Fitness Seller

UFC Undisputed 3

heb de demo gespeeld, helemaal niet makkelijk :p maar ziet er wel vet uit ! Die grappling shit vind ik tog net iets te ingewikkeld..

• Topic Starter Topic Starter
Ja die grappling en submission acties zijn lastig maar makkelijker als de vorige. Althans je kunt het instellen hoe de controls zijn.

Ja die grappling en submission acties zijn lastig maar makkelijker als de vorige. Althans je kunt het instellen hoe de controls zijn.

Ja dat wel maar zelfs op de easy mode vond ik het al ingewikkeld :p maar dat zal dan weer aan mij liggen :D

Ik speel hem nu een tijdje, vind hem wel cool. Zeker op de hogere moeilijkheidsgraden moet je wel een beetje met een gameplan werken, anders ga je er echt aan.

ik ga hem halen... zal hij morgen al in de mediamarkt liggen??

ze hebben het niet meer zo met release dates... hij komt in NL namelijk 17 feb pas uit.

Hoe ben jij eraan gekomen |Rock?

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat hij donderdag wel te krijgen is. Dan signeert Overeem ook in de FRS te Amsterdam.

Ik denk dat hij donderdag wel te krijgen is. Dan signeert Overeem ook in de FRS te Amsterdam.

je hebt gelijk jah. Winkels geven aan dat de leverancier hem morgen brengt. veel stores leggen hem dan gelijk in de schappen.

dus morgen jah.

ik bestel hem dan maar via i-net hoor. €40,- incl verzendkosten.

Terug
Naar boven