XXL Nutrition

UFC 118 Penn vs. Edgar 2, Couture vs. Toney VIDEOS

tremendes

Monstrous Giant
15 jaar lid
10.000 berichten 10 media-items
Waardering
2.909
Lengte
1m86
Massa
102kg
Let op! alleen video's plaatsen, géén spoilers.

Enjoy! :)

[Link niet meer beschikbaar] vs Frankie Edgar)
[Link niet meer beschikbaar] Couture vs James Toney)
[Link niet meer beschikbaar] Diaz vs Marcus Davis)
[Link niet meer beschikbaar] Maia vs Mario Maranda)
[Link niet meer beschikbaar] Lauzon vs Gabe Reudiger)
[Link niet meer beschikbaar] Florian vs Gray Maynard)

hartstikke bedankt! Alleen de eerste twee doen het helaas niet en zijn ook tot op de 6e pagina van google nog niet te vinden dus daar wachten we maar op dan.

• Topic Starter Topic Starter
Hmmm...deden het net nog wel, misschien overbelast?

Die hele site ligt er uit, moet overbelast zijn.

Pakte net Penn vs Edgar 1x weer wel, gelijk weer geprobeerd en toen was het weer nada.

Zal straks wel weer in orde zijn.

Mocht iemand nog andere links hebben, plaats ze dan hier..

Bedankt voor het plaatsen!
Denk dat die site er nog uitlicht, vanmiddag weer eens proberen.

vriend, bericht lezen

GEEN SPOILERS

vriend, bericht lezen

GEEN SPOILERS
Jah seg dan kom je eindelijk in de juiste sectie terecht voor de spoilers,zijn ze nog eens onderverdeel in topics *spoilers* *geen spoilers* :rolleyes::D Mijn excuses lol...maar blijf het dom vinden dat er in de *Resultaten/spoilers* nog eens topicjes geplaatst worden waar je ze niet mag posten...gosh...Maar jah my bad.Dit komt er van als je uit bed komt en pas wakker bent,en meteen de uitslag wil bekijken :D

Laatst bewerkt:
Jah seg dan kom je eindelijk in de juiste sectie terecht voor de spoilers,zijn ze nog eens onderverdeel in topics *spoilers* *geen spoilers* :rolleyes::D Mijn excuses lol...maar blijf het dom vinden dat er in de *Resultaten/spoilers* nog eens topicjes geplaatst worden waar je ze niet mag posten...gosh...Maar jah my bad.Dit komt er van als je uit bed komt en pas wakker bent,en meteen de uitslag wil bekijken :D

Dit om te voorkomen dat je op zoek bent naar een video en naar beneden moet scrollen je "verblijd" wordt met een uitslag.

Het is heel simpel, als je het eenmaal weet.

Er is één topic waar je over de uitslag kan discusseren en één topic met alleen de video's.

mijn excuses aan de mods voor mijn faal van deze ochtend, ik was net wakker :D

Haha jij ook al?Join da club :D

in mijn geval is dit nog veel genanter, aangezien ik mede deze spoiler-regelgeving tot stand heb gebracht. :o

Ik had beide topics open, geen id hoe ik het geflikt heb het in het verkeerde van de 2 te posten. Maar blijkbaar is het mij toch gelukt te falen, gelukkig dat de mods wel wakker zijn.

in mijn geval is dit nog veel genanter, aangezien ik mede deze spoiler-regelgeving tot stand heb gebracht. :o

Ik had beide topics open, geen id hoe ik het geflikt heb het in het verkeerde van de 2 te posten. Maar blijkbaar is het mij toch gelukt te falen, gelukkig dat de mods wel wakker zijn.
Hehe jah dan gaat ie helemaal lekkerrr:D Tis in elk geval opgelost idd,iedereen mist wel ns heee...is wel al mijn 2de keer jezus haha.Ik moet echt stoppen om smorgens meteen de videos te checken ;) Maar zoals ik al zei in de sectie spoilers beginnen nog eens onderverdelen haha,dat brengt smorgens gewoon verwarring!Toch voor mij :p Belgen hahahaha

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven