apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
En dat allemaal door een demissionair kabinet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dat allemaal door een demissionair kabinet.
Gaat de huizenprijzen alleen maar verder opdrijven.
![]()
Starter op de woningmarkt? Met dit nieuwe fonds kun je 50.000 euro korting krijgen
Starters kunnen na deze zomer iets gemakkelijker op de woningmarkt komen. Hiervoor wordt het Nationaal Koopstartfonds in het leven geroepen. Starters kunnen hierdoor maximaal 50.000 euro koperskorting krijgen, maar ze moeten daarvoor wel aan enkele voorwaarden voldoen.www.ad.nl
Kopen, na een jaar weer verkopen en dan iets kopen van 5 ton. Graties geldStarters kunnen via het nieuwe fonds maximaal 50.000 euro korting op de aankoopprijs van de woning krijgen. Dit huis mag dan niet meer dan 390.000 euro kosten en moet nieuwbouw zijn. De koopstarters mogen daarnaast maximaal twee keer modaal verdienen.
Met 2x modaal kun je nu 415k aan hypotheek krijgen, dus kun je al een woning van 390k kopenGaat de huizenprijzen alleen maar verder opdrijven.
![]()
Starter op de woningmarkt? Met dit nieuwe fonds kun je 50.000 euro korting krijgen
Starters kunnen na deze zomer iets gemakkelijker op de woningmarkt komen. Hiervoor wordt het Nationaal Koopstartfonds in het leven geroepen. Starters kunnen hierdoor maximaal 50.000 euro koperskorting krijgen, maar ze moeten daarvoor wel aan enkele voorwaarden voldoen.www.ad.nl
Gaat de huizenprijzen alleen maar verder opdrijven.
![]()
Ik ben wel benieuwd hoeveel starters dat hebben. Als twee net afgeronde studenten mag je er ook gerust een halve tot hele ton aftrekken voor de studieschuld. Als wat minder hoog geleide mensen zit je waarschijnlijk niet als starter op modaal.Met 2x modaal kun je nu 415k aan hypotheek krijgen, dus kun je al een woning van 390k kopen
Eisen: max 390k EN nieuwbouw. Dat kun je hier in de regio al niet eens vinden.

Eisen: max 390k EN nieuwbouw. Dat kun je hier in de regio al niet eens vinden.![]()

Weet niet of dat belastingvrij schenken van een ton nog geld maar er is poen zat lijkt t.Eisen: max 390k EN nieuwbouw. Dat kun je hier in de regio al niet eens vinden.![]()
Weet niet of dat belastingvrij schenken van een ton nog geld maar er is poen zat lijkt t.
![]()
Alles wordt duurder, maar Nederlander blijft maar sparen: 553 miljard euro op de bankrekening
Bijna alles wordt duurder, en toch houden we geld over. Nederlanders blijven tegen de klippen op sparen: inmiddels staat er meer dan 553 miljard euro op de bank, een nieuw record.www.parool.nl
Dat is dus het leuke, er bestaat geen slecht geïsoleerde nieuwbouw..Dat kunnen we ook alleen in Nederland; iets subsidiëren wat niet te financieren valt.
Hier in de regio lukt dat denk ik ook niet echt, of je moet heel veel geluk hebben en energie label G accepteren. Betaal je je vervolgens blauw aan energiekosten naast je veel te dure hypotheek![]()
Hier krijg je voor 350k een huis van voor de eerste isolatie bouwbesluiten waar alles aan vernieuwd moet worden. Een nieuwbouw in de buurt (Harderwijk) bijvoorbeeld kost je al gauw rond de 450k. Er zijn er een paar die er voor 355k op stonden, maar die zijn ook snel weer weg gegaan. Inflate was 17% dus je huis is minder waard geworden.En dan heb je voor 355k 2 slaapkamers en een 82m2 perceel. Ons huis is in nog geen 1.5 jaar tijd ondertussen ook al 10% in waarde gestegen. Gekkenhuis dit.
Alleen kan de inflatie dalen, dat zie ik huizen nog niet doen.Inflate was 17% dus je huis is minder waard geworden.

Ik vraag me alleen wel af of de verdeling tussen arm en rijk niet steeds minder evenredig wordt.Weet niet of dat belastingvrij schenken van een ton nog geld maar er is poen zat lijkt t.
![]()
Alles wordt duurder, maar Nederlander blijft maar sparen: 553 miljard euro op de bankrekening
Bijna alles wordt duurder, en toch houden we geld over. Nederlanders blijven tegen de klippen op sparen: inmiddels staat er meer dan 553 miljard euro op de bank, een nieuw record.www.parool.nl
Dat is de belachelijke maximale eis. Ik vind dat te hoog, en deze maatregel gaat hen echt niet helpenIk ben wel benieuwd hoeveel starters dat hebben. Als twee net afgeronde studenten mag je er ook gerust een halve tot hele ton aftrekken voor de studieschuld. Als wat minder hoog geleide mensen zit je waarschijnlijk niet als starter op modaal.
Nee, de jubbelton is er af. Ik geloof ook geen fl**ker van die cijfersWeet niet of dat belastingvrij schenken van een ton nog geld maar er is poen zat lijkt t.
![]()
Hoezo? Toen ik mijn hbo afgerond had, had ik €0,- studieschuld.Ik ben wel benieuwd hoeveel starters dat hebben. Als twee net afgeronde studenten mag je er ook gerust een halve tot hele ton aftrekken voor de studieschuld. Als wat minder hoog geleide mensen zit je waarschijnlijk niet als starter op modaal.
Verder hoor ik net dat op basis van de cbs-cijfers kan zeggen dat jongeren het op de huizenmarkt na het nog nooit zo goed hebben gehad.Hoezo? Toen ik mijn hbo afgerond had, had ik €0,- studieschuld.
Schijnt dat wanneer een basisbeurs thuiswonend van +- 80 euro en uitwonend +-250 euro afgeschaft wordt. Dit een vrijrbief is om tienduizenden euro's schuld op te bouwen. Ik heb het ook nooit begrepen.Hoezo? Toen ik mijn hbo afgerond had, had ik €0,- studieschuld.