MuscleMeat

uit balans

goetfoud

Novice
Waardering
0
ik train nu bijna een half jaar, en zit met een vraag.

mijn armen zijn in verhouding met mijn borst en mijn rug te klein. die heb ik gewoon stomweg niet genoeg getraint. dom natuurlijk. hoe los ik dit op? alles laten vallen en de 100% vol knallen op mijn armen?

Zelf ben ik erg nieuwsgierig om creatine te gebruiken, niet alleen voor mijn armspieren natuurlijk, maar ook voor later, als alles weer in balans is. Wat raden jullie mij aan?

Ik heb hetzelfde met mijn borst;)

Maandag train ik volledig borst
maar dan doe ik woensdag en vrijdag ng 2 oefn op borst nadat ik mijn normale training van de dag heb gedaan

• Topic Starter Topic Starter
bij mij is mijn borst net TE. dus ik probeer een beetje balans terug te vinden :P en niet krom te gaan lopen, wel jammer, want ik vind borst trainen het leukst :mad:

Er loopt niks achter, zeker niet door een half jaar trainen. ALLES loopt namelijk gewoon achter. ;)

Eens met TheNose. Omdat jullie armen en borst er ongetwijfeld nog dun uitzien wekt dat de illusie dat ze achter lopen, terwijl je hele lichaam gewoon nog dun is. Gewoon normaal je hele lichaam blijven trainen zoals je al mee bezig was dus.

ja ik heb ook een grote rug en kleine armpjes , maar dat is normaal we moete nog groeie eh , en btw , creatine kan geen kwaad , alleen veel water drinken..

Ik had vroeger heeeel grote borst en kleine armpjes , ik neem creatine en ik heb mijn aandacht meer op arme gezet dan borst en beetje bij beetje komt de ballans....

• Topic Starter Topic Starter
Eens met TheNose. Omdat jullie armen en borst er ongetwijfeld nog dun uitzien wekt dat de illusie dat ze achter lopen, terwijl je hele lichaam gewoon nog dun is.

Maar als je een half jaar je armen niet hebt getraint lopen ze dus wel achter toch? ??? dan moet je dat ene halve jaar inhalen...

Nog een keer: Omdat jullie armen en borst er ongetwijfeld nog dun uitzien wekt dat de illusie dat ze achter lopen, terwijl je hele lichaam gewoon nog dun is. Gewoon normaal je hele lichaam blijven trainen zoals je al mee bezig was dus.

Nog een keer: Omdat jullie armen en borst er ongetwijfeld nog dun uitzien wekt dat de illusie dat ze achter lopen, terwijl je hele lichaam gewoon nog dun is. Gewoon normaal je hele lichaam blijven trainen zoals je al mee bezig was dus.

ben ik het mee eens. als je nu meer je armen gaat trainen zal je na een tijdje bij jezelf gaan denken dat je armen weer groter zijn dan de rest... dan ga je de rest weer veel trainen en je armen minder... dan lijkt de rest na een tijdje weer groter dan je armen... en ga je weer meer je armen trainen... en zo blijf je doorgaan.
train gewoon fullbody en als alles een beetje groter wordt merk je wel dat er helemaal nix uit balans is, maar gewoon alles even goed ontwikkeld.

Als we een pic van je zien, dan kunnen we misschien beoordelen of er echt wel iets achterloopt.

Terug
Naar boven