XXL Nutrition

Twijfels over 1e kuur

Middag,

Heb de afgelopen tijd na zitten denken over mijn eerste kuur. Start zou zijn rond mei/juni 2014. 175cm, 78kg, vp ca. 11%.

Ten eerste heb ik niets tegen injects maar gezien ik nu nog thuis woon en het redelijk onopvallend wil houden en geen gains van 7kg wil maken heb ik dat voor nu uitgesloten. Wellicht dat er in de toekomst iets moois samengesteld gaat worden icm test e.

Vandaar heb ik besloten een winstrol only kuurtje te pakken, bezorgen me nette, vooral kwalitatieve gains en een hardere look. Ben ervan overtuigd dat ik hiermee 4kg kan pakken icm een deftig voeding- en trainschema.

Twijfels; Tot op de dag van vandaag groei ik zeker lekker, dus zou het misschien niet verstandiger zijn om te wachten totdat het echt moeilijk begint te worden om bij te komen ? Daarbij, hoelang duurt het voordat je volledig hersteld ben van een winstrol only kuur en weer kan gaan gainen van jezelf ?

Soms lees ik op logs dat het herstel ongeveer 2 mnd. duurt, dan ben ik in feite 3,5 mnd. bezig met als resultaat 4kg VVM en een wat hardere look voordat ik zelf weer massa kan maken + dat het gainen na een kuur een stukje lastiger word ? ???

Kan iemand me op weg helpen of advies geven, vooral over de laatste alinea.

Thx bvb

geef mij maar ook gains van 7kg

geef maar aan mijn :P merken je ouders zeker niks van :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
test/deca zetten dan. :D

gewoon doen. Als je ouders niet al te veel weten van BB kan je gewoon zeggen dat je wat harder aan het trainen bent, wat extra eet en supps neemt. Als je dan nog eens erbij vertelt dat je vooral 'dikker' aan het worden bent, geloven ze je wel. Ken er genoeg die dat zeggen waarvan de ouders het eens niet door hebben :p

Waarom is er nog geen protest gekomen op deze winny only?

Winny only stinkt. Doe een goede kuur of doe er geen 1, niet dat halve gedoe omdat papa en mama je anders een tik voor je billetjes geven. En daarbij, als je 4 kg pure spiermassa pakt in 6 weken valt dat echt wel op hoor.

-

Laatst bewerkt:
Winny only stinkt. Doe een goede kuur of doe er geen 1, niet dat halve gedoe omdat papa en mama je anders een tik voor je billetjes geven. En daarbij, als je 4 kg pure spiermassa pakt in 6 weken valt dat echt wel op hoor.

oh is 4kg vvm in 6 wk niet goed wil je zeggen ?

---------- Toegevoegd om 15:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:13 ----------

Winny niet op het einde ivm cortisol en dergelijke.

-

Laatst bewerkt:
oh is 4kg vvm in 6 wk niet goed wil je zeggen ?

---------- Toegevoegd om 15:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:13 ----------

dan word het testo only, pak ik later winny er wel bij voor in de cut.

375mg e/w is zat voor een eerste kuur ?

375mg kan wel, maar waarom geen 500? Is ook nog prima te doen en pak je ook nog meer mee.

Zou 'm ook op 500 zetten, of die 375 E5D.

Raad je me dan testo only 500mg/375mg 1-10 aan of met winny erbij 6-10 (1-4 niet omdat ik liever harder uit de kuur kom dan een kickstart te hebben) ?
Ik zou gewoon test only doen. Hoeveelheid kies je zelf, ik zou 375mg e5D/500mg pw doen. Als het je eerste is hoor ik vaak dat je 250mg pw kan zetten, maar dat zou ik toch minstens e5d zetten, komt neer op 375mg per week. :)

-

Laatst bewerkt:
nolva 2 weken* na laaste inject pakken, niet 3 weken later.

oke, 375mg it is.. Succes. :)

*edit

Laatst bewerkt:
kuur word nu wel sowieso verschoven naar september, t/m mei bulken. zomermaanden diepe cut. september cleanbulk test e.

Peppie, hoor en zie rond me heen dat een 375 als eerste kuur wel volstaat, kan later altijd nog wat verhogen. Zo verminder ik de kans op sides ook bv nipples en is het zetten van HCG eod ook niet persé nodig. bij 500 word dat toch anders.

1-10 375mg test e/w
13-17 nolva 20mg e/d

Nolva 2 weken na de laatste inject. HCG is niet bepaald dosis afhankelijk bro, plat is plat, of je nou 375 test zet of 500 maakt daarin niks uit imo.

-

Laatst bewerkt:
Succes! ;)

Terug
Naar boven