Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb net een kuur van 8 weken met sust 500 mg p/w en 400 mg deca p/w gedaan, en mijn vraag is nu hoe lang ik nu moet wachten voor de volgende kuur?Ik wil d-bol gaan nemen.
Je hebt net een kwaliteitskuurtje achter de rug vergeleken met wat dbol is.
Ik weet niet wat je van plan bent maar als je al last hebt van wat vochtretentie en vetopslag dan zul je met dbol alleen maar meer last krijgen.
Vergeet ook niet dat dbol-effecten kortdurend zijn en van kwalitatieve gains vriojwel geen sprake is. Een opgeblazen fysiek is alles wat je ermee 'wint'.
Daarnaast zijn de neveneffecten niet bepaald gezellig.
Ik zou als ik jou was even kijken wat je zélf kunt behouden van je winst met je Sus/Deca-kuur (dus: houi je je winst vast door te blijven eten en goed te trainen?) en over een maand of 4 es verder te kijken. Vergeet niet dat de Deca tot 16 maanden na laatste shot in je bloed terug is te vinden en dat het -ongemerkt- nog máánden drukt op je mannelijke gestel.