MuscleMeat

Twijfel..

Absolution

Nec Temere Nec Timide
Elite Member
Waardering
1
Hoi:),

Ik ben nu zo'n 10 maanden bezig met KT en mijn gewicht is van de ca. 58 kg naar de 81 kg gegaan. Ik zit nu alleen te twijfelen of ik zal gaan cutten of nog een paar kilo meepak. Ik zit redelijk hoog in vetperc. (denk nu zo'n 14-15%), maar ik zou ook graag nog wat extra kilo's erbij pakken. Wat zouden jullie doen?

als je extra kg's wilt pakken moet je nog een maandje doorgaan met bulken

als je wilt kijken hoe je ervoor staat moet je gaan cutten

je moet zelf een keuze maken wat je wil.

zoveel kilo's pakke als je kunt.. dus niet cutten.. maar wel beetje oplette.. dus net iets meer eten dan dat je nodig hebt... flink gegroeid dan trouwes 23 kilo winst in nog geen jaar

• Topic Starter Topic Starter
zoveel kilo's pakke als je kunt.. dus niet cutten.. maar wel beetje oplette.. dus net iets meer eten dan dat je nodig hebt... flink gegroeid dan trouwes 23 kilo winst in nog geen jaar

Dit zou ik inderdaad het liefste willen, maar ga je bij de cut dan niet veel van die spiermassa verliezen?

mwa meestal wel beetje.. maar als je het goed doet.. valt het ook wel weer mee...

Door bulken, zomer is zo goed als afgelopen toch?:p

ja dat is waar inderdaad:p

Doorgaan met bulken tot maart volgendjaar ,

pak wel meer Cardio erbij zodat je vetpercentage niet verder omhoog gaat.

weet niet wat je gedaan hebt maar van 58 kg naar 81 in 10 maand en je bent 16 jaar .?

weet niet wat je gedaan hebt maar van 58 kg naar 81 in 10 maand en je bent 16 jaar .?

Ik heb meteen vanaf het begin ontzettend goed op mijn voeding gelet en de discipline opgebracht om zoveel mogelijk resultaat te behalen. Dus ook geen alcohol e.d.

14-15% is zo'bn beetje mijn grens qua vet%. Als ik erboven kom voel ik me moddervet en kan ik bulken niet meer volhouden. Misschien een korte cut (tot 10 of wellicht 12%) en dan weer doorbulken ? Heb je ook vast een eerste ervaring met cutten voordat je echt moet en door een te hoog vet% er veel te lang mee bezig moet zijn).

Terug
Naar boven