Fitness Seller

Tweede kuur Primobolon of trenbolon

Hcg 2 keer per week, niet eod.
Eod is gewoon niet nodig.
Nolva 2 weken na je laatste injectie, niet maar 2 weken nemen, neem het in ieder geval 4 weken, iets langer is ook goed (is per persoon verschillend).
Dat is ook waarom die basmca zo verbaasd was.

dit inderdaad.

het is trouwens beter om HCG gewoon tijdens de gehele kuur en nakuur te gebruiken en niet alleen in de nakuur.
ook praten we bij HCG over IU en niet MG.

• Topic Starter Topic Starter
Tweede kuur nog geen tren nemen zou ik persoonlijk zeggen.

Zou de primo idd in 2 keer zetten. Bijvoorbeeld, test 250 mg / primo 200 mg - primo 300 mg.
Zo injecteer je 2 x 3 ml.

Succes met je kuur kerel!

Edit: ik zou primo wat langer laten lopen om er de volledige benefits van te pakken. 10 weken primo vind ik persoonlijk wat kort.
Primo langer 14 week? 16 week?

Het ziet zo uit;

1-10 Testo enant 250 mg ew
1-10 Primo 500 mg ew
1-12 Hcg 1000 IU ew
14-18 Nolva 20 mg ed

Binnen paar week ga ik mijn kuur beginnen... Misschien hou ik ook een kuurlog...
Bedankt voor alle reacties...

Hcg gebruik je tot aan je nakuur of tot en met de eerste week van de nakuur. De meningen zijn hierover verdeeld.

De nakuur begint twee weken na laatste inject, niet vier zoals in jouw schema.

Hcg gebruik je tot aan je nakuur of tot en met de eerste week van de nakuur. De meningen zijn hierover verdeeld.

De nakuur begint twee weken na laatste inject, niet vier zoals in jouw schema.
12-16 Nolva bedoel ik...
ik weet het niet wat zijn voordelen en nadelen maar ik ga dan hcg gebruiken tot laaste week van mijn nakuur...

12-16 Nolva bedoel ik...
ik weet het niet wat zijn voordelen en nadelen maar ik ga dan hcg gebruiken tot laaste week van mijn nakuur...

Dit schema volgen:

1-10 Primo 500 mg ew
1-11 (of 12) Hcg 1000 IU ew
Vanaf week twaalf kan je dan vier weken lang nakuren

De HCG zet je dus tot week 11 of 12, meningen zijn hierover verdeeld maar in beide gevallen maakt het niet zoveel verschil uit :)

Succes!

Waarom precies tussen deze 2? Verwacht je dat ze vergelijkbaar resultaat geven?

Dit schema volgen:

1-10 Primo 500 mg ew
1-11 (of 12) Hcg 1000 IU ew
Vanaf week twaalf kan je dan vier weken lang nakuren

De HCG zet je dus tot week 11 of 12, meningen zijn hierover verdeeld maar in beide gevallen maakt het niet zoveel verschil uit :)

Succes!
Bedankt...

Ik kon amper nog rug of benen trainen door de constante backpumps.
Zelfs als ik niet trainde had ik er last van.
Voor de rest mentaal en qua slaap etc niks negatiefs gemerkt.
nu ik dit lees...ik heb last van mijn onderrug. Maar zit pas 1 week op tren. Zou het door tren kunnen of verkeerd liggen/trainen zal ook kunnen? 1 week is wel snel om zulke klachten te krijgen.

nu ik dit lees...ik heb last van mijn onderrug. Maar zit pas 1 week op tren. Zou het door tren kunnen of verkeerd liggen/trainen zal ook kunnen? 1 week is wel snel om zulke klachten te krijgen.
Is wel snel om te zeggen.
Ik krijg het op winstrol vanaf 2 weken, maar dat is een korte ester, wel minder sterk.
Het is alsof je spanning in je rug hebt, niet als normale rugklachten.
Het verkrampt, en hoe meer je het gebruikt hoe meer je rug verkrampt tot je echt moet liggen omdat zelfs gewoon staan het al verergert :p
Voor sommige mensen helpt taurine, bij mij niet.

• Like
Waarderingen: Boca
ik ben ook met tren bezig:

1-4: 5 tabletten anadrol
1-5: 600mg testosteron E
1-5: 400mg deca
5-10: 600mg testosteron E
5-10: 400mg trenbolone
5-10: 600mg boldenone

ik ben ook met tren bezig:

1-4: 5 tabletten anadrol
1-5: 600mg testosteron E
1-5: 400mg deca
5-10: 600mg testosteron E
5-10: 400mg trenbolone
5-10: 600mg boldenone

je zit wel in iemand anders topic te posten maar wil toch even zeggen dat je kuur helemaal verkeerd in elkaar steekt,heb je die zelf opgesteldt?

Terug
Naar boven