AndroidHealthClinic

UFC 118 - Edgar vs Penn II * resultaten discussie/spoiler topic*

Done! :)

heerlijke overwinning van Randy hoor!!! Hahaha ik keek er echt ontsettend naar uit.. weken lang me erop verheugd.. is het in een paar minuten kansloos beslecht, heerlijke anti-climax hahaha :D

wat ben ik teleurgesteld in bj penn zeg, hij liet niks zien!

wat ben ik teleurgesteld in bj penn zeg, hij liet niks zien!

+1.

Hij kwam op mij over alsof het hem niks interesseerde. BJ heeft zo veel talent, alleen het komt er niet altijd uit. Op de momenten dat BJ wel ergens voor ging had hij ook de takedown en de posities op de grond. Imo had hij hier veel en veel meer gebruik van moeten maken. BJ is in mijn ogen nog altijd een van de beste lightweights, maar hij moet er wel wat voor doen.

BJ kwam gewoon snelheid te kort. Hij zou een nieuwe KT-trainer hebben aangesteld. Hier verscheen ook al een filmpje met een KT-training dat ik vreemd vond. BB-schema'tje, en elke rep max.
Tja, daar pak je geen power mee. Weet overigends niet of het daar aan ligt.

Kenny Florian viel een beetje tegen. Die Gray Manyard heeft een lelijke sT zeg. Maar wel effectief. Hij is de enige waarvan Frankie Edgar van heeft verloren.

Vond Demian Maie vs Mario Miranda ook erg vermakelijk. Erg mooie bjj, jammer van de slordige afwerking van Maie.

Een toeschouwer har een mooi bord gemaakt met: "LIGHTS OUT, JAMES PHONEY".

MAIN CARD FIGHTERS:
-Frankie Edgar: $96,000 (includes $48,000 win bonus) def. B.J. Penn: $150,000
-Randy Couture: $250,000 (no win bonus) def. James Toney: $500,000
-Demian Maia: $68,000 (includes $34,000 win bonus) def. Mario Miranda: $16,000
-Gray Maynard: $46,000 (includes $23,000 win bonus) def. Kenny Florian: $65,000
-Nate Diaz: $60,000 (includes $30,000 win bonus) def. Marcus Davis: $31,000

PRELIMINARY CARD (NON-TELEVISED) FIGHTERS:
-Joe Lauzon: $24,000 (includes $12,000 win bonus) def. Gabe Ruediger: $8,000
-Nik Lentz: $22,000 (includes $11,000 win bonus) def. Andre Winner: $10,000
-Dan Miller: $30,000 (includes $15,000 win bonus) def. John Salter: $8,000
-Greg Soto: $12,000 (includes $6,000 win bonus) def. Nick Osipczak: $10,000
-Mike Pierce: $24,000 (includes $12,000 win bonus) def. Amilcar Alves: $6,000

UFC 118 DISCLOSED FIGHTER PAYROLL: $1,436,000

de pay roll van the last fight, van op de site van BJ penn, de geruchten dat Toney 750.000 tot 1.500.000 dollar kreeg waren dus niet waar, toch een mooi bedrag...

Snap die verhoudingen vaak niet..bv de kampioen Frankie Edgar krijgt mega minder dan BJ Penn.

Waar zit 'm dat in?

Sommige gevallen zijn logisch verklaarbaar....verklaring voor Couture zou bv kunnen zijn dat deze vergoeding(250.000) de prijs per gevecht is en dat ze voor Toney 500.000 moesten neerleggen voordat hij zich liet verleiden tot deelname aan een mma gevecht.

Maar in veel gevallen krijg ik er geen hoogte van.

Snap die verhoudingen vaak niet..bv de kampioen Frankie Edgar krijgt mega minder dan BJ Penn.

Waar zit 'm dat in?

Sommige gevallen zijn logisch verklaarbaar....verklaring voor Couture zou bv kunnen zijn dat deze vergoeding(250.000) de prijs per gevecht is en dat ze voor Toney 500.000 moesten neerleggen voordat hij zich liet verleiden tot deelname aan een mma gevecht.

Maar in veel gevallen krijg ik er geen hoogte van.

Er wordt amper gekeken naar hoe goed je kunt vechten, of hoe je in de rankings staat. Er wordt gekeken hoe goed jij mensen kunt binnen brengen. Wat ook de reden is dat sommige mensen als top contender minder betaald krijgen dan sommige mensen die niet eens in de buurt van een titel zitten.

Financieel gezien logisch.

Er wordt amper gekeken naar hoe goed je kunt vechten, of hoe je in de rankings staat. Er wordt gekeken hoe goed jij mensen kunt binnen brengen. Wat ook de reden is dat sommige mensen als top contender minder betaald krijgen dan sommige mensen die niet eens in de buurt van een titel zitten.

Financieel gezien logisch.

Ja dat snap ik..;)

Maar dan nog ontbreekt vaak elke logica..

Ja dat snap ik..;)

Maar dan nog ontbreekt vaak elke logica..

Welke gevallen vind jij onlogisch dan? Als je het hebt over penn tegen edgar, penn is een fan favoriet, ik geloof dat hij ergens in de top 5 zit van ppv buys, altijd minstens 500k. Edgar is (nog) niet zo populair en zal het wss ook nooit worden omdat edgar overkomt als een aardige kerel. Ze kennen penn van het bloed gelik van zijn handschoenen en zijn grote bek en natuurlijk door zijn indrukwekkende upsets in het begin van zn carriere. Edgar lult nooit zo veel voor een gevecht dus geneert hij minder interesse in zijn gevechten (om maar te zwijgen van het feit dat mensen die weinig verstand hebben van vechten zijn sT niet goed kunnen apprecieren, en die groep mensen is toch het overgrote deel van de ppv kopers).

Dus ook in dit geval is het logisch dat penn veel meer betaald krijgt dan edgar financieel gezien, of hij nu kampioen is of niet.

Kijk maar naar chael sonnen tegen silva, die heeft dicht tegen de miljoen ppv buys gedaan als ik me niet vergis. Dat kwam grotendeels door de grote b**kes van sonnen, hij wist het goed te verkopen. Dit is natuurlijk ook de reden dat er een silva-sonnen 2 komt, en je kunt ook verwachten dat sonnen zijn salaris flink omhoog zal gaan (ook al zal ie wel wat in zn hand gedrukt gekregen hebben in de kleedkamers).

Laatst bewerkt:
Nou ja dat dus...een kampioen die minder krijgt omdat hij vooraf minder praatjes heeft en zogenaamd de wedstrijd minder verkoopt.
Je bent the champ daar kijken de mensen al voor en als een gevecht nog extra gehyped moet worden dan doet de organisatie dat lekker zelf maar.

Terug
Naar boven