Fitness Seller

Twintig weken kuur

Markjeehh

Novice
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
89kg
Heb lang nagedacht over welke kuur ik daadwerkelijk wil gaan gebruiken.
Gezien ik een kuur wil over langere periode zodat bijwerkingen minimaal zijn en ik uiteindelijk het meest vast wil houden was mij een kuur van twintig weken geadviseerd. Zelf heb ik hier wat informatie over proberen te zoeken en kwam uit op het volgende artikel wat onderaan mijn topic staat.

Mijn plan is dus om 600 mg (2370 ng/dl), elke week te gaan injecteren voor een periode van 20weken.
Iemand hier ervaring mee of ideeën?

Om duidelijk te maken wil verder hier niks bij gebruiken, geen pillen of iets in die trend. Gewoon goed op me voeding blijven letten.

Hoop op serieuze reacties.

http://www.ergogenics.org/twintig-weken-kuren-met-testosteron-bijna-zonder-bijwerkingen.html

Even dat je het weet; ze hebben het alleen over de effecten tijdens de kuur, wat daarna gebeurd is in dit onderzoekt compleet genegeerd. DAARBIJ is dit wel eens heel minimaal stuk onderzoek om deze keuze op te baseren. Er zal vast nog meer mis zijn met dit onderzoek, hier het complete bestand ; http://filetea.me/t1sahYJCQEIQ66sDhKKMy5m7w

• Topic Starter Topic Starter
Het complete bestand opent niet. Maar via dat artikel kom je op een Engelse uitgebreide versie over de effecten tijdens de kuur inderdaad. Wat daarna gebeurt is niet beschreven en dat gaat ook moeilijk gezien elk persoon er anders op reageert. En ligt er natuurlijk aan hoeveel je kuurt en de rust die je pakt.

Maar er kan meer mis zijn met dit onderzoek maar daarom zoek ik via deze manier personen die het misschien al geprobeerd hebben en hun ervaringen zouden willen delen. Of die hier concrete kennis over hebben die wel interessant kunnen zijn.

Hmmm, nja sorry ik wilde het onderzoek als bijlage toevoegen maar je kunt maar 100kb per pdf toevoegen fcking lame :(

Bijlagen

Testo op 600 mg gaat je echt niet meer brengen op die 20 weken dan 12 weken. 12 weken is al lang genoeg voor test only.

Testo op 600 mg gaat je echt niet meer brengen op die 20 weken dan 12 weken. 12 weken is al lang genoeg voor test only.
Zomaar een rare vraag, en als je de eerste 10 weken op 300 mg gaat en van 10-20 op 600mg? Verwacht je dan meer gains dan 20 weken op 600 mg?

Uit eigen ondervinding heb ik positieve ervaring met verhogen van de dosis. Raar maar waar toch maar enkele keren gedaan. Eerste keer heb ik er zo nog 6 kilo extra uit gepompt met men combi te verhogen. totale winst was 15/16 kilo.
Uiteraard maar 11 over gehouden omdat ik veel vocht gewonnen had door te veel zout te nemen. (brood etc)

Ik stond toen wel op een laag gewicht toen ik begon :)

Terug
Naar boven