ongezonds eet kan dit geen kwaat? (in bulk)

Ik ben zo'n type die in in de bulk dezelfde dingen eet als in de cut alleen meer. Dus geen pizza enzo, maar gewoon meer rijst/vlees oftewel cleanbulk. In de bulk hoef je natuurlijk niet zo streng te zijn als in de cut, dus ik denk dat het zo af en toe zeker niet slecht hoeft te zijn om een lekkere hamburger of pizza te eten. Zeker als je moeilijk aankomt.

Ik ben zo'n type die in in de bulk dezelfde dingen eet als in de cut alleen meer. Dus geen pizza enzo, maar gewoon meer rijst/vlees oftewel cleanbulk. In de bulk hoef je natuurlijk niet zo streng te zijn als in de cut, dus ik denk dat het zo af en toe zeker niet slecht hoeft te zijn om een lekkere hamburger of pizza te eten. Zeker als je moeilijk aankomt.

ah ok , ja ik heb een enorme stofwisseling en kom dus traag bij ik at echt alles vroeger en kwam niks bij nu ik eet gezond en meer en nu kom ik tog al wel een beetje bij maar ben blij dit te horen, in de cut ga ik wel geen burgers en zo meer eten en mijn hoofdmaltijden en zo blijven natuurlijk gezond :) bedank voor de hulp!

Oke ik ben niet een fanatieke bodybuilder ofzo. maar vind het gewoon een enorm goed forum.

Ik wilde even vragen of het volgende goed is:

- 2x 70 ml (30gram) WheyShake per dag
- 2x Gekookt eitje per dag

ik train 3 a 4x fanatiek per week.

Moet ik meer of mischien minder eiwit perdag innemen met zon schema(tje)

Oke ik ben niet een fanatieke bodybuilder ofzo. maar vind het gewoon een enorm goed forum.

is dit je voledige schema?? ik neem enkel whey op trainingsdagen omdat hety vrij duur is en zo

je hebt heel wat meer eiwitten per dag nodig dan dat, maar ik ga er vanuit dat je ook nog wel andere dingen eet ???

Terug
Naar boven