AndroidHealthClinic

UFC 162 Silva vs Weidmann video

Je link werkt niet.

Edit: [Link niet meer beschikbaar]

Thanks heren. Had 'm al gezien vanmorgen en is een aanradertje..

Na een zo lange tijd is Silva verslagen pfoeee

Aardig goed uitgevoerde gameplan van Weidman. Denk dat de meeste vechters die met Silva de octagon instappen een back off houding aannemen en een twijfelachtige houding aannemen om hun aanval te starten.

Wat Weidman deed was gewoon goed de druk erop houden en Silva zijn dodging attempts op****en door met dezeflde hand twee keer te gooien in plaats van het standaard links/rechts spelletje, dit maakt het natuurlijk een stuk makkelijker voor Silva om met de punches mee te dodgen en rollen.

Als je goed keek viel het ook op dat Weidman zijn linker gooide gevolgd met right/right/backhand left en de right backhand heeft Silva toen gepakt die hij verkeerd heeft ingecalculeerd en de finale linker hoek heeft hem toen uit eindelijk gedropt.

Met alle respect voor Silva we weten allemaal waartoe deze man instaat is maar als hij niet zo liep te showen had hij deze match gewoon moeten winnen. Het is overduidelijk dat Weidman goed voorbereid aan deze partij begon met een goed uitgevoerde gameplan. Deze man verdiend zijn respect, ook vanwege het feit dat hij niet heeft toegegeven aan de psychologische druk van Silva.

Ben benieuwd wat er nu met Silva gaat gebeuren denk dat we zijn post-fight interview niet al te serieus moeten nemen na z'n shocking knock out. Denk dat de lichtjes nog niet volledig op kunnen aan het draaien waren in het bolletje van Silva.

Een verwachte uitslag aan de ene kant.. Silva deed hetzelfde tegen Maia, het enige verschil was dat Weidman ook echt POWER in zijn hands heeft vergeleken met Maia. Silva de man die een carrière heeft gemaakt om vechters op een haar na te laten missen.. dit is wat er gebeurd als je er niet helemaal bij bent.

Ook eerst nog net of doen dat je hurt bent en daarna K.O. gaan.. wel een beetje embarrasing, maar ja.

Laatst bewerkt:
Spoilertje?

Erg, heel erg dom van Silva. Als hij zijn normale werk doet is hij onverslaanbaar.
Respect voor Chris hij bleef rustig en geconcentreerd zijn werk doen. Silva moet van hem gaan leren.

Anderson verslagen :eek:
En zoals hierboven al gezegd, wel beschamend om eerst te doen alsof en vervolgens nokkie te gaan

Vreselijk irritante kerel die Silva, eindelijk voor zijn debiele en arrogante gedrag afgestraft. Heerlijk moment.:thumbs:

Heel jammer. Door zich zo te gedragen ontneemt hij Weidman eigenlijk de overwinning. Natuurlijk gaat hij wel KO maar zit een beetje op sherdog forum te lezen en volgens mij heeft toch iedereen een beetje het idee dat silva hem had gepakt als hij het serieuzer had aangepakt.

ik denk het ook ja.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Geweldig dit!
Ik kan niet tegen dat respectloze gedoe. Gelukkig werd dit mooi afgestraft.
Anderson heeft het geluk dat hij zoveel talent heeft. Als je zo het zo presteert ben je mentaal gewoon erg zwak. Publiek zit hier ook niet op te wachten. Nu heb je toch het gevoel dat je naar een ongemotiveerde kampioen hebt zitten kijken.
Toch kan ik erg genieten van dit soort partijen als ik een duidelijke voorkeur heb.

Opzet..

Denk dat Anderson eigenlijk geen zin meer had in dit gevecht en al zijn geld op Weidman heeft gezet..

Geweldig dit!
Ik kan niet tegen dat respectloze gedoe. Gelukkig werd dit mooi afgestraft.
Anderson heeft het geluk dat hij zoveel talent heeft. Als je zo het zo presteert ben je mentaal gewoon erg zwak. Publiek zit hier ook niet op te wachten. Nu heb je toch het gevoel dat je naar een ongemotiveerde kampioen hebt zitten kijken.
Toch kan ik erg genieten van dit soort partijen als ik een duidelijke voorkeur heb.

Inderdaad. Blij dat dergelijk kinderachtig gedrag mooi werd afgestraft.

Dit gedrag doet hij bijna in elke wedstrijd. Hij weet wat hij kan en probeert zijn tegenstanders in zijn spel te krijgen. Dit en het feit dat hij alleen nog maar superfights wil vechten zijn de reden van dit verlies. Niks ten nadele van Weidman, die werd binnen 1 jaar toch kampioen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit gedrag doet hij bijna in elke wedstrijd. Hij weet wat hij kan en probeert zijn tegenstanders in zijn spel te krijgen. Dit en het feit dat hij alleen nog maar superfights wil vechten zijn de reden van dit verlies. Niks ten nadele van Weidman, die werd binnen 1 jaar toch kampioen.

ik vond hem net niks, veel trager.

Denk dat hij er best mee ophoudt, 38 jaar begint te tellen.

Terug
Naar boven