MuscleMeat

UFC 162 Silva vs Weidmann video

ik vond hem net niks, veel trager.

Denk dat hij er best mee ophoudt, 38 jaar begint te tellen.

Hij zei ook dat hij ging stoppen, alleen betwijfel ik het ik denk dat hij toch nog 1 keer gaat vechten en dan samen met de ufc dik gaat cashen:p

Hij zei ook dat hij ging stoppen, alleen betwijfel ik het ik denk dat hij toch nog 1 keer gaat vechten en dan samen met de ufc dik gaat cashen:p

Volgens mij zei hij dat niet, hij bevestigde juist dat hij niet stopte toen Rogan daar naar vroeg. Volgens mij zei hij "I'm tired" en werd dat begrepen als "I retire".

Wat ik wel verwacht is dat hij nu meer gaat kijken naar interessante tegenstanders in plaats van title contenders. De druk is er nu van af, hij kan nu meer z'n tegenstanders kiezen. Als hij nog superfights wil hebben moet dat wel snel gebeuren gezien zijn leeftijd. Zou hem toch graag nog zien tegen GSP en Bones. Tegen Diaz lijkt me ook geweldig, al is het alleen maar om te zien hoe die twee op elkaar zouden reageren.

Volgens mij zei hij dat niet, hij bevestigde juist dat hij niet stopte toen Rogan daar naar vroeg. Volgens mij zei hij "I'm tired" en werd dat begrepen als "I retire".

Wat ik wel verwacht is dat hij nu meer gaat kijken naar interessante tegenstanders in plaats van title contenders. De druk is er nu van af, hij kan nu meer z'n tegenstanders kiezen. Als hij nog superfights wil hebben moet dat wel snel gebeuren gezien zijn leeftijd. Zou hem toch graag nog zien tegen GSP en Bones. Tegen Diaz lijkt me ook geweldig, al is het alleen maar om te zien hoe die twee op elkaar zouden reageren.

Jaaah die potten zou ik graag willen zien.:)

Tegen Mousasi zou ook hard zijn.

Heb het nooit voor Silva gehad. Misschien wel een goede vechter maar gewoon storen gedrag.

Sonnen heeft destijds een fout gemaakt in hun eerste gevecht anders was hij toen al geen champ meer geweest.

Eens zien hoe lang Weidman het volhoudt. En wat gaan de superfights voor Silva zijn? Zien of hij daar dan wel wint.

Het geld zal hem ook wel naar zijn hoofd gestegen zijn.

Stoppen doet ie denk ik niet, want hij heeft net een contract getekend voor nog 10 gevechten. Maar ja wat voor gevechten gaan we dan zien?! Superfight? Ik weet het niet, want van JBJ zou ie niet winnen zei hij en GSP schijnt geen interesse te hebben. Dat ie nu eindelijk eens werd afgestraft voor zijn ge-clown vind ik wel mooi. Daar is ie alsnog erg lang mee weggekomen.

Anderson kreeg trouwens $ 600.000,- voor dit gevecht ondanks zijn verlies. Weidmann $ 24.000,- to show en $ 24.000,- to win ... ( en $ 50.000,- KO of the night bonus )wat een giller zeg. Silva casht dus nog even $ 6.000.000,- als ie 10 partijen verliest. En daar zal nog wel wat sponsorgeld een PPV bijkomen denk ik.

http://www.mixedmartialarts.com/news/437843/Complete-UFC-162-salaries-Total-payroll-1613000/

Iemand misschien nog een andere link?
Deze werkt niet bij mij

---------- Post toegevoegd 8 July 2013 om 20:26 ----------

laat maar is al gelukt

Kwam op mij over alsof hij er een beetje klaar mee was. Hij had nog 10 gevechten op contract maar wilde zich verder op andere dingen focussen zoals zijn leerlingen etc.

Volgens mij lonkt ie ook al een tijdje naar een gevecht tegen Roy Jones Jr ... een boxing match. Dat zal ook wel flink kassa zijn, omdat de bedragen in boksen nog wat hoger liggen dan zijn huidige salaris.

Weet niet of jullie heel het event gezien hebben maar Roger Gracie viel ook echt tegen imo.

Weet niet of jullie heel het event gezien hebben maar Roger Gracie viel ook echt tegen imo.

Inderdaad :(

De betere partijen vond ik:

- Frankie Edgar VS Charles Oliveira
- Cub Swanson VS Denis Siver
- Mark Munoz VS Tim Boetsch

En niet te vergeten de kicks van Edson Barboza :eek:

Stoppen doet ie denk ik niet, want hij heeft net een contract getekend voor nog 10 gevechten. Maar ja wat voor gevechten gaan we dan zien?! Superfight? Ik weet het niet, want van JBJ zou ie niet winnen zei hij en GSP schijnt geen interesse te hebben. Dat ie nu eindelijk eens werd afgestraft voor zijn ge-clown vind ik wel mooi. Daar is ie alsnog erg lang mee weggekomen.

Anderson kreeg trouwens $ 600.000,- voor dit gevecht ondanks zijn verlies. Weidmann $ 24.000,- to show en $ 24.000,- to win ... ( en $ 50.000,- KO of the night bonus )wat een giller zeg. Silva casht dus nog even $ 6.000.000,- als ie 10 partijen verliest. En daar zal nog wel wat sponsorgeld een PPV bijkomen denk ik.

http://www.mixedmartialarts.com/news/437843/Complete-UFC-162-salaries-Total-payroll-1613000/

Vind deze bedragen er weinig. De top van de top zijn en maar 600.000 krijgen. In boksen waar geen hond naar kijkt krijg je zo het 10 voudige. En dan hebben we het nog niet over de fooi die Weidmann krijgt vergeleken andere topsporters. Terwijl deze sport toch wel een van de meest zware is.

10 partijen vind ik wel veel nog. Als dit in het tempo van Overeem zou gaan is hij op zijn 45e pas met pensioen.

ik vond hem net niks, veel trager.

Denk dat hij er best mee ophoudt, 38 jaar begint te tellen.

Je vond Silva trager? Op de momenten dat ie liep te ****en was ie niet bijster snel idd, maar op de momenten dat ie zn skills liet zien was ie duidelijk veel sneller dan weidman.

Jones is heavyweight toch, of light-hw?
Tegen gsp lijkt me ook een leuke partij idd, maar gsp zit weer een gewichtsklasse lager toch?
Silva vs Evans lijkt me ook wel een leuke pot

Heb het nooit voor Silva gehad. Misschien wel een goede vechter maar gewoon storen gedrag.

Sonnen heeft destijds een fout gemaakt in hun eerste gevecht anders was hij toen al geen champ meer geweest.

Eens zien hoe lang Weidman het volhoudt. En wat gaan de superfights voor Silva zijn? Zien of hij daar dan wel wint.

Het geld zal hem ook wel naar zijn hoofd gestegen zijn.

Wrist control deed sonnen de das om toch?

Inderdaad :(

De betere partijen vond ik:

- Frankie Edgar VS Charles Oliveira
- Cub Swanson VS Denis Siver
- Mark Munoz VS Tim Boetsch

En niet te vergeten de kicks van Edson Barboza :eek:

Dennis Siver tegen spencer fisher vond ik een vet gevecht :p 2 die-hards tegen elkaar

gsp zit een gewichtsklasse lager dan silva. Maar dat kan een mooie partij worden.
Jones vs Silva is imo Jones te goed voor en zou zelfs een walk over kunnen worden. Jones is light heavyweight.
Ik hoop Jones eens in heavyweight te zien.

"hoogmoed komt voor de val"

Silva had nog wel een dertigtal klappen meer op zijn kop mogen hebben, wat een clown...

gsp zit een gewichtsklasse lager dan silva. Maar dat kan een mooie partij worden.
Jones vs Silva is imo Jones te goed voor en zou zelfs een walk over kunnen worden. Jones is light heavyweight.

Ik denk dan dat een match tegen gsp er niet in zit. In dat interviewtje wekte silva de indruk of nog te blijven vechten in dezelfde gewichtsklasse en anders light heavyweight.
Maar tegen jones zal een zware partij voor silva worden, maar wel één die ik graag zou zien :)

Vind deze bedragen er weinig. De top van de top zijn en maar 600.000 krijgen. In boksen waar geen hond naar kijkt krijg je zo het 10 voudige. En dan hebben we het nog niet over de fooi die Weidmann krijgt vergeleken andere topsporters. Terwijl deze sport toch wel een van de meest zware is.

10 partijen vind ik wel veel nog. Als dit in het tempo van Overeem zou gaan is hij op zijn 45e pas met pensioen.

Ik vind het ook weinig, maar UFC laat niet het achterste van de tong zien. Volgens mij worden de PPV percentage die contractueel geregeld zijn e.d. niet bekend gemaakt. Ik las eens ergens dat GSP ook over de miljoen voor een gevecht pakt en A.O. ook inclusief alle toetsers en bellen richting de 6 ton. Maar dan nog ... tig miljoen ala boksen zal het niet zijn ... en dat terwijl dit mij ook een stukje zwaarder lijkt dan boksen. Als duurt een bokswedstrijd over het algemeen langer.

---------- Post toegevoegd 9 July 2013 om 21:11 ----------

Volgens mij is GSP vs Silva qua gewicht en reach niet interessant. Al denk ik wel dat Silva moeite zal hebben op de benen te blijven, want als GSP je naar de grond wil hebben ga je gewoon. GSP heeft wel een groter werktempo dan Silva, maar ik zie die partij er helaas niet komen.

Silva vs JBJ zou qua lengte en gewich interessant zijn. Dan hoeft Silva echt niet te clownen ... die partij zie ik hem ook echt niet winnen.

Volgens mij lonkt ie ook al een tijdje naar een gevecht tegen Roy Jones Jr ... een boxing match. Dat zal ook wel flink kassa zijn, omdat de bedragen in boksen nog wat hoger liggen dan zijn huidige salaris.

Roy jones jr, de legende?? Nou, gelukkig dat die op zijn retour is anders ging zo'n wedstrijd niet te lang duren.

Terug
Naar boven